5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Skydefinten »

Ok- gider ikke læse flere forums (bold.dk) om UEFA, FCB og klager. Det er simpelthen grotesk som folk tuder. FOOOK dem. Vi skal spille finale på Wembley.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Heartbreaker »

Win win win win!

Hellyear

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Hellyear »

Folk får indtrykket af, at hvis Barcelona ikke kan slås på banen, så kan de udenfor, hvilket Mourinho har vist et godt eksempel på.

Aziz-Alzeheri

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Indlæggets indhold er blevet fjernet
Senest rettet af Aziz-Alzeheri man jul 04, 2011 5:10 pm, rettet i alt 2 gange.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

... hvilket nok skal blive udlagt som én stor sammensværgelse, og ikke som det er: Hvis man skal dømme nogen for racisme, og plette hans omdømme for evigt, så skal man fandeme også have andet end indicier.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af klogfyr »

Mander skrev:... hvilket nok skal blive udlagt som én stor sammensværgelse, og ikke som det er: Hvis man skal dømme nogen for racisme, og plette hans omdømme for evigt, så skal man fandeme også have andet end indicier.
Amen Mander, det kræver jo sund fornuft og hvis man bruger sund fornuft, så kan man ikke brokke sig og folk kan godt lide at brokke sig. Typisk dig Mander at være lyseslukker, dig og dine rationelle overvejelser.


Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg elsker Sid Lowe!
Det er lige netop de kvaliteter der bliver omtalt her, som jeg altid har lovprist ham for - hans måde at skille sig af med bolden lynhurtigt på, hans taktiske indsigt, der mest af alt får ham til at fremstå som en mand med samme fødselsår som Puyol, samt hans hårdtarbejdende, ydmyge indstilling. Giv ham bolden og han slipper den før du kan nå at tælle til 3. Mist bolden og han er der for at bakke dig op. Tag et fremadrettet løb, som du egentlig ikke burde tage, og han udfylder din plads. Han er lige præcis der hvor der er brug for ham. Og derfor elsker jeg Busquets for den fodboldspiller han er. Jeg giver ærligt talt ikke fem potter pis for de folk, der kun har kritik til overs for ham, for sagen er den at de tydeligvis ikke ved noget om fodbold. Jeg føler mig fuldstændig overbevist om at Mourinho ikke hader Busquets, tværtimod er jeg sikker på at han er møghamrende misundelig over at det er Pep der råder over Busquets, og ikke ham selv - for hvis der er en spiller i hele La Liga, der frem for alt spiller taktisk, så er det Sergio. Og det har vi brug for. Simpelthen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af rummenigge »

Smuk artikel og helt enig Blaugrana92!

Jeg blev fan af Busi da jeg så ham i hans første kamp efteråret 2008. Jeg blev imponeret over at en ungdomsspiller kunne være så involveret i spillet og så lavede han bare nogle super bolderobringer i dén kamp. Ja, så var der de farlige boldtab i ny og næ, men dem fik han nærmest fjernet helt inden vi var nået til de vigtige kampe i foråret. Han var endnu kun 20 der...vildt.

Som Xavi engang sagde noget i retning af: "Busi er verdens bedste til førstegangafleveringer"

Fantastisk spiller (finalen igår gjorde ham ikke mindre fantastisk 8) )!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Nidzo7 »

139 kampe, som 22 årig. Mon ikke at han ender som en at de mest spillende spillere i fremtiden, ham og Pique?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

messi har 269 som 23-årig :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:messi har 269 som 23-årig :)
Messi kvalificerer sig heller ikke til at være menneske. For at blive klassificeret som menneske skal du være dødelig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

[youtube]Vyr3X_SeL3g[/youtube]

Nogle der husker denne? IMO noget af det flotteste en fodboldspiller kan lave :) Meget simpel og yderst effektivt, uden alt muligt cronaldo-hurlumhej

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Lækker lille fidus. Han har alligevel et par tricks gemt i ærmerne, som han bruger når det er nødvendigt (eller sjovt).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

like this one
[youtube]Wq373TAT1ao[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster