Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Madbassen »

Det varmer at se så mange støtte Abi på Twitter.
Kom stærkt igen King Abidaltasar!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Valdééés skrev:4-6 UGER....NEEEEEEEEEEJ. Nu bliver jeg sgu bekymret, hvis ikke Puyol snart får fingeren ud kan love-crazy'e Pique sænke forsvaret fuldstændig i den periode.
4-6 er sgu da vanvittigt kort tid at være væk, især med tanke på at det rent faktisk kunne have været kræft. Du er jo stort set ude i ligeså lang tid, hvis du får en ond fibersprængning. Desuden skulle det ikke overraske mig, hvis han bliver klar hurtigere end lægerne forventer. Ligesom Puyol (selvom det ikke lige kører for ham for tiden) er han jo en satans til stærk mand, der er så atletisk at det halve kunne være nok. Hvis 4-6 uger passer er jeg mere end tilfreds!

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af ladislau »

Det var da noget nær det værste der kunne ske på alle parametre. Håber da virkelig ikke det er en ondartet svulst, og han kan komme helskindet igennem dette.
Alle de bedste ønsker til Abidal.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Operationen er blevet rykket frem til i morgen.

Squix

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Squix »

Blaugrana92 skrev:Operationen er blevet rykket frem til i morgen.
Det er jo kun fantastisk!

Håber snart - med respekt for hans privatliv selvfølgelig - At vi hører mere, omkring hvor slemt det er, og hvornår vi kan forvente ham tilbage.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Alchemist »

"According to Spanish journos, Real Madrid wants to have a t-shirt showing support for Abidal tonight. UEFA is normally against these things."
http://twitter.com/#!/laliga_news


Det håber jeg seriøst er bare et rygte. Det skal ikke gøres til et cirkus.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

Get well soon King Abidal.

Squix

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Squix »

UEFA forbids players of Madrid and Lyon - his former club - to wear shirts in support of Abidal before tonight's CL game. #animsabidal [as]
Så er det slået fast.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi kommenterer sagen:
Xavi skrev:"This is the biggest blow I have lived in the dressing-room. This goes beyond sports, winning or losing. This is about someone's life

Abidal is a very strong guy. His positive character will help him. He almost cheered us up more than we cheered him up.

We didn't really want to train today but he told us to continue as usual. We want to dedicate a victory to him on Saturday."
Han har vidst også tænkt sig at komme når der er træning, for at kigge på. Han virker som en der tager det ret roligt - hvis han ser alt det hurlumhej på Twitter tænker han vel: "What's all the fuss about?" :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Bare rolig han bliver ikke opereret af danske læger :wink:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Diabolito »

Anims Abi

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Bare rolig han bliver ikke opereret af danske læger :wink:
Eh, nu tror jeg sådan set ikke det er fordi at standarden hos spanske læger er højere end standarden hos danske læger. Men jeg er sådan set også ret ligeglad med om så han/hun er kineser, russer, bolivianer, ghaneser eller grønlænderne - bare han/hun har styr på sagerne. ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

EB bliver ved med at skrive at han har kræft - 3. gang at de gør det nu. Hvis dette viser sig ikke at være tilfældet (Gud forbyde det modsatte), burde vi fandeme næsten gøre Abidal og Barcelona opmærksom på det. Det må næsten være muligt at sagsøge dem, når de på den måde stiller en diagnose uden at have nogen som helst form for indsigt i sagen - en diagnose der jo måske (forhåbentlig) er helt forkert. Men så igen ... det er vel bare EB i en nøddeskal.

teemuss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af teemuss »

vi håber alt godt for dig abidal :cry: vores suverænt bedste forsvarsspiller i øjeblikket,uden ham og pyoul i forsvaret ser det sort ud,jeg tør ikke længere sætte mine penge på at barca vinde mesterskabet.
JEG ER BARE SÅ TRIST OVER DET HER.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Pieyanthikos »

Blau > ja, jeg synes også det er direkte ulækkert. Der er ikke andet at gøre end at skrive mails til journalisterne og klage over deres metoder. Ligegyldigt om Abidal har fået cancer eller ej (7-9-13), så har EB _ingen_ beviser i deres påstand på nuværende tidspunkt. De har ikke mere ret i deres gætterier, end vi har.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster