10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Det der billede med, at Messi er større end klubben, har denne ledelse lykkes med. Det startede med Rosell og Bartomeu og co. har taget det videre. Man hørte slet om sådan noget under Pep, men selvfølgelig er Messi ikke samarbejdsvillig osv. Det skulle selvfølgelig komme på det rette tidspunkt, da det ville have været svært at begynde på sådan noget, når holdet havde succes. Måske naturligt, hvis man havde intentioner om at sælge Messi og starte et nyt kapitel. Bygge nyt stadion, iscenesætte en ny stjerne osv.

Man prøver at dæmonisere Messi, hvilket er sølle, og samtidig er det sørgeligt, at nogle fans er begyndt at tilslutte sig disse udsagn.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Although the players had a day off, Messi, who missed yesterday's training due to stomach flu, was at sports centre to train today. [cuatro]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Fodbold agenten på FB skriver at Cfc i går forhørte sig hos Barca angående Messi, men at Barca afviste al snak indtil i morgen.

Nu stopper i fanme!
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »



Jeg fik lige et chok da jeg så den, indtil jeg så det var en falsk profil og så det catalanske flag i baggrunden :P

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Fodbold agenten på FB skriver at Cfc i går forhørte sig hos Barca angående Messi, men at Barca afviste al snak indtil i morgen.

Nu stopper i fanme!
Fuck Fodbold Agenten. Fake ass wannabe nigga. Havde et par venner på FB der blev ved med at dele hans opslag. Med tryk på havde.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Jeg var også bla overfor ham, men her på det seneste har han været troværdig i hvad han skrev.

Ikke at det skal ses som noget. Jeg tror da godt at klubber spørge ind til ham, det er normalt. ;-)
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Jeg var også bla overfor ham, men her på det seneste har han været troværdig i hvad han skrev.

Ikke at det skal ses som noget. Jeg tror da godt at klubber spørge ind til ham, det er normalt. ;-)
Ja, det ved jeg. Jeg gider bare ikke at læse hundrede nyheder om dagen om eventuelle fodboldtransfers på Facebook. Det er jo ikke det Facebook er til for. Jeg har efterhånden svært ved at få øje på opdateringer fra mine rigtige venner, fordi Facebook flyder over med latterlige videoer, billeder og ligegyldige opslag fra opmærksomhedssøgende skøger. Men det er selvfølgelig en anden snak. Messi bliver.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Ja, for os stalkers er det lidt fyld med alt det andet crap. Kun daaaaamer!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Lige præcis. Nu skal jeg jo helt op i søgefeltet, for at finde de daaaaamer jeg gerne vil kig' på. The struggle is real!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Ret nemt for mig, bare ind på HBs venne liste.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Link i PM plz.

I øvrigt: http://www.elgoldigital.com/estudio-gra ... um=twitter
Nu er vi simpelthen nået dertil, hvor man analyserer Messis signatur for at drage konklusioner om hans personlighed. Jesus Kristus og en der hedder John, hvor er det efterhånden ved at være dumt, hele det her medie cirkus.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi skal ingen steder.

Er Messi problemet i denne sæson, eller er den en herre der har stillet 17 FORSKELLiGE startopstillinger i 17 kampe, og bænker de 2 mest scorende spillere når man nu *endelig* havde en chance for at rykke forbi Real i tabellen.

Fyr synderen, ikke the savior.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Det ligner efterhånden at det ikke er en krig mellem Barca og Messi, men snarere en krig mellem Messi og Lucho. Family first og Messi er familie. Ingen tvivl om hvem jeg ville gå med. Du skal have opnået noget mere hvis du vil i kamp mod Messi. Jeg er lidt enig med jesni her - you have to earn the respect.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Desuden brænder jeg også inde med min. 10 Barca trøjer med nr. 10 på, hvis han smutter. Jeg kan selvfølgelig lave dem til Alba nr. 18 med lidt sort tape.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

well LE er jo også familie, hvilket bl.a. var en af grundene til at han blev ansat

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster