5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Sergio, har han ikke spillet alle minutter af alle kampe indtil han blev skiftet ud i går, som den eneste spiller, selv i forberedelserne var han den der fik flest minutter, som jeg husker det. Er det ikke meget normalt at skifte de position ud, med 10-15 min igen, da denne position løber meget, og har løbet meget i denne kamp, og man går ind i den sidste og evt. afgørende fase, hvor der er brug for nye kræfter ?

Shit, hvor kan man finde meget lort frem når man virkelig graver dybt, og lort der ikke er hold i, ifølge en objektiv person som mig ;-) .
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

emo skrev: Shit, hvor kan man finde meget lort frem når man virkelig graver dybt, og lort der ikke er hold i, ifølge en objektiv person som mig ;-) .
Ja du gør det tydeligvis til en dyd at være objektiv, emo... :roll:

Men som sagt, så er det klasse at der nu er konkurrence på pladsen. Song giver os meget mere power og offensiv drive på den plads. Det skal blive spændende at se, hvor meget spilletid han kan vriste fra vores populære boldskubber ;-)
Forumlegende

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Jep, derfor smiley.

Håber da at han vrister al det spilletid der er nødvendigt ifølge træneren, hvor han kan gøre en forskel med den type spiller han er. ;-)
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
emo skrev: Shit, hvor kan man finde meget lort frem når man virkelig graver dybt, og lort der ikke er hold i, ifølge en objektiv person som mig ;-) .
Ja du gør det tydeligvis til en dyd at være objektiv, emo... :roll:

Men som sagt, så er det klasse at der nu er konkurrence på pladsen. Song giver os meget mere power og offensiv drive på den plads. Det skal blive spændende at se, hvor meget spilletid han kan vriste fra vores populære boldskubber ;-)
Ja det er virkelig godt for vores spil, at der er konkurrence. At jeg så føler mig overbevist om, at Song ikke kan slå Busi af, er noget andet. Men ikke desto mindre giver Songs køb os flere alternativer samt taktiske muligheder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Hvis Yaya ikke kunne, så kan Song få det svært, ingen tvivl. Det er her jeg håber, at Tito er anderledes fra Pep.

Men nu må vi se hvilke taktiske dispositioner, han indeholder.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Nu har jeg set dele af Titos pressekonference efter kampen i går. Han siger at grunden til han tog Busi ud er, fordi han virker træt. Han har spillet en masse fodbold, uden mange pauser, han spiller jo stort set alle kampe for både Barca og Landsholdet og han spiller 90 minutter. Han ville have Song på banen, fordi han mente man havde brug for en der kunne bruge i luften også, han kunne så ikke tage Xavi ud, fordi man var bagud.

Det er Titos forklaring, alt tyder på at Tito har tiltro til hans evner, heldigvis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Havde du forventet et andet svar fra Tito... Nej vel?
Forumlegende

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi:

Da Barça blev reduceret til 10 spillere, var det i særdeleshed Busquets, der ydede en ekstra fysisk indsats.

Sánchez gik ud, Iniesta fik en mere wing-agtig offensiv midtbanerolle og Busquets dækkede sin egen plads og til dels Iniestas rolle i det opbyggende spil.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

BarcaDK:

Ok?
Forumlegende

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Hahaha, lige da jeg postede tænkte jeg faktisk "gad vide om der bare bliver svaret "ok", eller om det er nødvendigt at skrive "med det ekstra løbearbejde er det naturligt nok at blive skiftet ud et kvarter før tid."" :lol: :lol: :lol: :lol:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jakob »

Jeg tænker stadig over de labre finter vores helt egen Busi udførte mod Spartak Moskva.
Hvis nogen derude har fundet dem på Youtube eller lign. må I meget gerne poste dem.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Eb.dk skrev:Midtbanestjernen er af det europæiske fodboldforbund UEFA blevet idømt to spilledages karantæne i mesterholdsturneringen efter sin udvisning mod Benfica sidste uge.

Busquets savede portugisernes anfører Maxi Pereira midt over i en grov tackling bagfra. Dommer Cüneyt Cakir smed omgående europa- og verdensmesteren ud, og tirsdag kom meldingen så fra UEFA om to spilledages karantæne.
Ja, det gjorde han virkelig godt. Tror ikke at modstanderen er kommet på benene endnu, ville være et mirakel hvis han var. :devil:
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Heartbreaker »

Spis lige brød til, eb..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af JonasV »

Den pågældende skribent lader ikke til at have set den pågældende situation. Brandgo' journalistik, ganske som forventet fra den kant. Problemet er bare, at der også er folk der tror på hvad den afskyelige avis skriver.

EB skrev:Sergio Busquets må se to Champions League-kampe fra tribunen efter sit overfald på Benficas Maxi Pereira
:roll:

TheOnlyOne

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af TheOnlyOne »

Synes også det virker helt random, men det bliver forhåbentlig appelleret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster