10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Hahaha, hvis det passer er det bare for grineren (stemmen kunne godt være Messis, og den engelske udtalte er da overraskende lidt spansk), og måske kan Messi omvende de Oasis drenge der er tilbage om at blive ambassadører for Barca på diverse skumle pubs 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Ved ikke om jeg tror på, at det er Messi i den video - udtalen er da vist for god.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:Ved ikke om jeg tror på, at det er Messi i den video - udtalen er da vist for god.
Ja, jeg forholder mig også skeptisk.
Hvornår i alverden skulle han i øvrigt have optrådt så nogen kunne optage det?

Men hvis det skulle vise sig at være ham, ville jeg være positivt overrasket.


Jeg har nu tjekket kalenderen flere gange, og der er stadig lidt tid til det er 1. april.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck, hvor er det blæret hvis det er Leo! :D

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Ja det kunne være nice hvis det var ham, han synger faktisk rat godt, bedre ind jeg troede :D
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Rivaldo10

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Rivaldo10 »

Hehe, det må være for godt til at være sandt. Hvis det overhovedet har noget på sig, så er det jo fremragende.

Men mandens engelsk er da alt for begrænset til at kunne synge noget lignende af det jeg har hørt :lol: :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Jeg nægter at tro, at Mesis er så god til at udtale engelske ord, selvom man godt kan øve det. Men i hvert fald, hvis videoens lyd er en sang fra Messi, så er han allerede bedre end Carlos Tevez til engelsk, som stadigvæk ikke kan formulere en sætning uden at lyde som en retard, selvom han har boet i England i 4 år.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Han er til gengæld også exceptionelt dårlig til at lære sprog, Tévez. Men ja, giver dig helt ret i, at det lyder lidt for utroligt, at Messi skulle være god til engelsk, også selvom han så har øvet sig på lige netop den sang.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Enig nok, men man ved sg* aldrig med vores lille Messias.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Jeg nægter at tro, at Mesis er så god til at udtale engelske ord, selvom man godt kan øve det. Men i hvert fald, hvis videoens lyd er en sang fra Messi, så er han allerede bedre end Carlos Tevez til engelsk, som stadigvæk ikke kan formulere en sætning uden at lyde som en retard, selvom han har boet i England i 4 år.
Jeg vil ikke fornærme den gode Carlos, men hvis jeg skal være helt ærlig så tror at Leo har mere mellem ørerne end ham! ;)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Han er til gengæld også exceptionelt dårlig til at lære sprog, Tévez. Men ja, giver dig helt ret i, at det lyder lidt for utroligt, at Messi skulle være god til engelsk, også selvom han så har øvet sig på lige netop den sang.
Ja, ordene udtales meget godt, næsten som rent engelsk, og jeg synes heller ikke, at stemmen lyder som hans. Men lad det ligge! :D
Blaugrana92 skrev:
# 23 skrev:Jeg nægter at tro, at Mesis er så god til at udtale engelske ord, selvom man godt kan øve det. Men i hvert fald, hvis videoens lyd er en sang fra Messi, så er han allerede bedre end Carlos Tevez til engelsk, som stadigvæk ikke kan formulere en sætning uden at lyde som en retard, selvom han har boet i England i 4 år.
Jeg vil ikke fornærme den gode Carlos, men hvis jeg skal være helt ærlig så tror at Leo har mere mellem ørerne end ham! ;)
Hehe, det tror jeg nu også, at der er. Tevez er ikke for skarp, men stadigvæk. 4 år i et land uden at kunne formulere en sætning er godt nok lidt for ..... ja, respektløs. Ved ikke, hvad for et ord dækker, men det er eddermeme for dårligt af ham.

Hør disse klip




Det er faktisk alt for komisk.
Sorry for offtopic.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
Hør disse klip




Det er faktisk alt for komisk.
Sorry for offtopic.
Lol #23, for grineren klip, han taler som en med Downs syndrom, uden at have det. Journalist:"...now a very easy question, do you want to stay at Manchester United?", Tevez:"Very difficult, no?""... :lol: :lol: :lol:

Mht. til sangstemmen, så lyder det netop som Messis stemme hvilket gør det ekstra sjovt. Prøv at se et interview med manden og hør så stemmen bagefter. Om hans udtale er så god må vi hellere se beviser på først 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Men det er i og for sig slet ikke urealistisk at hans udtale er så god når han synger. Det er ofte noget lettere at imitere fremmede sprog gennem en sang som man kender rigtig godt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Dét der undrer mig allermest er hvor/hvornår(/hvorfor) Messi skulle have optrådt så nogen kunne optage det...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Dét der undrer mig allermest er hvor/hvornår(/hvorfor) Messi skulle have optrådt så nogen kunne optage det...
Måske sidder han på sin ynglings restaurant i Barcelona og giver den spade på opfordring af ejeren, no?
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster