Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

@ Mander

Hehe.. ja netop :-) Det kører jo i ring. For så kan man ligesåvel sige, at Casillas har stået dårligt i år.

Lad det ligge. Det er subjektivt. Jeg er med på Valdes vognen. Asenjo, to sæsoner for Valladolid - jeg vil gerne se mere fra hans side (eller en målmand i Barca generelt), før han slår en etableret keeper af holdet, som har været en sikker skanse gennem lang tid. Han har lavet fejl ja, men det gør alle målmænd. Casillas kan jeg mindes have lavet en del i år.

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg læser da alt hvad du skriver, vær du rolig over det. Jeg vandt bare din sammenligning med titler kontra klasse en anelse komisk. Men lige for at slå det helt på plads; er Valdes i dine øjne en klassemålmand eller hvad er han? En smule forvirrende.

Aha, så du mener simpelthen at langt størstedelen betegner Valdes som en klassemålmand og toppen af poppen?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Ja jeg mener da så, at Valdes er en klassemålmand.

Og du har åbenbart ikke forstået hvad jeg skriver om titler og subjektiv vurdering. Så tager jeg den lige igen;
Jeg skriver at det vil blive subjektivt. Og det er umuligt at tage håndfast om. Men statistikker og titler kan man objektivt forholde sig til. Og tro mig - havde Valdes været en forfærdelig målmand, så havde han ikke vundet de titler han har. Jeg håber du forstår mig nu, og hverken skyder mig ting i ærmet jeg aldrig har sagt, findet det komisk eller hjerneløst.

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg har nu heller ikke sagt at Valdes er en forfærdlig målmand. Blot skrevet, at jeg finder ham middelmådig og det er der intet argument der kan ændrer i mine øjne. Og fordi det er din mening, kan jeg vel godt finde den komisk. Det er jo ikke meningen, at du skal tage det personligt og blive fornærmet. Gav dig nogle eksempler på, at de ikke var den mest hensigsmæssige måde, at måle hvorpå en spiller er god eller ej. Det kan give en indikation, men det er langt fra sandhedne. Her er MOLBY - Gerrard eksemplet i mine øjne godt.

Men lad os bare slutte her. Du mener Valdes er en klassemålmand, jeg er af en anden holdning. :)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Ja lad os lade den ligge lidt her FC.

Vores subjektive holdninger er netop forskellige, og det lader til vi ikke bliver enige. Bare rolig jeg er ikke fornærmet, der skal mere til. Men jeg kan stadig se, at du ikke forstår det jeg skriver om statistikker. Men nu gider jeg ikke sidde og forklare mig mere.

Ellers må du sende mig en PB :D

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jep lad os gøre det. 8)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

@ FC. Barcelona

På hvilket grundlag bygger du din bedømmelse af Valdes, at han er en middelmådig målmand og langt fra "toppen af poppen" som du skriver.

Pr. er Valdes en bedre målmand end Asenjo på baggrund af Valdes erfaring, hans evner som målmand som han har vist i flere år på højt niveau. Asenjo er en up-comming og kan imo slet ikke bedømmes efter en sæson. Men er da nysgerrig i hvilke værdier der gør at Valdes er langt fra toppen, og hvilke målmænd du anser for at være "toppen af poppen" og du behøver ikke nævne Buffon og Casillias for selv blinde ved hvad de to står for, men andre navne og hvorfor?

Det er meget nemt at køre rundt i en diskussion når man ikke kommer med ordenlige argumenter, og har ikke fundet nogle af dine argumenter i de seneste par post om Valdes som brugbar imo.
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Hævneren skrev:Hvad er det du vil frem til Dia?
At folk herinde i bund og grund ikke har et særlig stort grundlag for at kende Asenjos egentlig talent, andet en de max. 10 gange de har spillet og hvad de har læst, og jeg synes derfor det er underligt, at blive så skuffede over Valdes' forlængelse.
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Uden at gå i dybden synderligt, så vil sige sige, at Casillas, Buffon, Cech, Reina, Frey, Van der Sar, Cesar, Palop alle er bedre, blot for at nævne nogle få.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

FC. Barcelona skrev:Uden at gå i dybden synderligt, så vil sige sige, at Casillas, Buffon, Cech, Reina, Frey, Van der Sar, Cesar, Palop alle er bedre, blot for at nævne nogle få.
Dér ligger problemet i denne diskussion! Hvis der ikke bliver fremført nogle holdbare og saglige argumenter for en påstand som denne, er der jo ikke noget belæg for den. Du kan naturligvis have din egen mening, men så længe der ikke bliver vist nogle gode argumenter for den, er det nok tvivlsomt at nogle vil tilslutte sig den pågældende mening.

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er også op til den enkelte. Jeg har bestemt ikke nogen "mission", der skal omvende folk eller noget lignende. Det er op til den enkelte at vurdere Valdes og hans niveau.

I mine øjne er han middelmådig og det forbliver han ved med at være, indtil hans kvote af hjerneblødninger og farligt spil ikke daler. Han har dog set bedre ud i år end før, hvilket er en god ting.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Officielt; ny kontrakt til Valdés
All media agree that Valdés will earn a year salary of 5 million euro plus a possible 2 million euro in incentives.
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor vi har en retarderet ved navn Txiki som sportsdirektør?
Da han forhandlede var de oppe omkring 7-9€ mil, så kom Laporta tilbage fra ferie og så endte den på 5..
FYR TXIKI!
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Meget kontant holdning du har der, zqa. Jeg vil sige, at Laporta og staben må se tiden an, og se om Begiristaín er manden til jobbet. Hvis ikke, så finder de da bare en ny mand? Må indrømme at jeg synes at Txiki har gjort et udemærket stykke arbejde, og har været med ti at hente ogle fantastiske spillere til klubben (Dani Alves, Yaya, Henry osv.)

Lige lidt respekt til den gode mand! :wink:

Rocco

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rocco »

zqa skrev:Officielt; ny kontrakt til Valdés
All media agree that Valdés will earn a year salary of 5 million euro plus a possible 2 million euro in incentives.
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor vi har en retarderet ved navn Txiki som sportsdirektør?
Da han forhandlede var de oppe omkring 7-9€ mil, så kom Laporta tilbage fra ferie og så endte den på 5..
FYR TXIKI!
7-9 mio euro var vel egentlig også kun det aviserne skrev. Vi kan jo på ingen måde vide hvad de beløb der blev snakket om lød på.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Hans agent sagde det, så nej. Men det er et faktum, at Txiki ikke kunne forhandle Valdés ned, op, eller nogen vejne, og det var Laporta der fik den deal skruet sammen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster