Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af klogfyr »

hvis alle dem, der er tvivlsomme er ude, så montoya-Pique-Milito-b-holdets venstreback. eller måske 3-4-3 med montoya-pique-milito. Bussi og Masche på midten

Brugeravatar
Alchemist
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Indlæg af Alchemist »

Det er forfærdeligt!! Jeg er helt rystet :cry: Håber at han kommer godt igennem operationen og det hele! Både han og hans familie.

btw både Kaka og Rio har lige twittet om ham. Respekt.

Blaugrana92
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

fidanho skrev:Noget andet, mere ligegyldigt end Rey Abi's situation, hvordan kommer vi så til at stille op imod Getafe?
Eh. Det er sgu efterhånden svær nød at knække, hvis Maxwell og Adriano ikke er fit ... Pep på banen?

Twitter er i øvrigt allerede fyldt med opmuntrende tweets:

Filipe Luis, Atlético Madrid - "Animo Abidal! You are a phenomenon on and off the pitch, and because of that no one is in doubt, that you will overcome [this]."

Jefferson Montero, Levante - "Encouragement to Abidal.... These are some of the things in life... God is great..."

Andrés Palop, Sevilla - "We do not win for trouble ... What bad news ... ABIDAL ... Much encouragement!"

Cesc Fábregas, Arsenal - "Much encouragement and a lot of strength to Eric Abidal. Bad news for football. You have to enjoy every day forever!"

Rio Ferdinand, Manchester United - "Just heard Eric Abidal has been diagnosed with with cancer, thoughts are with you. The man was a rock vs arsenal as well."

Kaka, Real Madrid - "What sad news about Eric Abidal, tumor in the liver ! Let 's pray for him .. God bless !!"

Samir Nasri, Arsenal - "Off to bed, I'm sad for the Marseille result and I'm shocked about Abidal. I wish him a good recovery, great player and great man!"

Henok Goitom, Almería - "I hope Eric Abidal will be fine after the tumor operation. This season he has been fantastic. We pray for you."

Ryan Babel, Hoffenheim - "Kaka just tweeted some horrible news about Eric Abidal, I hope its not so bad as it sounds."

Iván Marcano, Getafe: "A lot of encouragement to Abidal and his family. I hope he rocovers soon."

Diego Forlán, Atlético Madrid: "All of my encouragement to Éric Abidal and his family. I am sure that everything will go well! Best of luck!"

Carlos Cuéllar, Aston Villa: "On days like today, we are all people and not fans ... We are with you lad!!! Animo Abidal!!!"

Kyle Walker, Aston Villa: "Sorry to here about Eric Abidal hope he gets bk playing as quick as pos, great player..... sorry to hear."

Toni Doblas, Real Zaragoza: "Stay strong Abidal, you'll get over this. This is the most important final of your life."

Cristiano Ronaldo, Real Madrid: "I hope it all goes well with Abidal, and that he gets back soon."

Juanfran, Atlético Madrid: "I speak for me and all my colleagues "A LOT OF STRENGTH AND WE ARE WITH YOU" - a hug to Abidal!"

Marc Crosas, Celtic: "At times like this there is little to say ... he is very strong and fights like a bulland I have no doubt they will recover soon! My thoughts are with my friend Eric Abidal!he's stronger than anyone and I know he'll be ok!"

Sergio Agüero, Atlético Madrid: "Courage Abidal!! We are with you. You can overcome this!!"

Robin van Persie, Arsenal: "I see many reactions about Abidal's bad news, i didn't know be4. I wish him all the best and a speedy recovery!! Great player!!!"

Rafa Jordà, Levante: "Lots of encouragement and all strength ABIDAL!"

Jack Wilshere, Arsenal: "Also thinking of Eric Abidal, sad to hear hope he recovers and gets back to playing asap......great player.."

Jordi Codina, Getafe: "Much encouragement to Abidal! I hope he recovers quickly!"

Andrés Iniesta: "From here I would like to show my love and my support for Eric Abidal. Sure everything will go well."

Jeffrén Suárez: "Abi, always with you brother!!! I love you a lot!"

Carles Puyol: "Courage Abi!!! We are with you! You are strong and will be safe!"

Gerard Piqué: "All of the Worlds love to Abi .. You will recover, mate! Strength, dude!"

Adriano: "Abi! We are with you. I am sure you'll get over this, because you are very strong and everything will be fine. Courage, Abidu ...."

Thiago: "There are barriers to overcome, do not give up ... Força Abi!"

Lucas Leiva, Liverpool: "What a bad news about Eric Abidal... God bless him!! May he return as soon as possible."

Sid Lowe - "Jesus. Eric Abidal has a tumor in his liver. Due to be removed on Friday. Hopefully benign. Best of luck to him."

Juanjo Brau, Fysioterapeut i Barcelona - "#animsAbidal"

Luis Enrique, B-holdets træner - "What upsetting news. Courage, Abidal!!!!!"

Giuseppe Rossi, Villarreal: "#animsAbidal"

Joan Laporta: "Eric, lots of courage, as always win! My best, Abi!"
Senest rettet af Blaugrana92 ons mar 16, 2011 2:02 am, rettet i alt 11 gange.

Brugeravatar
Nidzo7
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Indlæg af Nidzo7 »

Iniesta facebook: I'd like to show all my affection and support for Eric Abidal from here. I'm confident everything will be alright. He deserves it, he's a great guy!

Brugeravatar
Daluigi
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Indlæg af Daluigi »

Det her er bare ikke rigtigt..

emo
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

WTF... :o uafhængigt om den er god-artet eller ond-artet, har han f ucking ikke fortjent det, årets spiller, en af de bedste sæsoner i karrieren, kærligheden til klubben... aaa det er sygt!

Afellay99

Indlæg af Afellay99 »

Abidal <3 ynglings niggar

AI8

Indlæg af AI8 »

Det sker bare ikke :-( Årets spiller denne sæson. Kom hurtigst tilbage King Eric

IluvCarles

Indlæg af IluvCarles »

-
Senest rettet af IluvCarles ons mar 16, 2011 9:32 pm, rettet i alt 2 gange.

Blaugrana92

Indlæg af Blaugrana92 »

Jep, har redigeret indlægget og tilføjet dem. Det ser ud til at 'the football-community' (mangel på danske ord?) er ret chokerede.

Iraqi-Culé

Indlæg af Iraqi-Culé »

Flere nyheder om ham. Hvor slem er den?

emo

Indlæg af emo »

Iraqi-Culé skrev:Flere nyheder om ham. Hvor slem er den?
Tror jeg ikke kommer frem, før måske engang efter operationen...

Blaugrana92

Indlæg af Blaugrana92 »

Yes, yes, yes. Lad os håbe at Cope har ret denne gang, når de siger at ... "Abidals operation is "routine" (according to Dr. Fuster) and in 4-6 weeks he will be back". Fock. Det er den vildeste rutschebanetur humøret får sådan en tirsdag aften. Men - jeg venter til på fredag med at konkludere noget ...

Pieyanthikos
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Pieyanthikos »

Puha, skræmmende nyhed. Lad os for Guds skyld håbe, at det er godartet. Sender ham og hans familie mange tanker.

Heldigvis er Cope forholdsvis positiv.

emo

Indlæg af emo »

Det er måske noget doping haløjsa han skal ind til... ikke at han behøver det sådan som han spiller pt., og så er knude på leveren god dække, eller sådan noget i den retning, måske.

Besvar