Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Guardiola

Indlæg af ladislau »

Altså, hvis bevisbyrden er så åbenlys til fordel får Pep, og der ikke er flere appel muligheder inden for forbundet. Så kan han vel føre den i en alm. retssag, om ikke andet, så i en injurie-sag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/fe ... diola.html

En lille artikel om vores Træner. Artiklen er lidt gammel, men stadig fin læsning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Lækkert, det ser ud til at vores dejlig træner forlænger med to år, i stedet for kun et! Rosell har angiveligt overbevist ham, han får mange plusser i min bog pga. det.
http://www.totalbarca.com/2010/news/gua ... more-41029
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Er det kun mig der undrer sig over hvorfor han kun tager 1 år? Noget siger mig han ikke vil forlænge til næste år. Der har været rygter omkrring hvor stresset han er og jeg tror desværre ikke vi har ham alt for længe enddnu.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Elbarca skrev:Er det kun mig der undrer sig over hvorfor han kun tager 1 år? Noget siger mig han ikke vil forlænge til næste år. Der har været rygter omkrring hvor stresset han er og jeg tror desværre ikke vi har ham alt for længe enddnu.

Tror desværre du har ret. Guadiola går op hver en lille detalje med hud og hår. Flere der har arbejdet sammen med ham siger at han er den største perfektionist de nogen sinde har mødt, mener at det var Txiki der sagde nogget med at pep kun havde en fejl og der er at han ikke kan slappe af og hvis han ikke lære det ville han (txiki) være bekymret for pep`s helbred i længden. Har hørt rygter fra min spanke familie om at han ganske enkelt aldrig sover, forsømmer sin familie helt vildt men tilgængæld skulle han eftersigende have en aftale med sin familie om at han trækker sig tilbage inde for en overskuelig fremtid.

Min konklusion er at jeg håber at han lære at stole mere på sine ansatte så han i større grad uddelegere byrderne, og derfor kan slappe mere af. At han får tid til sin familie og holder sig sund og rask i mange år frem, så vi stadig har ham siddende og se cool ud på vores bænk...

Men hvis han stopper til næste sæson (må gud forbyde det) må vi ringe Franke drengen op og høre om han ikke vil tilbage, savner sku lidt hans dejlige krøller og altid hash røde øjne og hans mellow stil over for medierne.
Kender ingen trænere som ham der efter en kamp kan bruge så lang tid på at sige absolut ingen ting, den demitralle modsætning til Mourinho i mediestil...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Jeg tror faktisk du har ret Jønde. Med den fart Guardiola har på, tror jeg ikke han holder længe. Det er jo også fair nok. Vi må bare nyde det mens han er her. Når han går ser jeg gerne at det er en træner der kender klubben og spillestilen som tager over. Måske Luis Enriqué?
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

:arrow:
Senest rettet af Lopezzz fre jul 16, 2010 3:34 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Jeg er også bange for, at Guardiola brænder ud, og derfor stopper snart, men jeg tror ikke, at det er grunden til de korte kontrakter. Såvidt jeg husker, så mener han, at korte kontrakter er bedre til at holde folk oppe på dupperne, da der ikke er samme sikkerhed som ved langtidskontrakter. Men det udelukker selvfølgelig ikke, at det andet også kan være i hans tanker.

Luis Enrique kunne være et meget fornuftigt bud på en ny træner, hvis Guardiola stopper inden for en overskuelig fremtid. Han fik trods alt B-holdet op i Segunda A, så vi må jo se, hvordan det går i deres første sæson med de store drenge.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Guardiola

Indlæg af Rivaldo10 »

http://www.totalbarca.com/2010/news/gua ... wn-future/

Spændende læsning. Kan anbefales.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Jønde skrev:
Elbarca skrev:Er det kun mig der undrer sig over hvorfor han kun tager 1 år? Noget siger mig han ikke vil forlænge til næste år. Der har været rygter omkrring hvor stresset han er og jeg tror desværre ikke vi har ham alt for længe enddnu.

Tror desværre du har ret. Guadiola går op hver en lille detalje med hud og hår. Flere der har arbejdet sammen med ham siger at han er den største perfektionist de nogen sinde har mødt, mener at det var Txiki der sagde nogget med at pep kun havde en fejl og der er at han ikke kan slappe af og hvis han ikke lære det ville han (txiki) være bekymret for pep`s helbred i længden. Har hørt rygter fra min spanke familie om at han ganske enkelt aldrig sover, forsømmer sin familie helt vildt men tilgængæld skulle han eftersigende have en aftale med sin familie om at han trækker sig tilbage inde for en overskuelig fremtid.

Min konklusion er at jeg håber at han lære at stole mere på sine ansatte så han i større grad uddelegere byrderne, og derfor kan slappe mere af. At han får tid til sin familie og holder sig sund og rask i mange år frem, så vi stadig har ham siddende og se cool ud på vores bænk...

Men hvis han stopper til næste sæson (må gud forbyde det) må vi ringe Franke drengen op og høre om han ikke vil tilbage, savner sku lidt hans dejlige krøller og altid hash røde øjne og hans mellow stil over for medierne.
Kender ingen trænere som ham der efter en kamp kan bruge så lang tid på at sige absolut ingen ting, den demitralle modsætning til Mourinho i mediestil...
Jep lige præcis det jeg tænkte på. Mht Frankie så tror jeg hudløst ærligt at han må have hygget sig med en ganja en gang imellem. Han var om nogen passiv på bænken og udskiftninger virkede noget uforståelige. Jeg kunne godt undvære ham at få tilbage, ikke pga hans person men af sportslige årsager.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Ja ja men jeg syntes nu han er for cool, så så længe han har sine krøller så er han¨mere end velkommer for min skyld(det er lidt gas). Hvad angår hans udskiftninger, var han ikke sådan istarten, tror det sidste års tid at han var brændt ud. I starten var han rimlig konsekvent med sine udskiftninger og vister ofter stor engagement i kampene. kan da huske situationer hvor han selv var inde på banen og hente spillere som Deco når de blev smidt ud og stod og brokkede sig i en udenlighed, han har ligeledes fået advarsler for at være for AKTIV på sidelinjen.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Han var helt sikkert aktiv på bænken indtil han fandt ud af hvor han skulle skaffe hash i Barcelona :) Cadeu til ham for at gå ud og bekende at Guardiola har fået mere ud af holdet end han selv. FR var dog trods alt træneren der sattet gang i nuværende success periode.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Ja og han overtog en rode butik af en trup, alt for dyr, dårlig og slet slet ikke med en rød tråd i forhold til spillertyper og den slags. jeg er stadig super imponeret over hvad han fik ud af vores trup den gang. Husk nu at Xavi og ini er blevet ældre, hat fået mere rutine nu altså logisk at de spiller bedre nu det samme gælder da med messi i høj grad. Se på hvad han fik ud af spillere som Ronni, Deco og eto. Han fik det optimale ud af halvbillige spillere som Guily, henke, guddy, davids osv osv.
FR gjorde et fantastisk stykke arbejde, desværre virkede det som om han var udbrændt til sidst, men indtil da syntes jeg har var helt fantastisk og lige så god som Guadiola hvis ikke bedre. Dog syntes jeg ikke om at sammenligne folk på den måde, syntes det useriøst og umuligt at finde en reel sandhed i den slags diskussioner...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Ikke at jeg er helt uenig, men FR fik også en del spillere købt ind som var profiler og dannede grundstammen på holdet. Spillere som Etoo, Dinho og Deco. Det var en alligevel en fornem præstation som træner da han fik stablet et godt hold sammen som kombinerede det flotte spil med resultater.

Guardiolas præstation på den anden side har i mine øjne været endnu mere imponerende, da holdet ikke blot spiller godt og meget mere stabilt, men han fik også på kort tid liv i en trup som var totalt umotiveret, smed de brådne kar ud og motiveret en Etoo til 30 mål. Han fik på kort tid gjort verdensklasse ud af upåagtede Pique ligesom Pedro og Busquets, som ikke ligefrem havde været de mest lovende spillere i ungdomstruppen til at blomstre gevaldigt op. Ligesom han begik den genialitet at satse på Xavi og Iniesta istedet for udenlandske stjerner, hvilket har givet dem muligheden for at blive 2 af de bedste midtbane spillere nogensinde. Resultaterne taler også for sig selv. 2 mesterskaber, CL, Spansk pokal, 2 Super cups, VM for klub hold og ligefør VM i sydafrika også er hans fortjeneste.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Aghh nu var både Dinho og eto` o forholdsvis uprøvet på aller højeste plan, det var jo ikke superstjerne såsom Zlatan og villa. Altså dinho kom fra Paris og eto fra mallorca. desuden fik FR da også gang i en vis messi og valdes og iniesta som er spillere der er blevet til stjerne under ham. Til dels også Bojan.
Vil stadig også mene at det hold Guadiola overtog var langt mere kompetent og paret til toppræstationer end det hold FR overtog (uden pokaler i 6 år)

"Ligesom han begik den genialitet at satse på Xavi og Iniesta istedet for udenlandske stjerner, hvilket har givet dem muligheden for at blive 2 af de bedste midtbane spillere nogensinde."

Det syntes jeg jo netop at FR gjorde, dog kombineret med Deco i truppen som suplement, da Iniesta stadig var lidt ung og uprøvet som absolut første valg. Så det syntes jeg ikke at du alene kan kreditere Guadiola for, syntes da mest af alt på dette punkt at han har forsat FR`s stil...
Så hvis nogen her skal kaldes for geniale så syntes jeg da at det må være FR, nu syntes jeg så at genial er et stort ord at bruge, vi har trods alt at gære med 2 så åbenlys gode spillere at det nærmest ville være idioti at satse på andre end dem.

PS (var der nogen der sagde rossel)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster