10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Amilo

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Amilo »

Det er ingen hemmelighed, at Messi er den bedste spillere på hans hold og det er ikke uden grund, at han blev opdaget som teenager af en spejder talent fra Barcelona. Jeg kan huske den første gang, at jeg så Messi på tv, der vidste jeg ikke hvem han var, men jeg så denne lille dreng løbe hurtigt som et Jetfly ind imellem alle modstanderens fødder med bolden, selvom de var mindst et hoved højere end ham, kunne de ikke stoppe ham.

Siden den dag lovede jeg mig selv, at jeg måtte opleve Messi live og tog en tur til Camp Nou i maj for at se det med mine egne øjne og det er en oplevelse der skal mærkes før det forståes. Jeg tager derned igen i Oktober og håber, at Messis ankelskade er helet til den tid.

Desværre viser Messi ikke den samme store talent på det Argentiske landshold, det er en skam!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Fandeme lækkert, at han allerede er tilbage i træning. Bare han ikke kommer i kamp før han er klar til det, så er alt jo godt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Fandeme lækkert, at han allerede er tilbage i træning. Bare han ikke kommer i kamp før han er klar til det, så er alt jo godt.
Jeg tror sandsynligheden for at Pep skyder en hest, tapetserer Camp Nou med dens skind og bytter kridtstregerne ud med dens blod, er større end sandsynligheden for at Messi kommer i kamp før han er helt klar! ;)

... og det skal lige siges at jeg ALDRIG kunne finde på at gøre noget af ovenstående! :shock:

Squix

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Squix »

Oorh...

Messi udtaget til en træningskamp med landsholdet - Er jeg den eneste der godt så han meldte afbud til den, og blev rigtigt klar i stedet for.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Det er dog først den ottende oktober, så jeg satser på, at han er klar til den tid, landskamp eller ej.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Squix

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Squix »

Mander skrev:Det er dog først den ottende oktober, så jeg satser på, at han er klar til den tid, landskamp eller ej.
Ja, det er jeg godt klar over - Jeg håber også han bliver klar til Rubin Kazan kampen, som er inden.
Men, han ville uden tvivl have godt af pausen der vil opstå mens der spilles landskampe.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

[youtube]jenupVFSzjs[/youtube]

Glæder mig til at Messi kommer tilbage!! Dette er nok den bedste video med Messi på youtube som jeg kan finde.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Brombi, enhver ved, at man ikke kan bedømme en spillers evner ud fra YouTube. Jeg er stadig ikke overbevist om, at han er så god som alle går og siger!

.. men god video. :D
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Synes nu også meget godt om denne

[youtube]is-GlsQEwBA[/youtube]

I gætter aldrig hvem der er så cool at have lavet den video :roll: :P ...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Synes nu også meget godt om denne

[youtube]is-GlsQEwBA[/youtube]

I gætter aldrig hvem der er så cool at have lavet den video :roll: :P ...
Fed video Blaugrana. Du skal have ros og tak for det kæmpe arbejde du laver, så vi andre kan nyde videoer som denne, med vores helte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:Brombi, enhver ved, at man ikke kan bedømme en spillers evner ud fra YouTube. Jeg er stadig ikke overbevist om, at han er så god som alle går og siger!

.. men god video. :D
han er bare overvurderet ;)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Fantastisk video Blau.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »


JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

[youtube]AQolFuHR1fQ[/youtube]

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

Nu er der blevet talt lidt i Pique tråden, om hvor stort et bud skulle være på Messi, før man skulle acceptere. Kunne egentlig være sjovt at se, hvilken pris I synes Messi har? Lad os bare sige hans frikøbsklausul ikke findes, hvor meget skulle en klub byde, før at i ville acceptere budet?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster