Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Heartbreaker skrev:
Lopezzz skrev:Jeg er bange for at flere spiller stopper til sommer 2014.
Her er listen af spillere som muligvis forlader os der: Valdes, Puyol, Abidal, Pinto, Villa, Xavi :eek:
Og så er der nogle spillere som vil helt sikkert blive dårligere og vil enten sælges eller lejes ud (Alves, Alexis)
Vi kommer i hvert fald til at opleve store forandring om et par år og her gælder det om at støtte holdet maksimalt.
Hvor meget har du røget i dag? :glad:
Jeg vejer ikke, derfor gik det galt med Puyol. :glad:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

tak Quaresma! han lyder spændende... men hvis det stod til mig så hentede man en type som ham og så et ungt talent. er træt af pinto og kan ikke forstå hvorfor man ikke har en ung målmand som reserve. nu må vi se hvad der sker til sommer men vi har vel ikke pisse mange penge hvis vi også vil have neymar så mon ikke en guaita kunne blive en mulighed!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg bliver aldrig en fan af de danske Man Utd fans eller P.L fanbois i det hele taget ( i hvert fald de fleste af dem). De lukker noget af det værste lort ud, det er ikke til at holde ud. Ikke nok med, at man mener Pep ikke er en særlig god træner, at alle kunne have opnået de resultater med Barca, som Pep har, nu er turen så kommet til Valdes. Overvej lige dette indlæg fra en Man Utd fan f.eks.

schousboe9
Registreringsdato
May 2007
Indlæg
6,117
Standard
Hvorfor skulle det være forhandlingsteknik? Skulle hans agent mene, at han er ligeså værdifuld for Barcelona, som Rooney er for os? I så fald er det en kraftig fejlvurdering af situationen, for han er på ingen måde uundværlig. For det første fordi han slet ikke er så god, og for det andet fordi Barcelona stort set kun er i angreb, og så bliver der sjældent brug for en god keeper.

Tim Howard ville eksempelvis kunne gøre en fin figur i Barcelona, det er der ingen tvivl om. Ikke, at han er en sløj målmand, slet ikke, men for sammenligningens skyld. Der findes mange alternativer til Valdes.

Jeg tror egentlig bare, det handler om, at han vil prøve noget nyt med et hold, der ikke er kæmpefavoritter til alt, de deltager i og hvor han måske kan føle, at han også har del i sejrene. Hand on heart, det er ikke meget han har med Barcelonas dominans at gøre.
Det er virkelig idiotisk, det svarer til at sige, at Peter S havde ingen betydning for de triumfer som Man Utd oplevede dengang, fordi man havde et overlegent hold i P.L. Valdes er vidst den målmand i La Liga, som har lavet flest redninger set over det sidste 2-3 sæsoner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Visca send ham over i tossetråden ;-)

Guaita er et godt valg mener jeg, kommer fra ungdomsrækkerne i Valencia, dvs har kendskab til gamet i en klub med historie og La liga, og viser virkelig flaget i disse år.

Hvis det bliver Guaita som Barca staben vælger så mener jeg han skal hentes til sommer og hvis han viser niveauet så skal han da bare indsluses hurtigt og overtage mere og mere fra Valdes.

Det er møjærgeligt med Valdes for det var siden Peps ankomst han virkelig blev konsistent verdensklasse (da han også fandt glæden ved hvervet) og han havde vel 4 sæsoner tilbage på det her niveau, måske endda mere. Jeg kommer til at savne hans vanvittige 1-on-1's, ypperlige reaktionsevner og de lange pasninger med fødder som nærmest er ligeså effektive som Schmeichels udkast var det. Hans reach og evner i luftspillet er hans svagheder, lidt lig Casillas.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Michman »

Han er sku da for dum.. Men held og lykke med at finde en bedre klub end Barca.. Idiot
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Han er sku da for dum.. Men held og lykke med at finde en bedre klub end Barca.. Idiot
Seriøst? Tag dig lidt sammen, helt ærligt. Han har givet så meget til klubben og klubben har givet ham meget, men nu vil han videre, hvorfor kan man ikke respektere det, i stedet for at kalde ham en idiot? Det er virkelig pinligt synes jeg, det er nok den reaktion Tito og Zubi ville undgå, da de sagde at de håber man respekterer hans beslutning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

Til folk der har travlt med at svine Valdes, husk lige på han næsten enemand gav os Champions League pokalen mod Arsenal og Henry.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

#23 - Mht til din kommentar af Valdes og De Gea tidligere i tråden, kan jeg kun sige at United købte De Gea (i øvrigt fordi Neuer i stedet valgte Bayern) og United købte ham for en ekstrem høj pris af Atletico. Atletico erstattede ham (utroligt nok!) nemt med en endnu yngre målmand (Courtois) og De Gea har siden kæmpet imod en målmand i Lindegaard som nok aldrig bliver verdensklasse, dog ser det ud til De Gea har vundet kampen nu. Så håber jeg ikke at vi nævner De Gea mere i Valdes tråden, for der er flere jeg langt heller vil have til Barca til at afløse Valdes, bl.a. Courtois som er del af Atleticos vilde success for tiden.

Mht til alternativer til Valdes så har Marca lavet en fin collage af emner:

http://www.marca.com/debate/2013/01/309 ... s3095.html

Jeg elsker Neuer, men det er umuligt at få Bayern til at slippe ham og så er han lidt tryghedssøgende, som var prædikatet han fik da han efter sigende valgte United fra.

Guaita (25 og 190cm) er nok den sikreste favorit hos mig, han har alt som en klassemålmand skal have, dog ved jeg ikke om han besidder Valdes evner til at sætte spillet igang og sweeper evner, men det kan han lære af mesteren selv.

Courtois (20år og 199cm!) kunne være spændende, klasse keeper (udviser allerede langt mere autoritet end hans forgænger) og så kunne han komme til sommer og bruge det første år til at blive indsluset og blive udlært af Valdes. En anden fordel er at han får landsholdserfaring hos Belgiens landshold.

Ter Stegen (20år og 189cm) ser også vildt spændende ud, dog er der en sprog og kulturforskel som skal brydes først.

Når det er sagt, så kan man ikke undgå at Valdes afsked bliver et tab, man må bare håbe at den nye han tilføje holdet noget af det samme og så noget nyt og bedre. Ærgeligt at der ikke er en oplagt La Masia kandidat i øvrigt.
Senest rettet af rummenigge lør jan 19, 2013 4:07 pm, rettet i alt 2 gange.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Michman »

Jeg undskylder mit tidligere indlæg men jeg synes virkelig det er forfærligt.. Kan ikke se hvem der skal erstatte ham. Jeg forstår virkelig ikke hvad han har tænkt sig.. Til et andet hold hvor der er mere at lave i målet?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

rummenigge skrev: Jeg elsker Neuer, men det er umuligt at få Bayern til at slippe ham og så er han lidt tryghedssøgende, som var prædikatet han fik da han efter sigende valgte United fra.

Guaita (25 og 190cm) er nok den sikreste favorit hos mig, han har alt som en klassemålmand skal have, dog ved jeg ikke om han besidder Valdes evner til at sætte spillet igang og sweeper evner, men det kan han lære af mesteren selv.

Courtois (20år og 199cm!) kunne være spændende, klasse keeper (udviser allerede langt mere autoritet end hans forgænger) og så kunne han komme til sommer og bruge det første år til at blive indsluset og blive udlært af Valdes. En anden fordel er at han får landsholdserfaring hos Belgiens landshold.

Ter Stegen (20år og 189cm) ser også vildt spændende ud, dog er der en sprog og kulturforskel som skal brydes først.

Når det er sagt, så kan man ikke undgå at Valdes afsked bliver et tab, man må bare håbe at den nye han tilføje holdet noget af det samme og så noget nyt og bedre. Ærgeligt at der ikke er en oplagt La Masia kandidat i øvrigt.
Jeg ser Neur og Courtois som nærmest umulige. ELlers skal saftsuseme mange paing på bordet

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Nogen der har et kendskab til Oier og Masip, kan de udvikle sig nok inden 2014 til at rykke op, tvivler selv, men er ikke så meget inde i dem.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
rummenigge skrev: Jeg elsker Neuer, men det er umuligt at få Bayern til at slippe ham og så er han lidt tryghedssøgende, som var prædikatet han fik da han efter sigende valgte United fra.

Guaita (25 og 190cm) er nok den sikreste favorit hos mig, han har alt som en klassemålmand skal have, dog ved jeg ikke om han besidder Valdes evner til at sætte spillet igang og sweeper evner, men det kan han lære af mesteren selv.

Courtois (20år og 199cm!) kunne være spændende, klasse keeper (udviser allerede langt mere autoritet end hans forgænger) og så kunne han komme til sommer og bruge det første år til at blive indsluset og blive udlært af Valdes. En anden fordel er at han får landsholdserfaring hos Belgiens landshold.

Ter Stegen (20år og 189cm) ser også vildt spændende ud, dog er der en sprog og kulturforskel som skal brydes først.

Når det er sagt, så kan man ikke undgå at Valdes afsked bliver et tab, man må bare håbe at den nye han tilføje holdet noget af det samme og så noget nyt og bedre. Ærgeligt at der ikke er en oplagt La Masia kandidat i øvrigt.
Jeg ser Neur og Courtois som nærmest umulige. ELlers skal saftsuseme mange paing på bordet
Kunne faktisk ikke huske at Courtois var ejet af Chelsea. Pis. Tilgengæld har han selv udtalt at han har flere følelser for Atletico end Chelsea, så mon ikke at et Valdesfrit Barcelona kunne være hans vilde drøm og sådan en mulighed fåe vel ikke større i verdensfodbolden for en målmand. Så vil Chelsea nok ikke tvinge ham til at blive 2. målmand hos dem selv.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke hvor dyr Courtois bliver... Han bliver ikke billig nej men manden er for god til at spille anden violin i chelsea! Og det virker ikke til at chelsea har tænkt sig at smide cech på porten lige foreløbigt så kan ikke se hvorfor han ikke skulle kunne købes til sommer.

Courtois er imo den bedste målmand for os og han vil kunne bringe noget nyt i form af sit luftspil. Det skal dog siges at jeg ikke ved hvor god han er med fødderne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Valdes stopper karrieren efter 2014... For at være en ung og frisk far.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

syns vi skal hente Rustu igen..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster