Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Ja for helvede!
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:syns vi skal hente Rustu igen..
Barthez er villig til at gøre comeback.

Barthez og Pinto som målmandsduo. Hvilken cocktail.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Before Victor Valdes announced he wouldn't renew his contract, Barcelona had planned to make the goalkpeer an offer worth 8M a year. [marca]
Jeg kan ikke forestille mig, at pengene har været problemet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

Nej, som Emo skrev, så er det andre ting, som spiller ind. Jeg aner så ikke hvad det kan være, dog at det ene er nye udfordringer, men det kan være mange andre ting også, som vi ikke aner noget til.

Jeg mener, at det er et forkert valg, som han foretager sig, og det er udelukkende fordi, at han er så ung, altså han kunne roligt tage dette valg, når han en gang var fyldt de 36 eller lignende, men ved ikke om han gider at spille til han er 40. Lige da han er blevet en vital spiller for os, og når han har fået den anerkendelse fra os, om at han er blandt de bedste i verden, på hans position, så vælger han søge nye græsgange. Det er vemodigt, for de sidste 5 år med Valdes har været fantastiske.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af fidanho »

Asenjo eller Guaita
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

fidanho skrev:Asenjo eller Guaita
Nej og nej. Vi skal gå all in på denne plads, ikke nogen middelmådig løsning.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Men hvem skal vi så købe? Jeg kan virkelig ikke komme i tanke om en keeper, der er ligeså god til at sætte spillet i gang nede fra forsvaret, som Valdes. Ikke engang Casillas eller Reina er ligeså gode som ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Valdes blev også kun bedre bog bedre. Vi skal ikke forvente en Valdes type med det samme. Men købe en vi kan udvikle i den retning, men som selvf. har potentialet og teknikken til det.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Valdes blev også kun bedre bog bedre. Vi skal ikke forvente en Valdes type med det samme. Men købe en vi kan udvikle i den retning, men som selvf. har potentialet og teknikken til det.
Enig, men hvem skulle denne målmand være? Guaita? Jeg er ikke overbevist, DdG, han har heller ikke overbevist mig. Jeg synes bare, ligeyldigt hvem vi henter, så kommer det til at gå udover vores spil i næste sæson, medmindre Valdes bliver i klubben indtil 2014.

Jeg ved at han har meldt ud at han vil videre, at det er måske uholdbart at have en mand rendende i klubben, der vil skifte på et tidspunkt, har klubben også meldt ud, at Valdes helst vil blive til 2014. Jeg synes det kunne være en god ide, at købe en ny målmand, som skal overtage efter Valdes i 2014. I mellemtiden kan han så lære vores system at kende, og arbejde på sit spil med fødderne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

I morgen tager jeg en ordentlig snak med Victor.
Meningen med samtalen er at får ham på det rette kurs så han bliver Mr. Clean Sheet i de næste 2 kampe. ;-)
MDCCCXCIX

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af OliverDK »

Jeg er stadig meget uforstående overfor, hvorfor VV ikke vil forlænge. Det ville være rart med en udmelding fra manden selv. Den eneste grund jeg kan komme på lige nu, må være, fordi han vil prøve kræfter med en anden liga, hvilket jo også vil være forståeligt nok, selvom jeg ikke havde troet det om en Barca-mand som ham.

Alle Barca-fans der husker tiden inden Valdés må ryste i bukserne i denne tid, inklusiv mig selv :sad:

Jeg er dog meget spændt på, hvor han skifter hen. Måske han rykker med Pep til Bayern, og vi får Neuer i bytte? :grin:

Det bliver i hvert fald spændende at følge udviklingen i denne sag.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af ladislau »

Tror det handler om, at han ikke anerkendes som en af de store målmand, eller forhåbentlig, at han vil prøve sig selv af.

Jeg er helt med på din model Visca. Det vil være bedst for alle parter, især den nytilkomne målmand. Det giver også Barca et ekstra skud i bøssen, til at finde en afløser, der magter opgaven.

Du har ret OliverDK, tiden mellem Zubi og Valdes var noget af en ørkenvandring, også på målmandsfronten.
Heldigvis sidder resten af konceptet bedre fast end dengang, og hvem skulle være bedre til at finde en målmand end vores nuværende sportsdirektør.

Noget andet er; at vi skal til at vænne os til afgang. Xavi og Puyi begynder at synge på sidste vers, og hvem ved, om andre som Valdes ønsker at prøve nye ting. Det har hidtil været en selvfølge, at vores spillere vil blive i klubben.
Der er en række spillere, som er startet på toppen. Vi ved ikke hvordan deres loyalitet er skruet sammen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Velkommen til OliverDK :smile: (EDIT: Gør opmærksom på dig i velkomsttråden: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewforum.php?f=40 ...så du lige kan få en ordentlig velkomst)

Jeg støtte lige på en artikel på goal.com som omhandler Valdes ringe timing ifht smide bomben.

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... s-bad-week

Nu er jeg endnu ikke helt kommet mig over R.Sociedad nederlaget, da vi tabte på den værst tænkelige måde, men HVORFOR skulle Valdes og Barca ledelsen melde ud og tage Titos fokus væk på et tidspunkt hvor vi har MINIMAL tid til forberedelse til R. Sociedad kampen?!

Det er en OMMER, om det er en ommer fra Valdes og hans hof eller ledelsen skal være usagt, men det her nederlag var ikke ok. Fair nok at vi taber, men det burde ikke have været med alt cirkusset op til kampen med den hidtil korteste forberedelses periode!

Puha godt at komme af med lidt galde ovenpå den weekend.

EDIT. Ikke nok med at Tito skulle bruge tid på Valdes problemer, men hans skulle gøre det i mellem Kemo behandlinger samtidig med at det var op til en superkort kampforberedelse. Jeg er harm og maks irriteret!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Jamial »

rummenigge skrev:Velkommen til OliverDK :smile: (EDIT: Gør opmærksom på dig i velkomsttråden: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewforum.php?f=40 ...så du lige kan få en ordentlig velkomst)

Jeg støtte lige på en artikel på goal.com som omhandler Valdes ringe timing ifht smide bomben.

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... s-bad-week

Nu er jeg endnu ikke helt kommet mig over R.Sociedad nederlaget, da vi tabte på den værst tænkelige måde, men HVORFOR skulle Valdes og Barca ledelsen melde ud og tage Titos fokus væk på et tidspunkt hvor vi har MINIMAL tid til forberedelse til R. Sociedad kampen?!

Det er en OMMER, om det er en ommer fra Valdes og hans hof eller ledelsen skal være usagt, men det her nederlag var ikke ok. Fair nok at vi taber, men det burde ikke have været med alt cirkusset op til kampen med den hidtil korteste forberedelses periode!

Puha godt at komme af med lidt galde ovenpå den weekend.

EDIT. Ikke nok med at Tito skulle bruge tid på Valdes problemer, men hans skulle gøre det i mellem Kemo behandlinger samtidig med at det var op til en superkort kampforberedelse. Jeg er harm og maks irriteret!
Det er dét her jeg heller ikke fatter. Hvorfor fanden melde det ud nu, midt i en legendarisk start på sæsonen. Ubegribeligt. Valdes der søger opmærksomhed 100%. Eller hans "hof". ><

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... conference

Iniesta siger farvel til victor valdes på pressemødet..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster