Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Raman93 »

Lionel Messi skrev:Det er ikke pengene, der er problemet, men Qatar. Af en eller anden grund, så er der et par bruger, der ikke er glad for Qatar. Også dengang der blev diskuteret aftalen med Qatar Foundation - folk ville bare ikke have at Qatar skulle stå på vores trøjer.
Kunne det ikke tænkes, at der langt mere eftertragtet at træne en topklub i Europa, hvor man kan spille med om det sjove, end at træne et hold, der ligger nummer 90 på ranglisten, og hvor det er penge, der er motivationen?

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

Raman93 skrev:
Lionel Messi skrev:Det er ikke pengene, der er problemet, men Qatar. Af en eller anden grund, så er der et par bruger, der ikke er glad for Qatar. Også dengang der blev diskuteret aftalen med Qatar Foundation - folk ville bare ikke have at Qatar skulle stå på vores trøjer.
Kunne det ikke tænkes, at der langt mere eftertragtet at træne en topklub i Europa, hvor man kan spille med om det sjove, end at træne et hold, der ligger nummer 90 på ranglisten, og hvor det er penge, der er motivationen?
Det er jeg godt klar over.. Men hvorfor er det folk ikke vil have lige præcis Qatar på vores trøjer?

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Alchemist »

Lionel Messi skrev:Det er ikke pengene, der er problemet, men Qatar. Af en eller anden grund, så er der et par bruger, der ikke er glad for Qatar. Også dengang der blev diskuteret aftalen med Qatar Foundation - folk ville bare ikke have at Qatar skulle stå på vores trøjer.

Jeg er en af de brugere, der har været imod 'Qatar', men dette skyldes absolut ikke, at der er tale om 'QF'. Om det så havde været Dolce&Gabbana, så ville jeg stadigvæk være imod det, da jeg er tilhænger af vores gamle trøjer og vores tradition. Men det her hører under en anden tråd, så vil ikke gå i en dybere forklaring, men bare sige at det nok for de fleste ikke handler om Qatar, men selve 'sponsorship' konceptet.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Raman93 »

Lionel Messi skrev:
Raman93 skrev:
Lionel Messi skrev:Det er ikke pengene, der er problemet, men Qatar. Af en eller anden grund, så er der et par bruger, der ikke er glad for Qatar. Også dengang der blev diskuteret aftalen med Qatar Foundation - folk ville bare ikke have at Qatar skulle stå på vores trøjer.
Kunne det ikke tænkes, at der langt mere eftertragtet at træne en topklub i Europa, hvor man kan spille med om det sjove, end at træne et hold, der ligger nummer 90 på ranglisten, og hvor det er penge, der er motivationen?
Det er jeg godt klar over.. Men hvorfor er det folk ikke vil have lige præcis Qatar på vores trøjer?
Jeg synes personligt, at det er et nedern land, der er forbundet med korruption og alt muligt andet shit.

Det er svært at forklare, kan bare ikke lide tanken om at folk mennesker fra mellemøsten har købt vores trøje.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Raman93 skrev:Det er svært at forklare, kan bare ikke lide tanken om at folk mennesker fra mellemøsten har købt vores trøje.
Om det er Vestlig, Mellemøstlig eller Asiatisk er vel underordnet så længe det gavne vores klub. Altid noget det ikke er nogle Dubai herskere der har købt det, for de er korrupte (og ville ikke gavne vores klub), Qatar tror jeg er fine nok, sådan en opfattelse af dem har jeg.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

De ligesom alle andre med kommercielle hensigter skal holde sig LANGT fucking væk fra vores smukke, dejlige, fantastiske trøje...
Tænk jer, jeg har muligvis købt min sidste barca trøje nogensinde, det sku hårdt at tænke på. Har ellers købt ny trøje hver år de sidste 15-17 år.
Jeg køber ihvertfald ingen trøjer så længe der er sponsor på, det er helt sikkert.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Om man vil det eller ej, så var UNICEF også en form for sponsor.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

enig jønde !!

ej hold nu kæft zqa den diskussion har vi haft og nej det er ikke nogen sponsor, men en reklame. !

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Traditionen tro, har vi intet skulle have på trøjen, reklame/sponsor/bla bla. Fint at UNICEF var en "reklame".. Men hvad er værst? Jeg vil sgu hellere modtage penge end at give dem.. Med det sagt, så tror jeg stadig vi har tjent mere på at have UNICEF, end at vi har givet til dem.

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

Jeg støtter mine landsmænd. Barca har brug for økonomisk hjælp og Qatar har brug for at blive mere kendt - go' deal.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Man må sige at det må være dit hjemland som i større grad har brug for barca. Vi kan sagtens klare os uden qatar sponsor..

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

Brombi skrev:Man må sige at det må være dit hjemland som i større grad har brug for barca. Vi kan sagtens klare os uden qatar sponsor..
Hvorfor det? Barcelona har vel lige så meget brug for pengene, som Qatar har for populariteten. Selvfølgelig kan Barca klarer sige uden Qatar og sponsor genrelt, men Qatar ka' også uden tvivl klarer sig uden reklamer.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Lionel Messi skrev:
Brombi skrev:Man må sige at det må være dit hjemland som i større grad har brug for barca. Vi kan sagtens klare os uden qatar sponsor..
Hvorfor det? Barcelona har vel lige så meget brug for pengene, som Qatar har for populariteten. Selvfølgelig kan Barca klarer sige uden Qatar og sponsor genrelt, men Qatar ka' også uden tvivl klarer sig uden reklamer.
klart og det er derfor de smider over en milliard kroner efter barca, penge som kunne bruges på at hjælpe fattige folk i dit eget land, qatar ! Det er til grin så mange penge der skal bruges i fodbold idag, for mig er det pisse ligegyldigt om det er qatar or whatever, den trøje skal bare være ren. Og ja, med Unicef er den stadig ren !
Vi har haft en værre krise for bare 8-9 år siden..

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

Brombi skrev:
Lionel Messi skrev:
Brombi skrev:Man må sige at det må være dit hjemland som i større grad har brug for barca. Vi kan sagtens klare os uden qatar sponsor..
Hvorfor det? Barcelona har vel lige så meget brug for pengene, som Qatar har for populariteten. Selvfølgelig kan Barca klarer sige uden Qatar og sponsor genrelt, men Qatar ka' også uden tvivl klarer sig uden reklamer.
klart og det er derfor de smider over en milliard kroner efter barca, penge som kunne bruges på at hjælpe fattige folk i dit eget land, qatar ! Det er til grin så mange penge der skal bruges i fodbold idag, for mig er det pisse ligegyldigt om det er qatar or whatever, den trøje skal bare være ren. Og ja, med Unicef er den stadig ren !
Vi har haft en værre krise for bare 8-9 år siden..
Fattigdom i Qatar - hvor har du hørt det henne?. Jeg vil ikke sige at mit hjemland er frit af fattigdom, men antallet af fattige mennesker er virkelig lav. Mindst lige så lavt i Danmark.

PS: Så er det Qatar Foundation, der kom med budet. Et privat ejet virksomhed [god nok af Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani - men det er stadig privat]. Hvorfor skal de bruge pengene på fattige mennesker? Hvorfor bruger Nike ikke deres penge på fattige mennesker i USA - istedet for bl.a. at reklemer?

Jeg er ret ligeglad om trøjen er med eller uden reklame. Barcelona har reklamer i deres stadion og det er lige så slemt som på deres trøjer..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

zqa skrev:Om man vil det eller ej, så var UNICEF også en form for sponsor.

Jeg var også imod aftalen med UNICEF, men jeg acceptere den, da den ikke gav afkald på vores helt grundlæggende principper i klubben (catalansk selvstændigehed), vi gav ikke afkald på vores værdier for penge, vi "opfandt krativt" nye værdier og måder at brande vores klub på.
Aftalen med Qatar er den største sellout nogensinde...
Ægte barca passion, sjæl og hjerte ville til hver en tid, heller give afkald på sportlig succes end vores grundlæggende værdier.
Hvis vores økonomi er så slem, så sælg dog Messi, Alves og iniesta, og brug nogen af de unge. Fair nok vi vinder måske ikke mesterskabet og CL de næste par år, men vi er stadig os selv...
Det er en lorte sellout aftale og alle med ægte barca hjerte bør aldrig nogensinde købe en trøje med sponsor på. Det er min mening og sådan er det bare.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster