Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Spændende - og mon ikke der er uro i geledderne rundtomkring? Hvem hos Barca og/eller Bayern er nu i sigte som forstærkninger? Hvor spiller Thiago f.eks. næste sæson?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ad, men ja. Txiki og Soriano gjorde udslaget! Jeg har det rigigt stramt med hans valg, ligesom jeg havde i sin tid med hans Bayern valg. Jeg havde sådan håbet, han ville vælge Man Utd, men sådan skulle det ikke være.

Nu tager Mourinho sikkert over i Man Utd, ekstra klamt! Men OT.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique skrev:Spændende - og mon ikke der er uro i geledderne rundtomkring? Hvem hos Barca og/eller Bayern er nu i sigte som forstærkninger? Hvor spiller Thiago f.eks. næste sæson?
I bayern. Det har Thiago selv meldt ud klart og tydeligt. Har ligeledes svært ved at se hvem han skulle kunne lokke fra os eftersom vi igen spiller på et utroligt højt niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique skrev:Spændende - og mon ikke der er uro i geledderne rundtomkring? Hvem hos Barca og/eller Bayern er nu i sigte som forstærkninger? Hvor spiller Thiago f.eks. næste sæson?
Der har været lidt snak om Stones fra Everton til Barca og Pique er rygtet væk. Jeg vil ikke blive synderlig overrasket, hvis City køber Piqué. Jeg tror godt ledelsen vil gå med til at sælge ham, hvis man får en rigtig god pris. Jeg tror også Piqué vil mene, han har godt af at komme lidt væk, med tanke på hans problemer med fans når han spiller på landsholdet. Er han i City, så behøver han ikke at tage så meget stilling til eller besvare spørgsmål ang Katalonien.

Pep vil så få en perfekt spiller til hans system. Han har jo tilført denne her quarterback dimension til spillet, hvor en af forsvaret skal agere en slags QB og sprede bolde ud. En opgave som Boateng tager sig af hos Bayern.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor har du set de rygter? Og hvorfor skulle vi sælge vores bedste cb? Det giver jo ingen mening og det kommer aldrig til at ske.

Tror desuden ikke at Pique ville have en interesse i at skifte væk når man tænker på at han direkte har sagt at han trækker sig tilbage den dag barca ikke vil ham mere.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -club.html
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Sådan nogle forsikringer - i al almindelighed - gælder, indtil de ikke gælder mere. Jeg er ret sikker på, at City også har ansat Guardiola, fordi han kan åbne nogle døre til spillere, som de ikke har haft indenfor rækkevidde før.

Dermed ikke sagt, at hverken Barca eller Bayern bliver plyndret, men der skal nok komme bevægelse rundtomkring. Det begejstrer mig ikke, men Viscas bud vedr. Piqué anser jeg for ret kvalificeret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

De bedste klubber sælger ikke deres bedste spillere. Hvis Pep henter hos os, Bayern eller Real så bliver det fra bænken.

Men ja Pep kan da sikkert få nogle store spillere ind. Jeg er dog ikke bange for at vi mister nogle. Og det med Pique giver ingen mening for hverken os eller city. Hvis de henter en så bliver det stones.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Rygter om Stones eller Piqué? Der er mange ting som kan få Pique til at skifte. F.eks. vil det være rigtig godt for ham at komme væk fra Katalonien, med tanke på hans problemer på landsholdet. Pengene kan være en anden faktor. Bliver han købt til store penge , vil han også få en stjernehyre, jeg er ret sikker på at han få en rigtig god løn i Barca, men det vil slet slet ikke ovverraske mig, at City tilbyder ham det dobbelte. Såfremt det sker, er det naivt at tro, at Pique vil sige, nej nej stop her, jeg lægger sku heller støvlerne på hylden, for der findes ikke noget liv efter Barca. Det virker ret naivt.

Hvorfor vi skulle vælge at sælge ham, det er ganske simpelt. Penge. Store penge. Noget som City slet ikke er bange for at give væk, og da slet ikke for at gøre Pep glad. Husk at selvom Pique spiller fast og er den bedste CB, så var situationen en anden i starten af Luchos periode. Han blev decideret sat, at de andre så viste sig ikke at være gode nok, og Pique kom op i niveau igen er realiteterne, som Lucho ikke kunne se bort fra. Jeg har dog på fornemmelsen, at Lucho ikke vil blokere hans salg, hvis han kan få sin ønske CB (Om det er Stones, Laporte, Marquinhos), skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror ikke Lucho mener Pique er alfa-omega for dette hold, ikke ligesom Suarez, Ini, Dani, Leo og Neymar f.eks.

Citys interesse i Pique har de engelske aviser skrevet om. Stones det samme, som så er gengivet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:De bedste klubber sælger ikke deres bedste spillere. Hvis Pep henter hos os, Bayern eller Real så bliver det fra bænken.

Men ja Pep kan da sikkert få nogle store spillere ind. Jeg er dog ikke bange for at vi mister nogle. Og det med Pique giver ingen mening for hverken os eller city. Hvis de henter en så bliver det stones.
De bedste klubber sælger ikke deres bedste klubber? Really?

Har ikke tid, men kan en eller anden smide en liste over bedste spillere, som er blevet solgt? Af bedste klubber? Til bedste klubber?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Visca El Barca skrev: De bedste klubber sælger ikke deres bedste klubber? Really?

Har ikke tid, men kan en eller anden smide en liste over bedste spillere, som er blevet solgt? Af bedste klubber? Til bedste klubber?
Det er ganske rigtigt noget vrøvl - denne her liste svømmer over af topkubber, der sælger deres bedste spillere til andre topklubber. Eks. ham den overforfængelige, der trods alt har scoret 244 ligamål i 222 ligakampe for Real.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_m ... _transfers

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique skrev:Sådan nogle forsikringer - i al almindelighed - gælder, indtil de ikke gælder mere. Jeg er ret sikker på, at City også har ansat Guardiola, fordi han kan åbne nogle døre til spillere, som de ikke har haft indenfor rækkevidde før.

Dermed ikke sagt, at hverken Barca eller Bayern bliver plyndret, men der skal nok komme bevægelse rundtomkring. Det begejstrer mig ikke, men Viscas bud vedr. Piqué anser jeg for ret kvalificeret.
Lige præcis. Selvfølgelig har City ansat Pep først og fremmest fordi, han er en rigtig rigtig god træner. Måske verdens bedste. Ligesom de mener han kan spille en central rolle i deres opbygning af akademi, som de satser stort på. Ligesom han i sin tid gjorde for at genetablere La Masia. Men mon ikke det også har spillet en ret så stor rolle, at de nu med Pep kan tiltrække nogle spillere, som virkede udenfor deres rækkevidde.

Barca virker da en oplagt mulighed. Der er folk i City, som stadig her et rigtig godt forhold til vores spillere. Det skal man heller ikke undervurdere. Jeg siger ikke at de plyndrer os, men jeg tror godt de vil kunne tiltrække en spiller som Pique væk fra Barca. Jeg tror så heller ikke, at vi vil stritte så meget imod. Min fornemmelse siger, at han kan hentes for store penge. City har de penge og er villig til at bruge dem. Nu endnu mere fordi de skal gøre Pep glad.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Rygter om Stones eller Piqué? Der er mange ting som kan få Pique til at skifte. F.eks. vil det være rigtig godt for ham at komme væk fra Katalonien, med tanke på hans problemer på landsholdet. Pengene kan være en anden faktor. Bliver han købt til store penge , vil han også få en stjernehyre, jeg er ret sikker på at han få en rigtig god løn i Barca, men det vil slet slet ikke ovverraske mig, at City tilbyder ham det dobbelte. Såfremt det sker, er det naivt at tro, at Pique vil sige, nej nej stop her, jeg lægger sku heller støvlerne på hylden, for der findes ikke noget liv efter Barca. Det virker ret naivt.
Om Pique hvilket jeg ikke har set. Og nej finder det på ingen måder naivt at tro at en mand som Pique der har så mange penge (shakira) vil skifte sit familieliv ud i barcelona med Manchester. Han har hvad han skal bruge der hvor han er og han spiller for sit livs klub.

Jeg kan forresten ikke se hvad det at komme væk fra Katalonien skulle gøre? Han vil stadig komme med de samme udtalelser fra Manchester hvilket vil skabe lige så mange problemer.
Hvorfor vi skulle vælge at sælge ham, det er ganske simpelt. Penge. Store penge. Noget som City slet ikke er bange for at give væk, og da slet ikke for at gøre Pep glad. Husk at selvom Pique spiller fast og er den bedste CB, så var situationen en anden i starten af Luchos periode. Han blev decideret sat, at de andre så viste sig ikke at være gode nok, og Pique kom op i niveau igen er realiteterne, som Lucho ikke kunne se bort fra. Jeg har dog på fornemmelsen, at Lucho ikke vil blokere hans salg, hvis han kan få sin ønske CB (Om det er Stones, Laporte, Marquinhos), skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror ikke Lucho mener Pique er alfa-omega for dette hold, ikke ligesom Suarez, Ini, Dani, Leo og Neymar f.eks.
Ja Lucho fik gang i Pique igen. Og på nuværende tidspunkt er han vores klart bedste cb. At sælge ham ville være et kæmpe sats da vi overhovedet ikke har en ide om hvordan de unge spillere du nævner ville gøre det. De ville ligeledes være åndssvagt dyre så i sidste ende ville vi skulle betale tæt på det samme for en ubekendt fremfor at beholde hvad vi har.

Og jo jeg tror i høj grad at Lucho anser Pique som en del af rygraden på holdet hvilket klart og tydeligt skinner igennem når vi ser hvordan vi spiller. Hele forsvaret er bygget op omkring Pique og dennes kunden i luften. Når han spiller som han har gjort i de sidste 18 måneder så får vi ikke en bedre spiller. Og det ved Lucho godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Og i skal være velkommen til at komme med et eksempel på at Barca, Real eller Bayern har solgt en af deres vigtigste spillere indenfor de sidste 5 år. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Di Maria som på trods af at være et stort aktiv på banen aldrig blev anset som en stjerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

City har pengene, et spændende projekt, super rammer - og nu en super tryner (tastefejl med lod den stå, kan godt lide ordet) med vel verdens bedste ry. Det er netop den sidste faktor, som kan lokke nogle spillere til.

Hvad har City af titler de seneste 10 år? 2 ligatitler, 1 FA-cup og 1 liga-cup? Mon ikke den liste bliver udbygget markant i løbet af de næste par sæsoner.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Og i skal være velkommen til at komme med et eksempel på at Barca, Real eller Bayern har solgt en af deres vigtigste spillere indenfor de sidste 5 år. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Di Maria som på trods af at være et stort aktiv på banen aldrig blev anset som en stjerne.
Så nu er det, de sidste 5 år. Der render spillere i Real, som er skiftet fra en af de bedste klubber. Og de var bærende spillere og vigtige folk. Tag et kig på holdet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster