Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jbninc »

Lionel Messi skrev:Det kan godt lyde lidt sindsygt, men jeg vil seriøst heller beholde Keita end at hente Cesc. Keita er både indstillet på at han er udskifter og kan spille flere positioner, hvilket vi har brug for, når vores trup er så smal. Cesc kan kun bruges som CM.
Enig. Cesc er manden(!) når Xavi engang ikke længere kan holde niveau, men puha der kan gå langtid (heldigvis). Derudover, er Cecs latterlig dyr.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Lionel Messi skrev:Det kan godt lyde lidt sindsygt, men jeg vil seriøst heller beholde Keita end at hente Cesc. Keita er både indstillet på at han er udskifter og kan spille flere positioner, hvilket vi har brug for, når vores trup er så smal. Cesc kan kun bruges som CM.
Det skulle nu også kun tages med et gran salt. Jeg har flere gange givet udtryk for at jeg ikke synes det er nogen god idé at bruge en milliard-million kroner på Fàbregas, når man har en arbejdshest som Keita på bænken og et stjerneskud som Thiago, der virkelig er på vej frem. Når Xavi en dag er for gammel, kan han måske komme på tale, men det afhænger meget af Thiagos udvikling, for jeg kan sagtens se Thiago blive bedre end Cesc er i dag.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Tilbage til Pique, folkens.

Lader til Shakira tapper ham for krafter, for han har spillet som en sæk kartofler de sidste 3 kampe!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Tilbage til Pique, folkens.

Lader til Shakira tapper ham for krafter, for han har spillet som en sæk kartofler de sidste 3 kampe!
Det er sgu da klart. Jeg ville da også bruge al min energi på at knalde Shakira, hvis hun hver morgen lå nøgen i min seng og sagde: "Giv mig lige en morgenrykker, din liderlige hankat".

Jeg forstår udemærket godt Piques ukoncentreret spil for tiden. Han er trods alt en mand.

Squix

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Squix »

# 23 skrev:
Daluigi skrev:Tilbage til Pique, folkens.

Lader til Shakira tapper ham for krafter, for han har spillet som en sæk kartofler de sidste 3 kampe!
Det er sgu da klart. Jeg ville da også bruge al min energi på at knalde Shakira, hvis hun hver morgen lå nøgen i min seng og sagde: "Giv mig lige en morgenrykker, din liderlige hankat".

Jeg forstår udemærket godt Piques ukoncentreret spil for tiden. Han er trods alt en mand.
Jeg læste et sted i nogen medier, at der virkelig skulle være tryg på - også hjemme ved ham. Hvor der er sindsyg mange journalister hele tiden, alle vil jo fange det første billede af Pique og Shakira sammen.
Kan egenlig godt forstå det forstyrrer hans spil - men det er sgu' skidt for os.

Lionel Messi

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lionel Messi »

Mourinho har sendt hende. Den mand sælger sin mor for 3 point i ligaen.

Squix

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Squix »

Lionel Messi skrev:Mourinho har sendt hende. Den mand sælger sin mor for 3 point i ligaen.
True story.

Men en så afskyelig mand, kan da umuligt have lavet noget så flot som Shakira :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af # 23 »

Hvis Mourinho har sendt hende, ville jeg da gå til Madrid, kysse ham en gang på munden og bare sig' tak for hjælpen, wingman.

Squix

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Squix »



Det er sgu svært og se hun er 34 år.

Dog håber jeg snart der bliver fred omkring Pique så han kan få ro, og finde sit høje niveau igen.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jønde »

Nøj hvor er hun lækker lækker....

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]HJ9eQ6a9dXg[/youtube]

Awesome! :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:[youtube]HJ9eQ6a9dXg[/youtube]

Awesome! :D
HAHAHA hvor er han da awesome!! elsker hans reaktion :P

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Valdééés »

Jønde skrev:Nøj hvor er hun lækker lækker....
Hun var lækrere inden hun blegede sit hår (syntes jeg)...forelskede mig i hende første gang jeg var i sydamerika tilbage før hendes USA gennembrud.
Billede

Anywho, det sutter at Hun dræner Pique så meget, han HAR virkelig spillet sub par de sidste par kampe

Lionel Messi

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lionel Messi »


Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

Ikke dårligt. Hun er cute.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster