10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DonIniesta

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DonIniesta »

Hehe, denne her er en af de bedre:



Ignorer, hvilken kamp det er jeg linker til, beklager for at maatte have opfrisket nogle daarlige minder. (ufatteligt at de endte med at vinde ligaen den saeson - paa bedre indbyrdes opgoer :twisted: )

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

:lol: :lol: :lol:
Er det seriøst? Han han rent faktisk kommenteret sådan der? Der bliver lige indført et "Tom Cruise", før Hudson går totalt amok og i selvsving. Hans accent gør bare det kunstneriske indtryk endnu større.

Det er helt på højde med Leth, omend en meget andet stil.

DonIniesta

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DonIniesta »

Hehe, ja han er fantastisk, men hvis du laegger maerke til det, saa kan du hoere at hans medkommentator (som jeg ikke kan huske navnet paa) fniser lige inden han siger det. :) Saa jeg tror det er lidt bevidst at han fyrer den Tom Cruise kommentar af, for at hoere reaktionen.

Sjovt, var det dog.

Ja, Leth er ogsaa helt fantastisk. Hudsons makkerpar og Leth/Rolf/Ritter er begge komiske paa hver deres originale maade. :lol:

Minder mig om en anden spansk kommentator jeg kan huske fra da jeg var mindre, som kommenterede basket paa spanske canal plus (gaestede ogsaa det franske enkelte gange, deraf mit kendskab til ham), som gik HELT AMOK, naar han daekkede NBA. Doede desvaerre 1-2 aar siden, som forholdvis ung. Ser lige om jeg kan vinde et link til det.

Han er kendt for sin kommentering af Italien-Tyskland semifinalen fra 2006. Montes/Mondes tror jeg et af hans navne var, hvis jeg husker rigtigt. Fantastisk passion. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Apropos geniale kommentatorer:

[youtube]O7NIZifWVqU[/youtube]

Og så er der selvfølgelig Hudsons kærlighed for Riquelme og hans 'Benini sculpture of a goal'. 'Attacking like Dracula attacks a plate of liver!'

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Apropos geniale kommentatorer:

[youtube]O7NIZifWVqU[/youtube]

Haha, det dér bliver man aldrig træt af!
Oui! Monsieur! Monsieur! Je m'apelle Henrrrryyy!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af fidanho »

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

http://www.goal.com har:
1) Leo Messi
2) C R
3) Xavi
4) Iniesta

Som nr 1-4 top 50 Goal player of the year

http://www.goal.com/en/news/2466/goalco ... el-messi-1
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Jeg ville sige:

1. Messi
2. Iniesta
3. Cristiano
4. Xavi

Men jeg kan sgu ikke se, hvordan nogen kan true Messis tredje FIFA Ballon d'Or (ja, jeg ved godt, det "kun" er den anden, men I ved også, hvad jeg mener :P )...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Jeg har afsindigt svært ved at måle spillere som Xavi og Ronaldo op mod hinanden. Pærer og bananer. Jeg kan kun sige hvem jeg bedst kan lide, hvilket jeg jo ikke er et splitsekund i tvivl om.

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:Jeg har afsindigt svært ved at måle spillere som Xavi og Ronaldo op mod hinanden. Pærer og bananer. Jeg kan kun sige hvem jeg bedst kan lide, hvilket jeg jo ikke er et splitsekund i tvivl om.
Tak, spasser, får den sygeste lyst til yoghurt... :roll: :lol:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Jeg er ansat af Arla til virtuel product placement. Ren inception.

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:Jeg er ansat af Arla til virtuel product placement. Ren inception.
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Jeg har afsindigt svært ved at måle spillere som Xavi og Ronaldo op mod hinanden. Pærer og bananer. Jeg kan kun sige hvem jeg bedst kan lide, hvilket jeg jo ikke er et splitsekund i tvivl om.
Præcis. For en Puyol i topform, en Piqué i topform, en Thiago Silva i topform, en Vidic eller en Ferdinand i topform, kunne da også sagtens kåres til verdens bedste fodboldspiller. Men det er så svær en diskussion. Så jeg synes egentlig bare, at det bør aftales at Messi automatisk kåres til verdens bedste, indtil han stopper karrieren. Så kan den tages op derfra.

Squix

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Squix »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:Jeg har afsindigt svært ved at måle spillere som Xavi og Ronaldo op mod hinanden. Pærer og bananer. Jeg kan kun sige hvem jeg bedst kan lide, hvilket jeg jo ikke er et splitsekund i tvivl om.
Præcis. For en Puyol i topform, en Piqué i topform, en Thiago Silva i topform, en Vidic eller en Ferdinand i topform, kunne da også sagtens kåres til verdens bedste fodboldspiller. Men det er så svær en diskussion. Så jeg synes egentlig bare, at det bør aftales at Messi automatisk kåres til verdens bedste, indtil han stopper karrieren. Så kan den tages op derfra.
Hvem kan også indvende noget i mod det.

Messi > Alle andre

Squix

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Squix »

Involved (goal/assist) in most goals per 90 minutes in the Liga last season: Ronaldo 1.58 - Messi 1.54 - Kaka 1.21
Ronaldos rampage de sidste kampe sidste år, fik ham lige hævet over Messi.
Forstår jeg dog ikke, da Messi lavede en del assists også.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster