Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]gapb3S85ZE8[/youtube]

En lille video om vores meget ung, men allerede legendarisk traener. I denne video foelger man ham fra han spillede sin sidste kamp som aktiv spiller for os, til han blev ansat som foersteholdstraener i 2008.

AI8

Re: Guardiola

Indlæg af AI8 »

Så har han forlænget til 2012!! :-)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor er det dejlige nyheder.. Kunne han ikke bare forlænge til 2020??

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Godt at høre, selvom det nok ikke kommer som den store overraskelse.

Hardgrove

Re: Guardiola

Indlæg af Hardgrove »

Noget der ved, hvad han ca. hiver hjem i løn, og hvordan det sammenligner med hvad de forskellige spillere får?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Hardgrove skrev:Noget der ved, hvad han ca. hiver hjem i løn, og hvordan det sammenligner med hvad de forskellige spillere får?
Jeg læste for nogle måneder siden, at Pep "kun" hiver 20-25 mio. hjem. For at sammenligne fik Mourinho 90 mio. kr. og Ferguson fik 50.

Men nu har Guardiola også tjent en helvedes masse penge som professionel fodboldspiller i modsætning til Fergie og Mourinho, så det er måske nok derfor, han ikke kræver det helt store beløb af sin hjerteklub.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

# 23 skrev:
Hardgrove skrev:Noget der ved, hvad han ca. hiver hjem i løn, og hvordan det sammenligner med hvad de forskellige spillere får?
Jeg læste for nogle måneder siden, at Pep "kun" hiver 20-25 mio. hjem. For at sammenligne fik Mourinho 90 mio. kr. og Ferguson fik 50.

Men nu har Guardiola også tjent en helvedes masse penge som professionel fodboldspiller i modsætning til Fergie og Mourinho, så det er måske nok derfor, han ikke kræver det helt store beløb af sin hjerteklub.
"Guardiola's new contract would include a year salary of 10M gross, the same as Mourinho at Real Madrid."
Kilde: twitter.com/barcastuff

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:
# 23 skrev:
Hardgrove skrev:Noget der ved, hvad han ca. hiver hjem i løn, og hvordan det sammenligner med hvad de forskellige spillere får?
Jeg læste for nogle måneder siden, at Pep "kun" hiver 20-25 mio. hjem. For at sammenligne fik Mourinho 90 mio. kr. og Ferguson fik 50.

Men nu har Guardiola også tjent en helvedes masse penge som professionel fodboldspiller i modsætning til Fergie og Mourinho, så det er måske nok derfor, han ikke kræver det helt store beløb af sin hjerteklub.
"Guardiola's new contract would include a year salary of 10M gross, the same as Mourinho at Real Madrid."
Kilde: twitter.com/barcastuff
WHAT THE FUCK? Det er godt nok en vild lønstigning at få.

Sindssygt, hvis det er rigtigt, men omvendt. Hvis klubbens stjernespiller, i dette tilfælde, Messi, også tjener deromkring, så mener jeg også, at træneren skal? Hvorfor, jeg synes det? Så ingen spillere føler sig over træneren.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Madbassen »

Mener jeg læste på Twitter, at Qatar ville tilbyde Pep, hvad der svarer til ca. 145 mio. om året frem til 2022, hvis han ville være deres landstræner. Det er alligevel også en del.

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

Billede

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Madbassen skrev:Mener jeg læste på Twitter, at Qatar ville tilbyde Pep, hvad der svarer til ca. 145 mio. om året frem til 2022, hvis han ville være deres landstræner. Det er alligevel også en del.
Fuck Barca, go'dav Qatar!

Det giver lige knap og nok 1,6 mia. kroner i løn på 11 år. Så behøves man sgu aldrig at arbejde igen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Om jeg så fik 10 milliard, så ville jeg simpelthen ikke gide at træne landsholdet i Qatar! Så hellere 1 million om året i Barcelona, eller hvilken som helst anden stor- eller midterklub i en af de store ligaer.

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

zqa skrev:Om jeg så fik 10 milliard, så ville jeg simpelthen ikke gide at træne landsholdet i Qatar! Så hellere 1 million om året i Barcelona, eller hvilken som helst anden stor- eller midterklub i en af de store ligaer.
Hvorfor det? Fordi Qatar intet har med fodbold at gøre? Vi starter vel alle fra 0. De er ikke meget slemmere end Chelsea og City, der har købt sig til succes.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Raman93 »

Hvis jeg havde tjent så mange penge, som Pep har nu, vil jeg langt hellere tænke på mit omdømme end pengene..

Lionel Messi

Re: Guardiola

Indlæg af Lionel Messi »

Det er ikke pengene, der er problemet, men Qatar. Af en eller anden grund, så er der et par bruger, der ikke er glad for Qatar. Også dengang der blev diskuteret aftalen med Qatar Foundation - folk ville bare ikke have at Qatar skulle stå på vores trøjer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster