Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2828
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Norbit »

ærgerligt at han ikke får mere kredit for sin indsats for klubben.

MASCH FOR CAPTAIN.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Skydefinten »

Endnu mere mancrush. Gør ham til el Capita'
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:El Jefecito, det var let for ham at være god mod Eibar. Vil gerne se om han kan det samme mod Ajax eller Madrid :)
Okay han var god mox Ajax. Fortsæt!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Visca El Barca »

[iBarcelona player Javier Mascherano celebrates his 31st birthday today #fcblive #masche31 Congratulations][/i]
Chefen fylder år. De fejrede ham godt i går!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af PuyolErGud »

Tillykke til El Jefe! Må der være mange gode år endnu. Og en forbedring af stemmen fra i går.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2828
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Norbit »

Hvem af jer ved hvor langt han er fra at blive en af de 4 anfører, nu hvor Xavi er væk?
Iniesta, Messi, busquets, og hvem så?
Er det pique, pedro, alves, eller mascherano der får den 4. plads? Det er vel den der har været i klubben i længst tid.
Tænker at det er pique, men vil så gerne se masch bære anførerbindet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af emo »

Jeg troede det samme, men de stemmer åbenbart i Barcelona om hvem som skal være en af de fire. Så det vidst muligt at han kan blive det. Men igen, siden jeg har gået op i hvem som har været anfører, så har det altid været den med længst tid i klubben, så det ville ikke overraske mig hvis Pique blev den fjerde.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, fandt lige det her om El Jefecito:
Mascherano, an ancient warrior from a distant planet, was assigned as young Lionel's guardian by his late parents, just before they forced them both to evacuate in an escape pod to avoid the devastation of their home planet. After arriving on earth, he spent years quietly embedding himself in Lionel's life to reach the position he is in today. Now he protects Lionel from fights on the field, biding his time until the real fight begins.
:lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Efter kampen mod Paraguay, blev Mascherano spurgt om at skulle møde Chile i finalen, hvor der jo er en del historie mellem Chile og Argentina. Her er hans svar:

phpBB [video]


Oversættelsen har jeg ikke selv stået for, men her er den:

"I hope people could understand that this is just football. It's a sport... Football nowadays, although it's a business and everything around it is too; it's still something people playing on their leisure time to have fun, it isnt a war.
Whatever has happened in the past, we mustn't link football with politics and situations we or they had to live. We have to make sure football is a sport and it is healthy sport. And specially to set an example to the children and children have to grow without that encouragement for violence but we are sister countries: we have to respect and help each other."


Han er sådan en fucking boss! <3

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Kæft hvor er han nice. Det kunne mange af de unge rapkæftede (svenskere?) lære noget af!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Kæft hvor er han nice. Det kunne mange af de unge rapkæftede (svenskere?) lære noget af!
Eller også kunne danskerne lære om respekt og ydmyghed før de går ind og taber 4-1 :P

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Brombi skrev:Kæft hvor er han nice. Det kunne mange af de unge rapkæftede (svenskere?) lære noget af!
Eller også kunne danskerne lære om respekt og ydmyghed før de går ind og taber 4-1 :P
Vi prøver, kender du janteloven? ;) (desuden var danskerne ikke arrogante, men de lavede en nøgtern observering over hvilken modstander de mente var mest overkommelig)

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Badabing »

Mascherano efter finalen mod Chile:

http://www.mundodeportivo.com/futbol/co ... rtura.html på spansk. Jeg vil tro at Google Oversæt kan klare det

"Smerten er enorm, jeg har lyst til at tage et sted hen, hvor der ingen mennesker. Jeg kan ikke finde en forklaring på, hvad det er blevet min tur til at opleve med landsholdet."

"Jeg ville nyde at have den her trøje på, men i stedet lider jeg. Måske er det pga mig"

Hold kæft, det er synd for ham, han kæmper og kæmper som en gal og så sker det her.

Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Billede

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Culé »

Truppen har her til formiddagens træning stemt om hvem der skal være fjerdevalg som anfører og her faldt valget på Masche. Giver god mening, men jeg undrer mig stadig over at Pique ikke er blandt dem?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster