Carles Puyol Saforcada

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Skydefinten »

Herre Jemini...typisk. Hvorfor nu? Så er sæsonen vel færdig. Lige meget om det bare en et lille indgreb.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af emo »

3-4 uger... damn. Eneste grund til at de gør det nu er så han er klar til evt., semi og finaler i CHL? Desuden, håber jeg virkelig at det også betyder at Abidal snart er spille-klar. Pique og Masch alene i forsvaret resten af sæsonen, med en Bartra som har været mere skadet end siddet på bænken, hrmpf.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Kubala »

Uha..det kom på et ubelejligt tidspunkt. Jeg håber, at han bliver klar til semifinalerne, hvis vi går videre naturligvis. Vi skal begynde, at benytte Bartra fra nu af, så Masch og Pique ikke belastes for meget, og hvis det værste skulle ske, at en af dem blev skadet, så kan Bartra træde til, og være klar til at påtage sig ansvaret.
Senest rettet af Kubala lør mar 16, 2013 11:40 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

Det må næsten betyde at vi får både Bartra og Song at se i midterforsvaret. Måske også Abi?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af emo »

... hvor skal vi være glade for at de kommende kampe (bortset fra CHL) er/burde være overkommelige. Hvor meget kan man operere på et knæ ? Måske Puyol har flere knæ end alle os andre, like 4-in-1 agtigt. De må satme være slidte.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Det må næsten betyde at vi får både Bartra og Song at se i midterforsvaret. Måske også Abi?

Jeg tror ikke, at vi ser Song på pladsen; han spillede jo katastrofalt, så håber ikke at de overvejer ham, og er usikker omkring Bartra; han blev ikke benyttet før, da der var skader til både Pique og Puyi, så hvorfor skulle man benytte sig af ham nu og Abi; ved ikke hvor meget han har rykket sig, og samtidig har han ikke spillet fodbold i over et år, så jeg tror ikke, at trænerteamet sætter sin lid til ham lige med det samme. Jeg tror, at det bliver Adriano i allerværste fald.


Personligt håber jeg, at man begynder, at benytte sig af Bartra. Jeg er begyndt, at tvivle på, om han er en del af planen for fremtiden. Han kan ende som Fontas, især hvis vi går ud og køber et ungt midterforsvar eller relativ ung midterforsvar.
Senest rettet af Kubala lør mar 16, 2013 12:31 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

Så du tror simpelthen at vi bruger Piqué og Mascherano i resten af kampene, og i værste tilfælde smider Adriano derind? Det synes jeg godt nok er at leve lige lovligt meget on the edge. Mascherano har det jo med ikke at blive skadet, men omvendt har Piqué altså haft mange mindre skader henover de sidste par år. Det er noget af et sats, at tro på at han ikke løber ind i en enkelt eller to i løbet af forårssæsonens sidste måneder.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Så du tror simpelthen at vi bruger Piqué og Mascherano i resten af kampene, og i værste tilfælde smider Adriano derind? Det synes jeg godt nok er at leve lige lovligt meget on the edge. Mascherano har det jo med ikke at blive skadet, men omvendt har Piqué altså haft mange mindre skader henover de sidste par år. Det er noget af et sats, at tro på at han ikke løber ind i en enkelt eller to i løbet af forårssæsonens sidste måneder.

Altså jeg vil ikke gøre det, men tror bestemt, at trænerteamet kunne finde på dette. De har jo ikke rigtigt modbevist min påstand, da man seneste, hvor der var skader på pladsen, benyttede sig af Adriano, og endda i El Clasico, selvom man havde Bartra klar og Song, som havde spillede et par kampe på pladsen.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af emo »

Mon ikke trænerteamet vil spare de spillere vi nu har så meget som muligt til CHL, da vi jo har "sikret" os ligaen. Jeg tror virkelig at vi kommer til at se en del til Montoya, Adriano, Bartra, Muniesa (ham kan vi hive op når vi får brug for ham) og så er der også nogle minutter i (Abidal).

Desuden, skal det gå galt, så smider vi sq Alba derind. Han scorer mål fra den position, og så bliver han aldrig træt han er lidt ligesom et hel Sky-hold i en person.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Mon ikke trænerteamet vil spare de spillere vi nu har så meget som muligt til CHL, da vi jo har "sikret" os ligaen. Jeg tror virkelig at vi kommer til at se en del til Montoya, Adriano, Bartra, Muniesa (ham kan vi hive op når vi får brug for ham) og så er der også nogle minutter i (Abidal).

Desuden, skal det gå galt, så smider vi sq Alba derind. Han scorer mål fra den position, og så bliver han aldrig træt han er lidt ligesom et hel Sky-hold i en person.

Jeg håber, du får ret, og især angående Bartra og Montoya. Men jeg har mine tvivl. Jeg mener, at Tito er lige så slem som Pep, hvad angår brugen af smal trup, hvis ikke værre.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af emo »

Nu kommer der meldinger frem om at han evt. er ude resten af sæsonen. Klubben har ikke offentliggjort noget endnu, da Puyol har bedt dem om at vente til efter operationen. Han fylder 35 i april, no age for ham.

Et overblik over hans skader siden december 2010, snart to og et halvt år. Damn, der har været mange.
Billede
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi skal så også lige huske på at det er Puyol. Når lægerne gætter på 4 ugers pause, går der som regel halvanden før han er klar.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Kubala »

Puyi er en kriger, men jeg er lidt bange for de knæskader, som han får og skal opereres for. Det vil være surt for ham, at indstille karrieren på grund af skaderne, og så sandelig også for os.


8 knæskader, hvis jeg ikke tager fejl eller i hvert fald på det der billedet. Eller omkring knæet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Skydefinten »

Selv for Tarzan kan man vel ikke spille en kamp på det niveau 2-3-4 uger en et lille kig/indgreb i knæet? Sæsonen må da være slut.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af JonasV »

Hvor er det dog helt igennem trist. For os, for holdet og fand'me også for Puyi selv :sad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster