10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Mourinho (coach Real Madrid): "Some players leave the pitch on a stretcher, and then they're again totally fit two days later." #fcblive

note: mourinho's new attack on messi refers to foul of benfica keeper last week, messi reappeared 4 days later
Det bliver jo mere og mere ynkeligt, det der kommer ud af mandens mund.
Senest rettet af Visca El Barca søn dec 16, 2012 11:28 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Afellay99 »

Usselt menneske.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Afellay99 skrev:Usselt
+ ækelt, forsmået, pinligt, uskønt, trist, pinligt, patetisk, usselt (igen), afstumpet, utroværdigt, uelegant, ynkeligt (jep, igen)...fik jeg nævnt pinligt?

De der personangreb er simpelthen så tonstunge falliterklæringer, at man kun kan grine af det. Jo.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Mourinho (coach Real Madrid): "Some players leave the pitch on a stretcher, and then they're again totally fit two days later." #fcblive

note: mourinho's new attack on messi refers to foul of benfica keeper last week, messi reappeared 4 days later
Dert bliver jo mere og mere ynkeligt, det der kommer ud af mandens mund.
Jeg forstår heller ikke ideen bag det?... Messi har ikke forladt banen på den måde i 2 år? Det er jo fuldstændig psykotisk, at svinet ytre sin utilfredshed med, at Messi kom sig hurtigt over sin skade.

Han er et dårligt menneske. Gennemsyret ond og modbydelig.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:
Afellay99 skrev:Usselt
+ ækelt, forsmået, pinligt, uskønt, trist, pinligt, patetisk, usselt (igen), afstumpet, utroværdigt, uelegant, ynkeligt (jep, igen)...fik jeg nævnt pinligt?

De der personangreb er simpelthen så tonstunge falliterklæringer, at man kun kan grine af det. Jo.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Mourinho (coach Real Madrid): "Some players leave the pitch on a stretcher, and then they're again totally fit two days later." #fcblive

note: mourinho's new attack on messi refers to foul of benfica keeper last week, messi reappeared 4 days later
Dert bliver jo mere og mere ynkeligt, det der kommer ud af mandens mund.
Jeg forstår heller ikke ideen bag det?... Messi har ikke forladt banen på den måde i 2 år? Det er jo fuldstændig psykotisk, at svinet ytre sin utilfredshed med, at Messi kom sig hurtigt over sin skade.

Han er et dårligt menneske. Gennemsyret ond og modbydelig.

Ja det virker underligt, jeg kan heller ikke se formålet med det, medmindre han selv har en trang til at fremstå ynkelig og forfærdelig. Her beklager han sig over, at Leo åbenbart kommer sig hurtigt over en skade, det er da tuderi der vil noget.

Manden er bare en gennemført idiot, han er sådan et primitivt menneske. Jeg kan derfor heller ikke forstå, at visse mennesker finder ham interessant, spændende og underholdende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Mourinho (coach Real Madrid): "Some players leave the pitch on a stretcher, and then they're again totally fit two days later." #fcblive

note: mourinho's new attack on messi refers to foul of benfica keeper last week, messi reappeared 4 days later
Dert bliver jo mere og mere ynkeligt, det der kommer ud af mandens mund.
Han er et dårligt menneske. Gennemsyret ond og modbydelig.
Easy on the judgement, mr. Pope.

Nuvel, Mourinhos kommentar er yderst usmagelig, men for mit vedkommende er det den medfølgende eftertænksomhed (min vel at mærke), jeg bider mærke i.

Jeg mener, det er jo så tydeligt selviscenesættelse og et forsøg på at tage fokus fra hans ikke-præsterende mandskab. Det interessante er, at modtageren/offeret i princippet kunne have været hvem som helst - Mourinho gør bare, hvad han gør bedst, fyrer krudt af i pressen. Angrebet er så kønsløst, at det næsten ikke rører mig.

Min pointe er, at Mourinho ville have sagt præcis det samme, såfremt han havde været træner for Barcelona og f.eks. Ronaldo i Messis sted. Det er så upersonligt, at det er umådeligt nemt at feje væk. Derudover tror jeg heller ikke, at Mourinho lægger noget i det selv, det er bare mundgøgl - mediehåndtering om I vil.

Så ja, udadtil virker han som en idiot, men hans udtalelser er valgt med omhu, og der er motiv bag alt, han siger, hvilket ikke nødvendigvis gør ham mere tiltalende, men i hvert fald understøtter min teori om, at han ikke bare er en person med en overdrevent had til Messi og co., og som bidrager med udtalelser som overstående, fordi han vitterligt mener dem, men det derimod er et game, han spiller, som muligvis er lige så usmageligt, men langt fra så personligt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Mr. Pope.... Hvornår fatter du, at det bare ikke er okay med navnekalderi herinde? Jøsses.

Nu valgte jeg så at læse dit indlæg alligevel, eftersom jeg regner med du hurtigt vil erkende, at din retorik bare ikke er i orden.

Mourinho spiller ikke noget spil. Mourinho er ganske enkelt desperat, og siger derfor ting som en dårlig taber ville sige. Hans hold er helt nede, og det er tydeligt at han mister terræn i klubben. Utroligt så meget du formår at overfortolke hans udtalelse. Det er simpelthen for søgt, at man her 10 år med Mourinho, stadig forsøger at undskylde hans idiotiske udtalelse, med at der ligger et motiv bag, som går på at beskytte sine spillere. MANDEN HÆNGER HANS SPILLERE UD I PRESSEN!?!? Det er SÅ tydeligt, at han er som han er, pga han ikke kan tåle at tabe.

At beklage sig over, at Messi kom sig hurtigt over sin skade, kan da på ingen føre til noget som helst konstruktivt for Madrid som klub.

Du skal være hjertens velkommen til at beskylde mig for had og naivitet. Men jeg magter bare ikke de få tilbageværende Mourinho prædikanter, som stadig forsøger at overfortolker hans pinlige udtalelser. Der kommer absolut intet godt ud af det for hans spillere og Real Madrid.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Den her er nok også sendt afsted, i et forsøg på at dække over sine spillere.... Damn han er en stor leder:
José Mourinho fik i går nok af Marcas løgnagtige historier, som i en periode har kørt på ugebasis.



Derfor blev Radio Marcas journalist, Antón Meana, hevet i enrum efter det officielle pressemøde forud for dagens kamp og her fik han et par sandheder at vide. Antón Meana forklarer selv, at han efter pressemødet blev kontaktet af Real Madrids presse-ansvarlige, som bad ham følge med hen på et kontor, hvor José Mourinho ventede sammen med Silvino Louro, Luis Campos og to andre ansatte i træner-staben og her skulle The Only One have sagt følgende:



- I fodboldverdenen er jeg og mine folk toppen og i journalistverdenen er du en lort. Man har fortalt mig, at du er et røvhul og en rigtig dårlig person, men jeg har valgt ikke at tro dem og i stedet har jeg en anden overbevisning. Du er antimadridista, antomourinhista og dine spørgsmål er altid med negative intentioner.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Mr. Pope.... Hvornår fatter du, at det bare ikke er okay med navnekalderi herinde? Jøsses.

Nu valgte jeg så at læse dit indlæg alligevel, eftersom jeg regner med du hurtigt vil erkende, at din retorik bare ikke er i orden.

Mourinho spiller ikke noget spil. Mourinho er ganske enkelt desperat, og siger derfor ting som en dårlig taber ville sige. Hans hold er helt nede, og det er tydeligt at han mister terræn i klubben. Utroligt så meget du formår at overfortolke hans udtalelse. Det er simpelthen for søgt, at man her 10 år med Mourinho, stadig forsøger at undskylde hans idiotiske udtalelse, med at der ligger et motiv bag, som går på at beskytte sine spillere. MANDEN HÆNGER HANS SPILLERE UD I PRESSEN!?!? Det er SÅ tydeligt, at han er som han er, pga han ikke kan tåle at tabe.

At beklage sig over, at Messi kom sig hurtigt over sin skade, kan da på ingen føre til noget som helst konstruktivt for Madrid som klub.

Du skal være hjertens velkommen til at beskylde mig for had og naivitet. Men jeg magter bare ikke de få tilbageværende Mourinho prædikanter, som stadig forsøger at overfortolker hans pinlige udtalelser. Der kommer absolut intet godt ud af det for hans spillere og Real Madrid.
"Mr. Pope" er da en ganske misundelsesværdig titel.

Mourinho spiller tydeligt et spil, akkurat som han gjorde i Porto, Chelsea og Inter - ja, manden bliver nærmest branded på det. Jeg overfortolker ikke, jeg forholder mig til hans udtalelser og - med hans historik i mente - lægger to og to sammen.

Mourinho er mester i at sætte sig selv i fokus, og dermed tage opmærksomhed/pres fra sit hold. Det har han gjort utallige gange, og det er gentagende gange blevet vist, at det virker. Du er selv et fremragende eksempel - ellers havde vi slet ikke haft denne diskussion.

At han "hænger sine spillere ud i pressen" er formentlig for at fremprovokere en trodsreaktion, hvilket du forhåbentlig godt er klar over.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Den her er nok også sendt afsted, i et forsøg på at dække over sine spillere.... Damn han er en stor leder:
José Mourinho fik i går nok af Marcas løgnagtige historier, som i en periode har kørt på ugebasis.



Derfor blev Radio Marcas journalist, Antón Meana, hevet i enrum efter det officielle pressemøde forud for dagens kamp og her fik han et par sandheder at vide. Antón Meana forklarer selv, at han efter pressemødet blev kontaktet af Real Madrids presse-ansvarlige, som bad ham følge med hen på et kontor, hvor José Mourinho ventede sammen med Silvino Louro, Luis Campos og to andre ansatte i træner-staben og her skulle The Only One have sagt følgende:



- I fodboldverdenen er jeg og mine folk toppen og i journalistverdenen er du en lort. Man har fortalt mig, at du er et røvhul og en rigtig dårlig person, men jeg har valgt ikke at tro dem og i stedet har jeg en anden overbevisning. Du er antimadridista, antomourinhista og dine spørgsmål er altid med negative intentioner.
Så at bruge et øgenavn er ikke okay, men hånlig retorik er? Arhhh, okay.

Episoden er grænser dog næsten til mafia-tendenser.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Jeg er et mesterligt eksempel på, at mennesker er i stand til at have fokus mere end 1 sted af gangen i fodboldens verden. Man kan SAGTENS have fokus på Mourinhos pinlige og psykopatiske opførsel, samtidig med at man er klar over, at tingene ikke er som de skal på Madrid holdet. Ret komisk hvis du ikke kan se at dette er muligt.

Den trods reaktion fra spillerne er ikke kommet endnu... Det er du forhåbentlig klar over.

Jeg er ikke religiøs, så din ironiske hentydning med det øgenavn tager du i dig igen ret hurtigt, hvis ikke du vil fremstå som usaglig. Den hånlige retorik bliver sjovt nok bragt på bane i det øjeblik du fyrer Mr. Pope afsted. Men skal vi virkelig starte den her mudderkrig? Mon ikke du bare skulle sluge den bitre pille og be' om forladelse for dit fejltrin. Det er trodssalt ikke første gang du hiver en debat ned i niveau...

Oh shit nu fik du mig derned jo! Jeg bebrejde tømmermændene.. om forladelse til folk der læser med.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Jeg er et mesterligt eksempel på, at mennesker er i stand til at have fokus mere end 1 sted af gangen i fodboldens verden. Man kan SAGTENS have fokus på Mourinhos pinlige og psykopatiske opførsel, samtidig med at man er klar over, at tingene ikke er som de skal på Madrid holdet. Ret komisk hvis du ikke kan se at dette er muligt.

Den trods reaktion fra spillerne er ikke kommet endnu... Det er du forhåbentlig klar over.

Jeg er ikke religiøs, så din ironiske hentydning med det øgenavn tager du i dig igen ret hurtigt, hvis ikke du vil fremstå som usaglig. Den hånlige retorik bliver sjovt nok bragt på bane i det øjeblik du fyrer Mr. Pope afsted. Men skal vi virkelig starte den her mudderkrig? Mon ikke du bare skulle sluge den bitre pille og be' om forladelse for dit fejltrin. Det er trodssalt ikke første gang du hiver en debat ned i niveau...

Oh shit nu fik du mig derned jo! Jeg bebrejde tømmermændene.. om forladelse til folk der læser med.
Jovist, man kan gudskelov have fokus på mere end én ting af gangen, men det formindsker til gengæld mængden af opmærksomhed, man tildeler hver ting. Pressen snakker langt mere om Mourinho end Madrids halvdårlige præstationer på banen.

Det er irrelevant for mit argument om reaktionen fra spillerne er kommet endnu, eller overhovedet kommer - det er forsøget, der er det hovedsagelige... Det er du forhåbentlig klar over.

Jeg tager intet i mig, hvorfor skulle jeg? Fremstår jeg mere usaglig end du gør, blot fordi jeg skrev ét enkelt ord, mens du var lige så hånende i din retorik i dit indlæg? "Be' om forladelse"? - Har du taget paverollen til dig?

"Oh shit nu fik du mig derned jo!". Nice.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Visca el barcas signatur er i mine tanker lige nu, så jeg afstår fra at bruge mere tid på din sørgelige retorik

Mht dine argumenter, så er jeg lodret uenig i at det er forsøget som er hovedsageligt, når måden det gøres på er så forkasteligt. Spillerne bliver på ingen måde bedre af, at de har en Manager som opfører sig som et barn i pressen. Så at den fulde opmærksomhed fra medierne ikke er på spillerne gør dem ingenlunde bedre.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Mourinho (coach Real Madrid): "Some players leave the pitch on a stretcher, and then they're again totally fit two days later." #fcblive

note: mourinho's new attack on messi refers to foul of benfica keeper last week, messi reappeared 4 days later
Det bliver jo mere og mere ynkeligt, det der kommer ud af mandens mund.
Jeg tænker lidt at bemærkningen om Messi og medierne som han også bitcher over for tiden kunne bunde i bl.a.:

1. Han er bitter på Messis succes, da El Pulga står for det modsatte af hvad Mourinho selv gør (god gammeldags bitterhed og komplekser)
2. Mourinho prøver lidt desperat igen at skabe en dem-mod-os stemning i truppen, så interne stridigheder sættes i baggrunden. Memtoden er bare ved at være godt slidt
3. Mourinho elsker at gøre sig sjov på bekostning af Barca og det elsker Ultra Sur tilhængerne ham for. Mourinho er bare ikke helt intelligent nok (eller for bitter) til at fatte at han desperat mangler støtte fra de mere moderate tilhængere, og kommentarer som disse får dem til at krumme tæer.

Citatet skulle i virkeligheden været postet i RM eller Tolketråden da det ikke har vildt med Messi at gøre.

Hans arrogante retorik overfor Marca journalisten er også typisk ham og lidt interessant. Der hvor han siger at han og hans hold repræsenterer det ypperste og Marca journalisten er lort i medieverdenen. Han udviser stor arrogance overfor folk som rammer ham med kritik. Alves blev også hånet over han beskedne baggrund, da terminator ramte Mourinho med en intelligent kommentar.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster