Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Aziz-Alzeheri

Re: Guardiola

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Jønde skrev:
Aziz-Alzeheri skrev:Vi var da ikke en mand i undertal mod Arsenal på udebane?

Nu ville du nok have skrevet "overtal" og ikke undertal. Men nej, pointen er at vi havde spillet under total kontrol, for så at smide det hele, ved at slappe af og lalle rundt i små ligegyldige trekanter, der hverken flytter vores modstandere eller stresser dem.
That's right. Men mener mere at det var klogt af Arsenal end en fejl af os. Jeg tror nu heller ikke, at det er Guardiolas skyld. Han er ikke en, der prøver at dæmpe tempoet pga. resultatet. Som vi kender ham, så har han respekt (ikke medie respekt) for alle hold, og advarer spillerne altid om at tage for let på opgaven.

Men forstår godt din pointe. Det skal bare ikke ske imorgen!

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Niklas »


Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... rinho.html

Fanden sker der Guardiola? Hvorfor tager han sådan på vej over det Mourinho siger? Det er jo præcist det Mourinho ønsker. Guardiola burde vide bedre. Hvad sker der for at han bander? Har man da aldrig set før. Hvorfor kan han ikke bare være ligeglad med Mourinho og Madrid og bare koncentrere sig om fodbold?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Bager skrev:http://fcbarcelona.dk/component/content ... rinho.html

Fanden sker der Guardiola? Hvorfor tager han sådan på vej over det Mourinho siger? Det er jo præcist det Mourinho ønsker. Guardiola burde vide bedre. Hvad sker der for at han bander? Har man da aldrig set før. Hvorfor kan han ikke bare være ligeglad med Mourinho og Madrid og bare koncentrere sig om fodbold?
De vil snakke om det på TV3+ lige efter reklamer.
Tror de viser også klippet fra pressekonferencen :wink:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

ENDELIG !! sådan guardiola, tror det motiverer spillerne det her !!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Guardiola

Indlæg af klogfyr »

Det kommer vel bare bag på ham at Mourinho ville lave et personangreb på ham. Som Pep sagde, så har de arbejdet sammen i 4 år og Pep gik vel udfra at det ville holde Mou fra at angribe ham personligt. Mou kan jo sagtens lave sine mind games uden at angribe en tidligere "ven", selv Mou burde kunne udvise lidt common decency og respekt for Pep. Pep reagerede bare vredt på det, dog uden at der gik Ove Christensen i ham.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Det kunne nu være lidt sjovt, hvis Pep gav Mourinho en lammer i morgen..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Men helt ærligt Bager vil du bare sidder stille og ignorere det hvis nogen angriber dig på den måde.
Jeg ved at jeg vil svare med det samme og jeg er mere end glad at Pep fik sat ham på plads der.
Men jeg håber ikke at Pep får bøde fordi han har brugt F ordet 8)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Guardiola

Indlæg af klogfyr »

Mander skrev:Det kunne nu være lidt sjovt, hvis Pep gav Mourinho en lammer i morgen..
Altså jeg ville grine og håbe han følger op med et falcon punch

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

FOOCk hvor har jeg meget respekt for Guardiola, så det lige i goalshow !

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... diola.html

Skal man tro denne nyhed, så var det vel ret beset Guardiola som startede med at blive personlig; "der var tidligere forlydender om, at Uefa havde tænkt sig at dommeren skulle være en portugiser. Det fik forleden Guardiola til sige, at det sikkert ville glæde Mourinho hvis det blev tilfældet."

Hvad sker der Guardiola?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Fantastisk udmelding... kan godt være at Mou fisker efter at gør Pep arrig og irriteret, men virker ikke til at Pep er det, men endelig siger han noget som alle andre går og tænker. Fantastisk. Jeg klapper i mine små hænder, som Thomas Rode ville sige det. Go go Pep.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

emo skrev:Fantastisk udmelding... kan godt være at Mou fisker efter at gør Pep arrig og irriteret, men virker ikke til at Pep er det, men endelig siger han noget som alle andre går og tænker. Fantastisk. Jeg klapper i mine små hænder, som Thomas Rode ville sige det. Go go Pep.
Øhhh han bruger f-ordet flere gange? Hvis det ikke er et tegn på at han er arrig, så ved jeg ikke hvad er. Jeg fatter ikke folk herinde. Det her er jo ikke fedt. Pep hopper jo med på Mournhos spil - et spil han ikke kan vinde.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Hvorfor skal Pep for evigt være den sukkersøde type der tager imod alt? At han bruger f-ordet er langt fra et tegn på arrighed eller irritation, blot konstatering af hvor idiotisk han opfatter Mou for tiden. Alle medier er oppe at køre over når Mou lukker noget provokation ud, og de og folk skal slagte Pep når han gør noget lignende? Naaah...

Fantastisk flot af Pep, så ikke selv 3+ dunno hvad de intetanende folk i studiet havde af kommentar på episoden, men fra mig af "thumbs up"... !

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Bager skrev:
emo skrev:Fantastisk udmelding... kan godt være at Mou fisker efter at gør Pep arrig og irriteret, men virker ikke til at Pep er det, men endelig siger han noget som alle andre går og tænker. Fantastisk. Jeg klapper i mine små hænder, som Thomas Rode ville sige det. Go go Pep.
Øhhh han bruger f-ordet flere gange? Hvis det ikke er et tegn på at han er arrig, så ved jeg ikke hvad er. Jeg fatter ikke folk herinde. Det her er jo ikke fedt. Pep hopper jo med på Mournhos spil - et spil han ikke kan vinde.
..men selvfølgelig har du ret i at det var Pep der startede det hele og han har også nævnt Urinho
i forbindelse med at det vil glæde Urinho hvis dommeren er fra Urtugal.

Det bliver utrolig spændende kamp imorgen og jeg håber at vi kan provokere dem så meget
at Cristina får karantæne i returopgøret sammen med Maria

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster