10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Gad vide hvor meget Josevski er medvirkende til, at artiklen kommer til at fremstå som den gør. Han citerer Jakobsen, men gad godt vide, om der er en væsentlig anden kontekst, som ikke er taget med, for gøre artiklen mere kontroversiel. De faktuelle usandheder, kan der dog ikke laves om på. Direkte pinligt at udtale sig så skarpt om noget, som man tilsyneladende ikke ved ret meget om. Alt i alt en artikel på meget lavt niveau.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Findes der overhovedet danske sportsjournalister? Findes der ikke kun danske, i gåseøjne, 'journalister' der gerne vil være sportsjournalister? Der er sgu langt til Raphael Honigstein, Michael Cox, Sid Lowe, Jonathan Wilson, Simon Kuper og hvad de nu ellers hedder.
Nej, det er ikke de store begavelser, som huserer i dansk sportsjournalistik. Men de fleste af dem er uddannet journalister, og de burde kunne lave andet end at viderebringe idiotiske udtalelser og deciderede løgne.

Jeg mødte for øvrigt de fleste fra sporten.dk, da jeg arbejdede for Berlingske. De slog mig bestemt ikke som de skarpeste produkter af journalistskolen. Flemming Fjeldgaard, Morten Crone Sejersbøl, Jacob Staehelin og Jesper Dahl Caruso (som nu vist arbejder for TV2/Nyhederne) var okay at høre på og interesserede sig meget for sport, men resten var godt nok noget tyndt øl. Aleksandar Josevski, som har skrevet den omtalte artikel, kan jeg ikke huske, men ifølge journalisten.dk er han også uddannet journalist og endda souschef.
Først og fremmest, det er spændende at du personligt har mødt dem, og måske endda har arbejdet med de fleste fra sporten.dk?.

Derudover er kan jeg kun erklære mig enig. Som du skriver, man kan vel i det mindste forvente at de kan andet end at viderebringe deciderede løgne. Det er lige netop det sidste punkt, hvor jeg direkte bliver harm over deres inkompetence.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Messi's Barcelona goals per season since his debut in 2004-2005: 1 - 8 - 17 - 16 - 38 - 47 - 53 - 54 (ongoing)
Bare for at snakke om noget andet end den pinlig artikel. Det der er imponerende er, at Leo bare har forbedret sig for hver sæson, bortset fra altså et enkelt tilfælde hvor han har scoret 1 mål mindre. Det var den sæson, hvor han var meget skadet, samt holdet var i en forfærdelig forfatning. Men ellers, som jeg skrev, det er imponerende, at han bare har forbedret sig hver sæson og har overgået sig selv sæson efter sæson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

since 2005-06 season:

xavi 96 assists
messi 100 assists
:glad:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Fun fact: Pelé spillede (udover to år som førtidspensionist) aldrig for andre klubber end Santos.

Jeg kan derfor ikke anerkende Pelé som værende på niveau med Pelé og Maradona, før han har båret Århus Fremad til et Champions League-trofæ.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Fun fact: Pelé spillede (udover to år som førtidspensionist) aldrig for andre klubber end Santos.

Jeg kan derfor ikke anerkende Pelé som værende på niveau med Pelé og Maradona, før han har båret Århus Fremad til et Champions League-trofæ.
At sige at Pelé var på samme niveau som Pelé er vidst også at strække den!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Fun fact: Pelé spillede (udover to år som førtidspensionist) aldrig for andre klubber end Santos.

Jeg kan derfor ikke anerkende Pelé som værende på niveau med Pelé og Maradona, før han har båret Århus Fremad til et Champions League-trofæ.
At sige at Pelé var på samme niveau som Pelé er vidst også at strække den!
Ja, det er en vovet påstand. De er dog begge to overvurderede.

peterhøve

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af peterhøve »

jeg har været og research'e lidt omkring pele, og jeg kan se han har scoret over 1200 mål, hvilket jo selvfølgelig er sindsygt. Jeg fandt dog ud af at det ikke kun er landskampe og officielle klubkampe, men også Venskabskampe der tæller med i den stattestic. Nogle der ved hvor mange mål Messi har scoret hvis man lægger det hele sammen? :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

peterhøve skrev:jeg har været og research'e lidt omkring pele, og jeg kan se han har scoret over 1200 mål, hvilket jo selvfølgelig er sindsygt. Jeg fandt dog ud af at det ikke kun er landskampe og officielle klubkampe, men også Venskabskampe der tæller med i den stattestic. Nogle der ved hvor mange mål Messi har scoret hvis man lægger det hele sammen? :glad:
Er sikker på Peles efter eget udsagn 1200 mål også tæller spark foretaget i morderens mave samt mål scoret i børnehaven og videre gennem opvæksten.

Tæller man på samme måde med Messi tror jeg du får et par milioner mål

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af fidanho »

Jeg fik aldrig scoret for min barndomsklub Spangsbjerg IF. Og jeg spillede endda i 5 år. :cry:
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

teemuss

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af teemuss »

jeg har osse læst den artikel,og tja kan man andet end bare ryste på hovedet,manden aner jo ikke hvad han taler om.
messi er et levende fænomen mindre kan der ikke siges. :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

ulrich skrev:
since 2005-06 season:

xavi 96 assists
messi 100 assists
:glad:
Kilde ?

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

Brombi skrev:
ulrich skrev:
since 2005-06 season:

xavi 96 assists
messi 100 assists
:glad:
Kilde ?
Allas (ham der laver pænt mange barcafilm) der skrev det på barcaforum.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Most official goals/season in Spanish football: Messi (2011-12) 54, Messi (2010-11) 53, Ronaldo (10-11) 53 - Puskas (59-60) 47 [via mrchip]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster