Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Visca El Barca skrev:Spørgsmålet er, om han føler han kan give holdet mere, og det mener jeg han kan. Jeg fortolker også hans udtalelser sådan. Lad os håbe han fortsætter.
Jeg er også optimist når det kommer til forlængelsen. Jeg synes der har været lidt hints på det sidste.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg tør vædde min nosser på, at Guardiola er færdig i klubben. Jeg tror virkelig ikke, at han kan holde en sæson mere ud. Presset er næppe mindre til næste sæson, og han virker uhyrligt slidt lige nu.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Jeg tror at det, der primært går igennem Peps hoved i forbindelse med en kontraktforlængelse, er om han mener det er for holdets bedste hvis han fortsætter. Vi, fansene og spillerne kan alle stå og sige at vi er åh så glade for Pep. Men hvis man kigger mere objektivt på det, har holdet så brug for noget nyt input.

Pep har de sidste år ført sit spillestil ud i livet. Det gjorde han allerede første sæson. Nu står vi i den dårligste sæson siden Pep startede for fire år siden. Alle kan se hvilke udfordringer, der skal tages hånd om på banen. Måske der skal nogle nye idéer til. Måske holdet vil blive bedre motiveret med en ny træner. Hvis Pep stopper nu, vil han, på trods at den seneste uges resultater, allerede have skrevet et gyldent kapitel i FCBs historie, for ikke at sige fodboldhistorien som en træner der fik sit hold til at underminere ethvert andet holds spillestil. Plus selvfølgelig et shitload af titler.

Jeg frygter at han stopper.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola is having lunch with Barcelona president Sandro Rosell at the latter's home to discuss his future. #fcblive [rkb]
Han fortsætter, det er der rigtig mange ting der peger i retning. Som sagt, jeg tror vi får svaret på fredag. Men hans stab har fået forlænget sine kontrakter, hans samt Titos agenter var på Camp Nou for noget tid siden, de holdt møder med både Pep, Tito samt ledelsen på Camp Nous kontorer, men der kom ikke mere ud, fordi Pep og ledelsen sagde det ikke er den rette tid at snakke om. Jeg tror han fortsætter, fordi tingene peger i den retning.

Jeg har stadig på fornemmelsen at tvivlen skyldes længden af kontrakten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Parla »

Er sikker på at han bliver 1 år mere og tager en treble næste sæson.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Det der med, om han kan tilføre noget nyt og nye ideer. Jeg mener han på den front ligner Sir Alex, en træner der aldrig er tilfreds med det der virker, men vil hele tiden være et skridt foran. Det har han fået kritik for i år, med nye taktiske tiltag.

Jeg mener Blau92 på et tidpsunkt linkede til en artikel i Guardian, hvor de lige netop skrev om Pep som innovator, en der er på forkant med tingene, og en der altd er et skridt foran. Det er hans filosofi, altså at man ikke venter på at et problem opstår og så løser det, man finder bare flere løsninger i forvejen, så problemet ikke kommer til overfladen.

Nu er vi lige gået igennem en uge, hvor 3 meget meget vigtige kampe og resultater er ikke gået vores vej, og så er ligger det lige for, at man stiller spørgsmålstegn ved ham som træner eller hans ideer. Jeg mener dog, bortset fra Real kampen, at han netop havde læst modstanderen og dennes taktik. Spillerene var bare for trætte og ineffektive, det er ikke noget en træner kan gardere sig imod. pep kan f.eks. hverken løbe for spillerene eller sparke bolden i mål for dem.

Jeg mener dog hans taktik og valg af spillere i går gjorde, at vi åbnede Chelsea forsvar, og vi havde nok chancer til at vinde kampen komfortabelt, men sådan skulle det ikke være. Jeg mener dog ikke, man kan sige at >Chelsea nu havde læst os, eller holdene har fundet ud af hvordan de skal spille imod os. Sådan har de altid spillet i mod os, det er os der hele tiden har skullet affinde os med at tingene bare er sådan. Alle store hold, pånær Man Utd og tildels Arsenal, har pakket sig ned mod os. Når de gør det, og samtidig har nogle dygtige individualister, så er det svært at undgå at nogle kampe kan blive tætte, og at der endda kan forekomme nogle nederlag.

Jeg synes dog der er sket en markant forskel i forhold til Peps andet år f.eks. Mod Inter var vi bare lamslået, vi vidste slet ikke, hvordan vi skulle åbne deres forsvar, og vi skabte ikke mere end 2-3 chancer, højst. I går mod Chelsea havde vi et hav af chancer, f.eks var Leo alene med Cech i 4-5. minut, men evnede ikke at ramme indnfor målrammen. Vi putter bolden i mål, men der dømmes offside, hvor Chelsea forsvar eller er spillet tyndt ( offside var dog rigtig dømt), Cuenca brænder en stor chance, vi rammer stolpen, vi brænder et straffespark og sådan kan man blive ved.

Som sagt, vi formår ikke at kvalificere os, fordi spilerene ikke var i stand til at bibeholde det høje tempo i vores spil. Det er ikke noget Pep kan gøre noget ved. Jeg har postet en statistisk i FC Barcelona tråd, hvor vi f.eks har spillet hele 41 officielle kampe flere end Real Madrid, siden Pep tog over. Det er de samme spillere, som hovedsageligt har spillet dem, bland det sammen med VM slutrunde, EM slutrunde samt Copa America og OL og så er det ikke så mærkeligt, at spillerene både mentakt og rent fysisk er trætte. Med andre ord, vores egen succes har i sidste ende kostet os, succes har en pris. Det må vi bare acceptere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mkj 77 »

Ingen er vel i tvivl om at guardiola har udrettet noget stort i Barca. Han har fået indført en næsten uimodståelig spillestil og det, gjorde han som tidligere nævnt fra sæson 1. Han har dog som alle andre mennesker begået fejl, men dem tager han ved lære af. Jeg håber han fortsætter, men håber dog også at han får indført en plan b og at han får taget lidt af presset fra Messi.. Til tider virker det næsten for gennemskueligt og så har busserne altså overtaget. Pep er udpræget Barca mand og elsker klubben over alt på jorden, forlænger han ikke er det fordi han ikke føler han kan tilbyde mere eller nyt

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Billede
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

pep vil gå over i historien uden tvivl,men please i kan ikke samligne nogen med sir alex ferguson han er i en klasse helt for sig selv og bliver næppe overgået af nogenhan har skaffet utd over 40 titler ja over 40.
jeg håber pep bliver og at pep går,han virker meget slidt og holdet kunne måske trænge til nye input,på den anden side kender han klubben spillerne er vilde med ham og måske vil han gerne have en sæson mere for at slutte af med succes,jeg er virkelig i vildrede,pep har skaffet barca meget de sidste 3 år uden tvivl det her barca hold er det bedste i historien,lad os vente og se hvad han beslutter. :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona president Sandro Rosell met this afternoon for an hour with sports director Andoni Zubizarreta. [rac1]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Nu bliver det spændende. I dag eller i morgen kommer udmeldingen. Jeg er sgu i tvivl om han fortsætter.
Guardiola discussed yesterday his renewal with assistant Vilanova and could today meet with president Rosell to make a final decision. [md]
Har han motivationen til næste sæson? Kommer det an på indkøb? På om Mourinho fortsætter i RM? Kan han se sig inspirere og motivere spillere, og nye talenter? Må han tage en sæson mere, og tryne RM.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Pep har sagt nej tak.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvor læser du det? Det sidste jeg har hørt er, at hans beslutning meget vel kan komme i dag.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Brombi, tænker bare ud af boksen. Intet udmeldt endnu, med mindre Brombi har haxxorz Peps Hotmail.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Several media and journalists claim that Guardiola has decided not to renew his contract, ahead of a meeting with president Rosell today.
Jeg stemmer på John Faxe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster