10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jbninc »

messi19 skrev:MESSI ER SKADET!!
er der nogen der også har hørt det?
Ja, vi har lige hørt det fra dig.
messi19 skrev: MESSI ER SKADET!!

Men hvor har du hørt det fra?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Aargh, hvor er det irriterende med de skader!

Men ja, hvor har du hørt det?

Toure

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Toure »

Roligt nu. Hverken fcbarcelona.dk eller fcbarcelona.cat og melder at Messi er skadet, så det er noget værre fis.

Dem der er skadede er:

Rafael Márquez
Andrés Iniesta
Zlatan Ibrahimovic
Thierry Henry


Messi er altså ikke skadet, så vi kan indtil videre ånde lettet op.

Jbninc

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jbninc »

Hvor lang tid er Marquez og Iniesta skadet?

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

messi er halv skadet men det er bare overanstrængelser....

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

messi vinder fifa pris!!!

Jbninc

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jbninc »

messi19 skrev:messi vinder fifa pris!!!
Links evt?

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

det er vist inde fra leomessi.fr....

MarkRJ

Re:

Indlæg af MarkRJ »

Brombi skrev:Jeg har aldrig været så glad for en spiller før, jeg elsker den spiller sindsygt højt. Jeg bliver især glad når jeg fx læser om ham på hjemmesiden("minut for minut")

Jeg er sq stolt!
Helt enig, jeg beder til ham dagligt :'D

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

ja alle tiders messi. Men nu må vi se hvad der sker i aften!

kannDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kannDK »

Jeg må desværre erkende at, jeg mener at Messi er en FANTASTISK fodboldspiller, specielt pga. han er så ung..

MEN MEN MEN!!!..
Jeg synes ikke han viser de gode dribleture, de gode afleveringer, og faktisk heller ikke så mange gode mål længere, der var selvfølgelig 2-0 målet mod man utd. men ellers.

- Før i tiden: Han driblede lige 4 mand, ind i feltet og skød eller afleveret, måske scorede han, måske ikke, men det var sååå fedt at se en sprudlende messi

Nu: det somom han ikke kan drible folk længere, han falder nemmere efter min mening, og somom han faktisk ikke gider... han ligger stadig gode afleveringer, men hans dribleture sux!!!, han kan lige og lige drible 1 mand nu!..
-- håber han er på vej tilbage til sin topform.. for den er han sku ikke i nu :)

- IBRAHIMOVIC SKAL NOK HJÆLPE HAM!!! :twisted:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Mon ikke, at han bare var træt hen mod slutningen af sidste sæson? Man kunne jo godt se på ham, at han (ind imellem) ikke lige orkede at lave alt for meget gøjl.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Toure »

@ kannDK;

Jeg synes da at Messi driblede 4 United spillere, som var ved at hoppe på ham som sultne løver. Han nåede at komme igennem ved en masse perfekt udførte Laudrup-finter, men blev fældet til sidst. Det førte til et frispark for Barca. Så jo, jeg mener stadig at Messi udfører sine fantastiske dribleture. Han gør det jo næsten i hver kamp? Så jeg ved ikke om du så nok Barca-kampe sidste sæson, kannDK...

kannDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kannDK »

Toure skrev:@ kannDK;

Jeg synes da at Messi driblede 4 United spillere, som var ved at hoppe på ham som sultne løver. Han nåede at komme igennem ved en masse perfekt udførte Laudrup-finter, men blev fældet til sidst. Det førte til et frispark for Barca. Så jo, jeg mener stadig at Messi udfører sine fantastiske dribleture. Han gør det jo næsten i hver kamp? Så jeg ved ikke om du så nok Barca-kampe sidste sæson, kannDK...
Jeg så de kampe jeg kunne få lov til.. det vil sige næsten hver kamp..
og jeg synes stadig ikke han er i topform, måske gør han stadig noget en gang imellem i ny og næ.. men han er slet ikke så sprudlende som han har været :?

- - Man ser jo hvor meget han var med i kampene tidl. men fx mod chelsea og de store hold, er han meget ude, altså man ser ikke meget til ham som før i tiden.... :).. altså det selvfølgelig bar min mening, men jeg synes han har været bedre.. og jeg håber selvf at guardiola kan få ham i topform igen..

- NU IKKE MISFORSTÅ MIG!.- jeg synes 100% at messi stadig er en af verdens bedste, måske endda den bedste.. men jeg synes stadig han kan gøre det bedre end han har gjort i slutningen af sidste sæson og endtil videre i træningskampene osv..
-- VÅGN OP LIONEL!

Jbninc

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jbninc »

kannDK skrev:
Toure skrev:@ kannDK;

Jeg synes da at Messi driblede 4 United spillere, som var ved at hoppe på ham som sultne løver. Han nåede at komme igennem ved en masse perfekt udførte Laudrup-finter, men blev fældet til sidst. Det førte til et frispark for Barca. Så jo, jeg mener stadig at Messi udfører sine fantastiske dribleture. Han gør det jo næsten i hver kamp? Så jeg ved ikke om du så nok Barca-kampe sidste sæson, kannDK...
Jeg så de kampe jeg kunne få lov til.. det vil sige næsten hver kamp..
og jeg synes stadig ikke han er i topform, måske gør han stadig noget en gang imellem i ny og næ.. men han er slet ikke så sprudlende som han har været :?

- - Man ser jo hvor meget han var med i kampene tidl. men fx mod chelsea og de store hold, er han meget ude, altså man ser ikke meget til ham som før i tiden.... :).. altså det selvfølgelig bar min mening, men jeg synes han har været bedre.. og jeg håber selvf at guardiola kan få ham i topform igen..

- NU IKKE MISFORSTÅ MIG!.- jeg synes 100% at messi stadig er en af verdens bedste, måske endda den bedste.. men jeg synes stadig han kan gøre det bedre end han har gjort i slutningen af sidste sæson og endtil videre i træningskampene osv..
-- VÅGN OP LIONEL!
Han skal jo ikke ramme topformen nu, men senere..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster