8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Sikke en gestus. At man kan hade den mand, vil jeg simpelthen aldrig kunne fatte. Det bliver mere og mere tydeligt, hvor gode venner han og Dani Jarque var.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Hehe, hold da op hvor ligner Andrés sin far:

Billede

:P

Edit: Ja, altså bortset fra at han lige har lidt ekstra kilo at slæbe rundt på. Altså senior! :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af # 23 »

Er der nogle, der ved, hvad status med Iniesta og hans uddannelse er? Jeg ved bare, at manden studerer, imens han er superstjerne i Barcelona. Hvordan han har overskud og tid til at gøre det, er mig en gåde, men det er så fucking blæret gjort af Iniesta.

Jeg synes, det er så fedt, at man kan være så vanvittig sindssyg til fodbold, og så stadigvæk have begge ben på jorden og være ligeglad med de penge, han tjener, som kunne brødføde ham og de næste 8 generationer af Iniesta Lujan-familien.

Men jeg vil bare gerne vide, hvordan det står til med hans uddannelse, og hvad det er, han studerer? :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Hvordan han har overskud og tid til at gøre det, er mig en gåde, men det er så fucking blæret gjort af Iniesta.
Nu har de vel også en del fritid i løbet af ugen, så tiden bør vel nok være der. Men det er jo ikke noget ukendt fænomen. Hvis du kigger på den danske håndboldliga, er der mange der læser på universitetet, imens de passer deres sport.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
# 23 skrev:Hvordan han har overskud og tid til at gøre det, er mig en gåde, men det er så fucking blæret gjort af Iniesta.
Nu har de vel også en del fritid i løbet af ugen, så tiden bør vel nok være der. Men det er jo ikke noget ukendt fænomen. Hvis du kigger på den danske håndboldliga, er der mange der læser på universitetet, imens de passer deres sport.
Hahaha der er også en smule forskel på deres løn og fremtid i forhold til iniestas :lol:
Forumlegende

Jbninc

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:
Jbninc skrev:
# 23 skrev:Hvordan han har overskud og tid til at gøre det, er mig en gåde, men det er så fucking blæret gjort af Iniesta.
Nu har de vel også en del fritid i løbet af ugen, så tiden bør vel nok være der. Men det er jo ikke noget ukendt fænomen. Hvis du kigger på den danske håndboldliga, er der mange der læser på universitetet, imens de passer deres sport.
Hahaha der er også en smule forskel på deres løn og fremtid i forhold til iniestas :lol:
Ja, han tjener flere penge og er et større navn. Men det er jo ikke så "fantastisk", at han kan finde tiden til at tage en uddannelse i forhold til andre atleter. Mener også at Ebbe sand fik en ingeniøreksamen imens han spillede fodbold.

Det ses altså ofte.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:
# 23 skrev:Hvordan han har overskud og tid til at gøre det, er mig en gåde, men det er så fucking blæret gjort af Iniesta.
Nu har de vel også en del fritid i løbet af ugen, så tiden bør vel nok være der. Men det er jo ikke noget ukendt fænomen. Hvis du kigger på den danske håndboldliga, er der mange der læser på universitetet, imens de passer deres sport.
Hehe, som Daluigi siger, så er der måske bare lidt forskel på Iniestas arbejdsplan i modsætning til en fra Superligaen. Jeg vil da vædde med, at hvis superligaspillerne fik 20-30 mio. kr i årsløn, så havde aldrig taget en uddannelse.

Iniesta tjener kassen, spiller for top 3 af verdens bedste hold, er en supermegastjerne i fodboldverdenen, og han har vundet alt i fodbold. Hans fremtid er sikret i mange mange år. Men alligevel studerer han.

Men er der slet ingen der ved, hvordan det står til med hans uddannelse og hvad det er, han overhovedet læser til? :) Jeg kan bare huske, at jeg engang læste, at Chrygenskiy og Iniesta studerede på universitetet. Hvis jeg husker rigtigt, så var det noget med, at Chrygenskiy studerede mastergrad i kemi. Rimelig godt klaret alligevel :p
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Jeg kan bare huske, at jeg engang læste, at Chrygenskiy og Iniesta studerede på universitetet. Hvis jeg husker rigtigt, så var det noget med, at Chrygenskiy studerede mastergrad i kemi. Rimelig godt klaret alligevel
Endnu en grund til at vi skulle have beholdt ham! Det kan godt være at han spillede nogle knapt så overbevisende kampe, men han er fandeme sej! Så vidt jeg ved var det dog i Intellektuel Ejendomsret, altså immaterialret. Sejt uanset hvad - mindes også at han var helt tosset med jazz og var blevet tildelt en eller anden orden i Ukraine.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jamial »

# 23 skrev:
Jbninc skrev:
# 23 skrev:Hvordan han har overskud og tid til at gøre det, er mig en gåde, men det er så fucking blæret gjort af Iniesta.
Nu har de vel også en del fritid i løbet af ugen, så tiden bør vel nok være der. Men det er jo ikke noget ukendt fænomen. Hvis du kigger på den danske håndboldliga, er der mange der læser på universitetet, imens de passer deres sport.
Hehe, som Daluigi siger, så er der måske bare lidt forskel på Iniestas arbejdsplan i modsætning til en fra Superligaen. Jeg vil da vædde med, at hvis superligaspillerne fik 20-30 mio. kr i årsløn, så havde aldrig taget en uddannelse.

Iniesta tjener kassen, spiller for top 3 af verdens bedste hold, er en supermegastjerne i fodboldverdenen, og han har vundet alt i fodbold. Hans fremtid er sikret i mange mange år. Men alligevel studerer han.

Men er der slet ingen der ved, hvordan det står til med hans uddannelse og hvad det er, han overhovedet læser til? :) Jeg kan bare huske, at jeg engang læste, at Chrygenskiy og Iniesta studerede på universitetet. Hvis jeg husker rigtigt, så var det noget med, at Chrygenskiy studerede mastergrad i kemi. Rimelig godt klaret alligevel :p
Jeg er dybt uenig med dig. Hvordan er der forskel, tidsmæssigt? Det kræver mindst ligeså meget tid at være professionel i Håndbold som i Fodbold. Der er MANGE Amerikanske fodboldspillere der gør det samme som Iniesta gør, det er absolut intet nyt i elitesport. Og de tjener MINDST ligeså mange penge som ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamial skrev:Jeg er dybt uenig med dig. Hvordan er der forskel, tidsmæssigt? Det kræver mindst ligeså meget tid at være professionel i Håndbold som i Fodbold. Der er MANGE Amerikanske fodboldspillere der gør det samme som Iniesta gør, det er absolut intet nyt i elitesport. Og de tjener MINDST ligeså mange penge som ham.
Mon ikke der hentydes til at Iniesta nok trods alt har noget mere i sin kalender end eksempelvis Morten Balling fra Mors-Thy Håndbold har? Og det er alt lige fra møder med holdet, eksempelvis taktiske oplæg eller gennemgang af video-materiale, til PR events og pressekonferencer. Desuden har Iniesta nok betydeligt sværere ved at bevæge sig uden for sin dør, uden at blive overfaldet af en masse fans.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Bløddyret »

Jamial skrev:Jeg er dybt uenig med dig. Hvordan er der forskel, tidsmæssigt? Det kræver mindst ligeså meget tid at være professionel i Håndbold som i Fodbold. Der er MANGE Amerikanske fodboldspillere der gør det samme som Iniesta gør, det er absolut intet nyt i elitesport. Og de tjener MINDST ligeså mange penge som ham.
Det er så ikke helt korrekt, og så alligevel. En "football" spiller SKAL have gået minimum 3 år på College, ellers kan han ikke komme i NFL. Så derfor studere de mens de spiller for deres College hold, og når de så bliver draftet skal de ikke tænke på andet end Football.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

Såvidt jeg ved læser Iniesta idræt (eller lignende).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Alchemist »

For dem der ikke har set, så har Iniesta offentliggjort en konkurrence på facebook.
http://www.facebook.com/AndresIniesta

For at deltage skal man sende ham en mail med: navn, alder, by og tlfnr., og om tre dage bliver de 10 heldige trukket ud. :)
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jamial »

Bløddyret skrev:
Jamial skrev:Jeg er dybt uenig med dig. Hvordan er der forskel, tidsmæssigt? Det kræver mindst ligeså meget tid at være professionel i Håndbold som i Fodbold. Der er MANGE Amerikanske fodboldspillere der gør det samme som Iniesta gør, det er absolut intet nyt i elitesport. Og de tjener MINDST ligeså mange penge som ham.
Det er så ikke helt korrekt, og så alligevel. En "football" spiller SKAL have gået minimum 3 år på College, ellers kan han ikke komme i NFL. Så derfor studere de mens de spiller for deres College hold, og når de så bliver draftet skal de ikke tænke på andet end Football.
Jamen så kan vi nævne en masse andre sportsgrene. Det er absolut intet nyt, og absolut ikke mere imponerende end alle andre sportsudøvere. Selv professionelle tennisspillere der flyver verden tynd uge efter uge tager uddannelser mens de spiller, og deres sponsor-ansvar er om muligt større end Iniestas.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster