Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Orobitg (agent Guardiola): "Brazil rumour? I don't care what they say. I'm not commenting anymore on Guardiola's future." [uol]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Pep er, sammen med Vicente del Bosque og José Mourinho, blandt de sidste 3 nominerede til årets træner.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Fantastisk træner og spil kontra flot spil og en god træner kontra effektivt spil og en usympatisk træner.

Pep, du må gerne give denne pris til del Bosque, EM er så fandens flot at vinde og så over Italien.
Allez...

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Del Bosque eller Mourinho. Ikke Pep, selvom jeg elsker ham.

Pep var kun træner halvdelen af 2012 og vandt kun Copa del Rey.

Mourinho vandt ganske vidst La Liga på imponerende vis med målrekord og pointrekord. Meget flot.
Han fejlede dog Copa del Rey og Champions League, og jeg synes han bærer rigtig meget af skylden for Reals middelmådige sæsonstart.

Så min favorit er del Bosque. Han har vel ikke tabt en betydende kamp i 2012 (ved godt der heller ikke er så mange). Han spillede 1-1 mod Italien og vandt senere 4-0 over dem i finalen. Største EM-finalesejr nogensinde.

Melo19

Re: Guardiola

Indlæg af Melo19 »

Pep kan ikke vinde den pris, selvom jeg er kæmpe fan af ham. Så mener jeg ikke, at han kan være blandt de sidste 3. Selvfølgelig er det rart at se ham der, men jeg synes at Jürgen Klopp har mere berettigelse i top 3.

Det er i mine øjne næsten fifty-fifty mellem Del Bosque og Oversætteren, måske med en svag fordel til Del Bosque.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Guardiola

Indlæg af j´♥ le foot »

Mens du venter på kampen: "El círculo del 4" er en lille dokumentar om Guardiolas 4 seasoner. Dokumentaren er på 3 dele.
Del-1:
[youtube]F_Mbi9Y2z0o[/youtube]

Del-2: "El círculo del 4"

Del-3: "El círculo del 4"

Billede

Hvis du trykker på bogstavet "B" på tastaturet, kan du læse de hvide undertekster på en sort baggrund

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Som det er blevet sagt, så forstår jeg heller ikke at Jürgen Klopp ikke er blevet nomineret. Pep er god bevares, men han kan ikke vinde på filosofi alene. Han vandt Copa del Rey som det enste i det halvår, og har været inaktiv det andet halvår. Det grænser til disrespektfuldt over for andre trænere. Klopp har vundet Bundesligaen og pokalturneringen med Dortmund. Ydermere spiller han seværdigt og ligger pt. nr i CL-gruppen som nr 1 foran Real Madrid. For nyligt har Dortmund i øvrigt haft en ualmindelig lang streak, hvor de ikke har tabt.

Når det er sagt, så håber jeg på Del Bosque. At vinde så kontinuerligt i så mange år og så overbevisende en slutrunde i sommers burde kaste hæder af sig. Mourinho har vundet la liga med et historisk højt pointtal. Bevarres. Ellers har han opført sig som en katastrofe resten af året. Tabt CL, Copa del Rey og ligger pt. 11 point bagefter i ligaen.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Daluigi »

Bager skrev:Som det er blevet sagt, så forstår jeg heller ikke at Jürgen Klopp ikke er blevet nomineret. Pep er god bevares, men han kan ikke vinde på filosofi alene. Han vandt Copa del Rey som det enste i det halvår, og har været inaktiv det andet halvår. Det grænser til disrespektfuldt over for andre trænere. Klopp har vundet Bundesligaen og pokalturneringen med Dortmund. Ydermere spiller han seværdigt og ligger pt. nr i CL-gruppen som nr 1 foran Real Madrid. For nyligt har Dortmund i øvrigt haft en ualmindelig lang streak, hvor de ikke har tabt.

Når det er sagt, så håber jeg på Del Bosque. At vinde så kontinuerligt i så mange år og så overbevisende en slutrunde i sommers burde kaste hæder af sig. Mourinho har vundet la liga med et historisk højt pointtal. Bevarres. Ellers har han opført sig som en katastrofe resten af året. Tabt CL, Copa del Rey og ligger pt. 11 point bagefter i ligaen.
Enig
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Seneste nyt om Pep.

I følge en kilde, som siges at have meget insiderviden (Han havde tidligere skrevet om andre transfers ville gå igennem, inden den reelle presse havde nys om det. Såsom Angelo Henriquez, Javier Hernandez, David De Gea, Robin van Persie, Phil Jones og andre oprigtige historier), så skrev Pep Guardiola under med United i forgårs og overtager United fra sommer af. Ferguson træder tilbage. Man ved ikke endnu om Ferguson stopper helt, eller om han bliver til en slags fodbolddirektør i klubben for at være der for Pep de første par år, hvis tingene ikke går som de skal.

Pep har ytret sig stor respekt for United og i særdeleshed Ferguson, som han ønskede han havde spillet for i sin aktive karriere, og det har været udslagsgivende for Peps valg af klub her til sommer.

Jeg håber, det er sandt. Ham eller Klopp til United ville være smukt. GLæder mig til at se om Pep fortsætter sin tika-taka i United eller om han prøver noget nyt, mindre revolutionært i United.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Han er vel også den eneste træner der kan få man u til at have en chance mod Barca ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jamial »

Hvorfor så Guardiola aldrig sig selv som en langtidsløsning i Barca? Det undrer mig stadig..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

På et tidspunkt udtalte Guardiola at han så et fodboldholds cyklus som varende omkring 4 år. Efter det har holdet brug for ny stimuli for at holde sig fokuseret. Et eksempel på dette var El Dreamteam under Cruyff. Guardiola har også udtalt at alt hvad han har gjort, har været for at gavne klubben. Selv hvis det kostede ham sin position i klubben. Hvis man lægger de to udtalelser sammen, har han vel set det bedst for holdet at han gav tøjlerne videre. Hvordan han får det her til at passe med en træner som Ferguson, som har siddet som træner hos United i en menneskealder og som har haft relativ succes, skal jeg ikke kunne sige.
Visca el Barca

sorenseidelin

Re: Guardiola

Indlæg af sorenseidelin »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=98687&filter=book

En lille artikel om Guardiola som indeholder mange ting jeg ikke vidste i forvejen.. Selvom jeg ikke er meget for indkast, er det nu en udemærket artikel. :glad:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Ha, ja kan huske kapitlet fra boge. Studsede også over det at nogen måske kunne tro at han var "homoseksuel", på grund af opførslen, tøjstilen, osv.. Havde dog aldrig hørt det før, så var spændende og nyt at læse...
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jamial »

Bager skrev:På et tidspunkt udtalte Guardiola at han så et fodboldholds cyklus som varende omkring 4 år. Efter det har holdet brug for ny stimuli for at holde sig fokuseret. Et eksempel på dette var El Dreamteam under Cruyff. Guardiola har også udtalt at alt hvad han har gjort, har været for at gavne klubben. Selv hvis det kostede ham sin position i klubben. Hvis man lægger de to udtalelser sammen, har han vel set det bedst for holdet at han gav tøjlerne videre. Hvordan han får det her til at passe med en træner som Ferguson, som har siddet som træner hos United i en menneskealder og som har haft relativ succes, skal jeg ikke kunne sige.
Nej, det var netop min pointe. Og hvis det så var det store forventningspres som også stressede ham, så bliver det sgu da ikke bedre i Manchester... det bliver vel bare værre? ... jeg forstår det stadig ikke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster