Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber lidt for Piqué's egen skyld, at han havde Puyol med til den middag der. Puyi ville i hvert fald ikke være glad for at gå glip af en omgang snegle.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

Jeg har smagt fårenosser og fårehjerne, men jeg kommer ALDRIG til at smage snegle.. damn :D

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af emo »

+1 Brombz.

Snegle har jeg til gode, vil elske at prøve dem på en rigtig måde, måske næste gang man er i Barca og prøve dem der.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Heartbreaker »

Holder mig til en pizza og en kold.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Quaresma »

phpBB [video]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kvoller
Indlæg: 5231
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kvoller »

Haha, sødt! Respekt Pique!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Nice one, men hvorfor fanden skal vi lægge ord til den sang?

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jakob »

Ligeså rørende som denne:
phpBB [video]


Damn, det er svært at finde noget på Youtube med Busi uden noget med "dive" bliver forslået. Synd hvis en så vanvittig god fodboldspiller skal bøde resten af sin karriere for noget han lagde på hylden for årevis siden.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Kvoller
Indlæg: 5231
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kvoller »

Fuck en idiot der prøver at tage trøjen fra pigen. Hah, ynkeligt.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jurij »

Kvoller skrev:Fuck en idiot der prøver at tage trøjen fra pigen. Hah, ynkeligt.
Helt enig. Jeg bliver sur af at se det.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Pique er efterhånden ved at så langt ude, at det er en joke hvorfor ledelsen ikke kan se, at vi skal have et alternativ!

Jeg så helt oprigtigt manden falde på røven i går, uden at modstanderen havde lavet så meget som en antydning af en finte! Det er ærlig talt super liga niveau vi nærmer os med ham. Hans status i klubben beskytter ham hvis I spørg mig. Synes han har fået lang snor i 2 sæsoner nu. Men her på den 3. Bør man seriøst sige stop! Ikke flere chancer nu!

Vi så igår hvad der fortsat sker når vi møder klasse hold med hurtige folk foran. FFS manden blev oversprintet af Villa!?!? Jeg har ikke set Villa så god i årevis. Det skyldes en lille smule også vores forsvar... Det skyldes Gerard Pique
Forumlegende

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jurij »

Daluigi skrev:Pique er efterhånden ved at så langt ude, at det er en joke hvorfor ledelsen ikke kan se, at vi skal have et alternativ!

Jeg så helt oprigtigt manden falde på røven i går, uden at modstanderen havde lavet så meget som en antydning af en finte! Det er ærlig talt super liga niveau vi nærmer os med ham. Hans status i klubben beskytter ham hvis I spørg mig. Synes han har fået lang snor i 2 sæsoner nu. Men her på den 3. Bør man seriøst sige stop! Ikke flere chancer nu!

Vi så igår hvad der fortsat sker når vi møder klasse hold med hurtige folk foran. FFS manden blev oversprintet af Villa!?!? Jeg har ikke set Villa så god i årevis. Det skyldes en lille smule også vores forsvar... Det skyldes Gerard Pique
Jeg kan rigtig godt lide Pique som menneske. Men han kan jo ikke løbe som fodboldspiller, det er ikke i orden. Der var ikke på noget tidspunkt, hvor han kunne følge med angriberne. Og vi kommer til at møde meget bedre hold i CL, så jeg er ikke tilfreds med ham. Jeg tror ikke, at et køb af en forsvarsspiller ville have været den rigtige beslutning. Det mest geniale ville være at beholde Abidal, for han er stadigvæk meget bedre end Pique og Mascherano er lige nu.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Jurij skrev:
Daluigi skrev:Pique er efterhånden ved at så langt ude, at det er en joke hvorfor ledelsen ikke kan se, at vi skal have et alternativ!

Jeg så helt oprigtigt manden falde på røven i går, uden at modstanderen havde lavet så meget som en antydning af en finte! Det er ærlig talt super liga niveau vi nærmer os med ham. Hans status i klubben beskytter ham hvis I spørg mig. Synes han har fået lang snor i 2 sæsoner nu. Men her på den 3. Bør man seriøst sige stop! Ikke flere chancer nu!

Vi så igår hvad der fortsat sker når vi møder klasse hold med hurtige folk foran. FFS manden blev oversprintet af Villa!?!? Jeg har ikke set Villa så god i årevis. Det skyldes en lille smule også vores forsvar... Det skyldes Gerard Pique
Jeg kan rigtig godt lide Pique som menneske. Men han kan jo ikke løbe som fodboldspiller, det er ikke i orden. Der var ikke på noget tidspunkt, hvor han kunne følge med angriberne. Og vi kommer til at møde meget bedre hold i CL, så jeg er ikke tilfreds med ham. Jeg tror ikke, at et køb af en forsvarsspiller ville have været den rigtige beslutning. Det mest geniale ville være at beholde Abidal, for han er stadigvæk meget bedre end Pique og Mascherano er lige nu.
For så vidt enig. Men det skib er sejlet. Abidal er væk, og så må vi se hvad vi kan gøre for at optimere situationen.

Tata får min respekt, når han bænker Pique. Det havde Pep fanme gjort
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Hvem tænker du, skulle spille CB hvis Pique bliver bænket? (ikke fordi jeg nødvendigvis er uenig, bare af ren nysgerrighed)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:Hvem tænker du, skulle spille CB hvis Pique bliver bænket? (ikke fordi jeg nødvendigvis er uenig, bare af ren nysgerrighed)
Puyol ved siden af Masch, når han er fit. Dernæst er jeg faktisk tilhænger af, at anvende Adriano lidt oftere som CB. Gerne ved siden af Puyol. Dette er såfremt vi ikke køber ind.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster