Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Jesni skrev: Jeg frygter endnu en David VIlla, Zlatan og delvis Neymar-transfer. Omend Neymar stadig kan blive en stor succes.
Mht. til prisen, oder was? For ellers er der da intet sammenligneligt i de transfers.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

zqa skrev:
Jesni skrev: Jeg frygter endnu en David VIlla, Zlatan og delvis Neymar-transfer. Omend Neymar stadig kan blive en stor succes.
Mht. til prisen, oder was? For ellers er der da intet sammenligneligt i de transfers.
Pris kontra præstationsudbytte. Jeg mener simpelthen ikke man fik nok ud af David Villa. Han blev købt ret dyrt i en alder af 28 så vidt jeg husker, og præstede ikke i lang tid. Den sidste del af tiden i Barca var meget, meget sløj. Zlatan var en katastrofe i de fleste aspekter, omend han gjorde det O.K inde på banen. Neymar har skulle finde sin plads, men jeg har absolut ikke være glad for den transfer endnu givet prisen man i sidste ende kom til at betale. Men han er til gengæld ung(!) og kan stadig blive et vanvittigt aktiv i fremtiden.

Og jeg fryter at Luis Suarez bliver det samme som de to første. Han er i mine øjne for gammel. Og jeg tror ikke han har mange gode sæsoner tilbage i sig - nøjagtigt som David Villa. Og her er prisen så muligvis det dobbelte.

Når man investerer 600-700 millioner kroner i en spiller, mener jeg simpelthen ikke det er rentabelt, hvis spilleren er omkring de 27-28 år. Der er ikke nok sæsoner i dem for det meste til at "breake even". Ronaldo og Bale er jo blevet købt, da de var en 24 år, hvorfor de har noget længere tid at løbe på. Dér forstår jeg prisen, da de har spillere til mange sæsoner frem. Det er jeg ikke sikker på, vi får i Suarez. Vi fik det ikke ved købet af Zlatan, (delvis pga. af andre grunde) Og David Villa var heller ikke i min optik en fornuftig investering i holdet.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af JonasV »

Så blev den officiel. Velkommen til - opfør dig godt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Barcelona announce the transfer of Liverpool forward Luis Suarez (26) #fcblive

Velkommen Luis!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Nej, du er ikke velkommen i min ellers elskede klub, Luis...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Damm, velkommen Suárez. Må du bide dig fast i start-elleveren. :cool:

Billede

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bløddyret »

Nogen der ved noget om prisen? Har set 70 mio. euro nævnt, men nu ser det ud til at 94 mio. euro er det mest populære bud (på Twitter, that is)?
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Jeg kom til at tænke på noget. Hvis(/når) Suárez' straf appelleres til CAS, hvad sker der så? Må han træne, spille osv. imens de behandler sagen? (Altså ligesom med vores transferforbud). Og i så fald, hvis CAS nu fastholder straffen, kan det så betyde han er ude hele efteråret? (eller senere på sæsonen afhængigt af hvor længe de er om at behandle sagen)
Giv mig min sko tilbage, røv!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af OliverDK »

Jeg glæder mig virkelig meget til at se, hvordan Lucho vil stille op, og bliver sindssygt skuffet, hvis han har tænkt sig at bruge Suaréz på kanten. Bliver spændende hvilken rolle Leo får!

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: Luis Suárez

Indlæg af Tello »

FCBarcelonaChr skrev:Damm, velkommen Suárez. Må du bide dig fast i start-elleveren. :cool:

Billede
Velkommen til, Suarez. Opfør dig ordentligt her, ellers kommer Puyi efter dig ;)

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: Luis Suárez

Indlæg af Tello »

OliverDK skrev:Jeg glæder mig virkelig meget til at se, hvordan Lucho vil stille op, og bliver sindssygt skuffet, hvis han har tænkt sig at bruge Suaréz på kanten. Bliver spændende hvilken rolle Leo får!
Tænker lidt, at Messi kunne tage hans favorit position; den falske 9'er. Så kunne Neyney og Suarez udgøre et tomandsangreb lidt foran Messi. Så kan Messi servere på stribe og samtidig lave tiki-taka med Rakitic og Iniesta.

PuyolErGud
Indlæg: 10797
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af PuyolErGud »

Velkommen til! Hvis han holder tænderne for sig selv, skal det nok blive godt! Tror han er ivrig for, at vise sig frem for klubbens fans.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Tror det bliver:

-------Neymar---------Suarez--------
------------------Messi-------------------

Når vi har bolden og:

-----------------Messi-----------------
Neymar------------------------Suarez

Når vi skal forsvare.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bløddyret »

Ifølge Rafael Hernandez, så har han fået en "good behaviour" klausul i hans kontrakt :lol: :lol:

Hvad kan det indebærer? Tilbagebetaling/blokering af løn hvis han gør noget dumt?
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Bløddyret skrev:Nogen der ved noget om prisen? Har set 70 mio. euro nævnt, men nu ser det ud til at 94 mio. euro er det mest populære bud (på Twitter, that is)?
Barcelona pay Liverpool 81M for the transfer of Uruguayan forward Luis Suarez (27). His release clause was around 100M. [as md sport]
Ingen officiel udmelding fra nogen af klubberne dog.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster