Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af JonasV »

Jeg synes sgu det er meget forfriskende at vi har fans af andre klubber, så længe der debatteres sobert. Det må da være ok at nævne United - det er ikke engang en tråd omhandlende en nuværende Barca-spiller. Hvis han har været ved at ryge til United er det jo en del af hans historie. Sku' vi nu ik' liiiiige...

Vh. Oluf Sand

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Skydefinten »

I second that... Hvis vi ikke køber en CB, skifter jeg alligevel til United-fansene.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jamial »

TheOnlyOne skrev:
# 23 skrev:
emo skrev:Billede
Tag mig tilbage til 2003-2008, hvor ovenstående gut var i hopla.

Ingen over, ingen ved siden af nogensinde.

Og det værste ved det hele er, at han var et kussehår fra at skrive under med United. United og PSG var blevet enig om købsprisen på 30 mio. euro, men da United og den daværende sportsdirektør, Peter Kenyon, fik nys om dette, bød United 28 mio. euro. Det blev PSGs præsident så sur over, da han er en mand af principper og han svor han aldrig vil sælge ham til United. I stedet blev det Barca og resten af historie. United fik så en god erstatning i Cristiano en måned efter, men hold kæft mand. Historiens mest magiske spiller kunne have været United-mand.
Drop nu den der United vinkel på al ting. Er der ikke et UTD-forum, du kan være på?
Åndsvag kommentar. #23 er dedikeret united-fan, så selvfølgelig sætter han en united-vinkel på de fleste ting. Det er sundt for forum, og kommentarer som din viser kun at du ikke er et hak bedre end de madridistaer du/andre kritiserer voldsomt for hvordan de agerer og "diskuterer" på deres eget forum.

Med andre ord; Klap dog i. :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Elbarca »

Jamial skrev:
TheOnlyOne skrev:
# 23 skrev:
emo skrev:Billede
Tag mig tilbage til 2003-2008, hvor ovenstående gut var i hopla.

Ingen over, ingen ved siden af nogensinde.

Og det værste ved det hele er, at han var et kussehår fra at skrive under med United. United og PSG var blevet enig om købsprisen på 30 mio. euro, men da United og den daværende sportsdirektør, Peter Kenyon, fik nys om dette, bød United 28 mio. euro. Det blev PSGs præsident så sur over, da han er en mand af principper og han svor han aldrig vil sælge ham til United. I stedet blev det Barca og resten af historie. United fik så en god erstatning i Cristiano en måned efter, men hold kæft mand. Historiens mest magiske spiller kunne have været United-mand.
Drop nu den der United vinkel på al ting. Er der ikke et UTD-forum, du kan være på?
Åndsvag kommentar. #23 er dedikeret united-fan, så selvfølgelig sætter han en united-vinkel på de fleste ting. Det er sundt for forum, og kommentarer som din viser kun at du ikke er et hak bedre end de madridistaer du/andre kritiserer voldsomt for hvordan de agerer og "diskuterer" på deres eget forum.

Med andre ord; Klap dog i. :)
Så med andre ord, er det vigtigere for dig Jamial at andre holds fans har ytringsfrihed end vores egne? Andre holds fans er da velkomne, men de må gerne lige huske på hvor de er engang imellem.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af JonasV »

Elbarca, hvorledes hæmmer # 23 Barca fans' ytringsfrihed på dette forum?
Det bliver en anelse unuanceret nu, vil jeg mene. Selvfølgelig skal man skrive med respekt for, at dette er et Barca-forum (en ting der tidligere - med rette - har været oppe at vende), men er det ikke en anelse overilet at blive tvær over at United nævnes i denne sammenhæng?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Elbarca »

JonasV skrev:Elbarca, hvorledes hæmmer # 23 Barca fans' ytringsfrihed på dette forum?
Det bliver en anelse unuanceret nu, vil jeg mene. Selvfølgelig skal man skrive med respekt for, at dette er et Barca-forum (en ting der tidligere - med rette - har været oppe at vende), men er det ikke en anelse overilet at blive tvær over at United nævnes i denne sammenhæng?
Jeg skriver til Jamial, ikke #23. Læs det lige igen. Jamial mener andre fans er velkomne, men syntes en Cule skal klappe i. Det er da fair nok at kræve alt herinde ikke skal gå op i United. Også selvom man skulle holde med dem. Det er nu et Barca forum, mig bekendt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af JonasV »

Elbarca skrev:
JonasV skrev:Elbarca, hvorledes hæmmer # 23 Barca fans' ytringsfrihed på dette forum?
Det bliver en anelse unuanceret nu, vil jeg mene. Selvfølgelig skal man skrive med respekt for, at dette er et Barca-forum (en ting der tidligere - med rette - har været oppe at vende), men er det ikke en anelse overilet at blive tvær over at United nævnes i denne sammenhæng?
Jeg skriver til Jamial, ikke #23. Læs det lige igen. Jamial mener andre fans er velkomne, men syntes en Cule skal klappe i. Det er da fair nok at kræve alt herinde ikke skal gå op i United. Også selvom man skulle holde med dem. Det er nu et Barca forum, mig bekendt.
Beklager hvis du synes jeg blander mig - det er bare fordi jeg synes sagerne blæses lidt ud af proportioner og fronterne trækkes unødvendigt hårdt op.
Går alt herinde op i United? Det er altså ikke mit indtryk.

(Bort set fra det, enig i at Jamials indlæg også var unødvendigt konfronterede)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Elbarca »

Fint du blander dig, jeg tillod mig det samme.

Set ud fra én brugers synspunkt kan der godt komme for meget United ind i diskussionerne. Det var dét der blev kommenteret på i første omgang. Det lader til der er en del United sympatisører herinde og det forvrænger billedet lidt. Tror ikke forståelsen var den samme, hvis der var tale om Chelsea eller City fans.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af JonasV »

Ok, personligt synes jeg nu ikke det er noget problem at vores huserende røde djævle (er det ikke kun 2 stk's, eller er jeg gået glip af noget?) skriver om deres klub herinde. Om det ville være det samme, hvis det gjaldt Chelsea- eller City-fans er en lettere hypotetisk diskussion, men mon ikke der er lidt flere sammenfald mellem Barças og Uniteds værdier og filosofi, end når det kommer de to andre klubber - hvilket automatisk afholder deres fans fra hænge ud her på stedet.
Bort set fra det, skulle de nu være velkomne. Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg synes det er et fint krydderi at have fans med så indgående kendskab til andre klubber, så længe man formulerer sig respektfuldt.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jamial »

(Bort set fra det, enig i at Jamials indlæg også var unødvendigt konfronterede)
Skrev min kommentar i samme tone som hans, med en smiley til sidst for at understrege at det ikke var ment så hårdt. Sarkasme er svært på skrift. Jeg synes dog stadig det var en åndsvag og unødvendig kommentar.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Billede
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af JonasV »

;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Bitches.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Billede
Jeg synes du skal få det tatoveret på løgposen, zqa
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Billede
Jeg synes du skal få det tatoveret på løgposen, zqa.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster