Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af teemuss »

vi må vente venner og se hvad klubben eller abidal selv kommer med af udlægninger.
lad os håbe og bede til at det IKKE er cancer.
jeg ihvertfald sender de varmeste tanker til abidal og hans familie.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:EB bliver ved med at skrive at han har kræft - 3. gang at de gør det nu. Hvis dette viser sig ikke at være tilfældet (Gud forbyde det modsatte), burde vi fandeme næsten gøre Abidal og Barcelona opmærksom på det. Det må næsten være muligt at sagsøge dem, når de på den måde stiller en diagnose uden at have nogen som helst form for indsigt i sagen - en diagnose der jo måske (forhåbentlig) er helt forkert. Men så igen ... det er vel bare EB i en nøddeskal.
Nu skal der ret meget til, for at du kan sagsøge nogen for den slags i Danmark, så det skal du næppe regne med.

Fint at spillerne ikke får trøjer vedr. Abidal - som nævnt af Alchemist, så skal det helst ikke gøres til et cirkus, selvom intentionerne uden tvivl er gode nok. Kan dog godt forstå det, hvis en Lyon-spiller skider på forbuddet.

Iraqi-Culé

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Iraqi-Culé »

Støt Abidal og send en bedsked til denne mail - redaccion@diariosport.com

BarçaDK

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af BarçaDK »

Det er trist, meget trist, men titlen tror jeg ikke kommer i seriøs fare. Ikke meget mere end den er nu.
Jeg har ikke fulgt meget med i Puyols skade, men han må da snart være klar igen!

T'estimo King Éric Abidal I

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blach »

Animo Rey Abidal <3

Iraqi-Culé

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Iraqi-Culé »

Billede

Blaugrana4ever

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana4ever »

Så er Abidal trøjen bestilt! :wink:

Visca Rey Abi!

teemuss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af teemuss »

jeg ved ikke hvordan i har det men jeg har det af h....... til.det er simelthen den mest triste nyhed længe.uden ham i forsvaret er jeg virkelig nervøs.
jeg håber barca går ind for at vinde ligaen for abidal. :(

Jbninc

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Jbninc »

Hvis ikke der er konstateret kræft på nuværende tidspunkt, så forstår jeg ikke meget af Xavi's udtalelse.

Blaugrana4ever

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana4ever »

Tror ikke der er så meget mere i det, end at han sætter det en smule på spidsen og bare konstaterer at der er vigtigere ting i livet end fodbold. Det er da sådan jeg læser den i hvert fald :roll:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Ronaldinho »

Overvejer stærkt at købe en trøje med Abidal!

Respekt og al held og lykke herfra!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Pieyanthikos »

Søren Lauridsen - EB skrev: Ifølge det internationale telegrambureau AP er der tale om kræft.
Jeg kan nu ikke finde nogen AP-artikler, der taler om kræft..

Jbninc

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana4ever skrev:Tror ikke der er så meget mere i det, end at han sætter det en smule på spidsen og bare konstaterer at der er vigtigere ting i livet end fodbold. Det er da sådan jeg læser den i hvert fald :roll:
Hmm måske. Men hvis de ikke ved om han er syg eller ej, så synes jeg at det er en ret offensiv adfærd fra Xavi, som man ellers ikke ser.

Lidt flere udtalelser fra Xavi.

Sådan som jeg læser det, så lyder det til, at Xavi ved lidt mere end offentligheden (bortset fra Eb.dk, åbenbart). Mon ikke man har lavet en biopsi, og fundet ud om der er kræftceller i knuden?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Pieyanthikos skrev:
Søren Lauridsen - EB skrev: Ifølge det internationale telegrambureau AP er der tale om kræft.
Jeg kan nu ikke finde nogen AP-artikler, der taler om kræft..
Nej, altså det ser da også ud til at alle internationale medier, blot skriver at man har fundet en svulst i leveren: http://www.google.dk/search?sourceid=ch ... ews+abidal
Jeg har lige sat mig ned for at skrive en mail til de involverede journalister. Så kan de lær' det, kan de!

Blaugrana4ever

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana4ever »

Go get'em Blau! :twisted:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster