Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

TheOnlyOne skrev:Sgu for lavt at blive ved med at forbinde Real Madrid med facisme. Selvom jeg hader de hvide svin som pesten, er der ingen grund til at slynge sådan noget ud. Verden var en anden dengang
Jeg kan ikke huske om du deltog, men der var i hvert fald en længere diskussion om netop dét emne i Real Madrid-tråden, for lidt tid siden. Lad os endelig holde den der - Pep-tråden er til helgendyrkelse, YouTube-videoer og hyldest-poesi ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Guardiola has made it known to his close circle of advisers that Chelsea is his preferred choice for next season. [daily mail]
Jeg har en idé om, at Daily Mail er rigtig upålideligt og bare forsøger at sælge mange aviser. Hvis det passer, så dør jeg lidt inden i!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Jf. meget meget pålidelige kilder er Pep ikke afvisende i at overtage trænerposten for det catalanske landshold for Cruyff. Det sker vel ikke, men kunne være sweet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Kan kun se det ske, hvis han samtidigt får lov til at være klub-træner, altså det at være landstræner for Katalonien blot er et bi-job.
Allez...

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

Det er lidt ligetil...
Allez...

TheOnlyOne

Re: Guardiola

Indlæg af TheOnlyOne »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

TheOnlyOne skrev:http://www.marca.com/2012/11/22/futbol/ ... 74571.html

Havde jeg helt svedt ud
??

Han blev frikendt, bare en lille detalje. Det var faktisk Pep selv, der ville tage sagen til retten, og forfølge den, CONI ville helst afslutte sagen. Efter mange års kamp, blev Pep for nogle år siden frikendt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Del Bosque (coach ESP): "Vote Guardiola for coach of the year award? I take into account both sporting achievements and behaviour." [rmarca]
Den mand har så meget klasse, jeg er ret glad for Del Bosque. Perez har lavet mange fejl og taget mange forkerte belsutninger, men at fyre Del Bosque er suværent den dummeste beslutning. Havde de beholdt ham, så havde Real været ret dominerende over en lang periode, det er jeg overbevist om. Egentlig lidt ærgerligt, at de fyrede Del Bosque, fordi han er en ægte madridista i mine øjne, en mand, der kan tage et nederlag, ja som en mand. Jeg tror Real og Barca havde haft et meget bedre forhold, end de har i dag, hvis det var Del Bosque som stadig stod i spidsen for Real.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Del Bosque er også den træner som jeg synes, har besiddet klasse og har været ret dygtig taktisk. Det kom også bag på mig den gang da de fyrede ham, kan ikke huske hvorfor, da han gjorde det ret godt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Kubala skrev:Del Bosque er også den træner som jeg synes, har besiddet klasse og har været ret dygtig taktisk. Det kom også bag på mig den gang da de fyrede ham, kan ikke huske hvorfor, da han gjorde det ret godt.
Det var vist noget med at han ikke vandt C.L det år, eller også var det La Liga, kan ikke huske det helt. Jeg kan bare huske, at han vandt et stort trofæ af de to, men det var åbenbart ikke nok for Perez.

Det er egentlig også lidt underligt, at der ikke er mere hype omkring Del Bosque. Jeg ved ikke om det skyldes at han er landstræner, og derfor ikke så meget i rampelyset, eller om det skyldes hans perosnlighed, hvor han helst ikke sætter sig selv i centrum. Men manden har vundet en C.L titel, 2 spanske mesterskaber, hvis jeg ikke tager fejl, en VM titel og en EM titel. Det har han formået at gøre med godt spil. Trænere der har vundet betydelig mindre, bliver hyped meget mere end Del Bosque
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Jep det er underligt, at visse mennesker bliver over-hyped, imens andre bibringer en hel masse og leverer resultater, at de ikke får den samme anerkendelse eller noget der kommer tæt på den anerkendelse, som de over-hyped personer får.

Squix

Re: Guardiola

Indlæg af Squix »

Syntes det er sjovt, så stupide nogen folk er.

De har travlt med at antage at de resultater Pep lavede i Barcelona, kunne være lavet af alle, fordi han havde et godt hold da han kom til.

Samtidig, er det de samme folk, som sidder og skriger af glæde, hvor gang der kommer et nyt rygte om at Guardiola er på vej til deres klub.

suk.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Guardiola sat i forbindelse med det Brasilianske landshold, åbenbart eneste job pt., der kan få ham til at droppe sin ferie og træne her og nu. Det er vel meget normalt at han sættes i forbindelse med det hold, selv på rygteplan. Jeg gad godt se ham træne dem og vinde VM, hvis det nu ikke var fordi at jeg ønskede at Messi nuppede den titel, hvorfor kunne det ikke være Argentina der havde et frit trænersæde og han var klar til at træde til...

Men spændende, landstræner, ved ikke om det er hans ønske, men måske. Ser ham på sigt være Spansk landstræner, men ikke foreløbigt.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Jeg kunne godt forestille mig Pep være en træner, som satte pris på den daglige gang med spillerne. Landsholdstræner er noget gamle mænd kan blive. Engang i fremtiden bliver han sikkert også spansk landstræner, men jeg tror ikke brasiliansk. En af grundene til at han forlod Barca var pga. presset. Hvis han bliver Brasiliens landstræner får han at stille velsagtens verdens mest passionerede fodboldnation tilfreds. Det er ikke ligefrem et erhverv, hvor den ansatte er kendt for at gå selv.

Jeg kunne slet ikke se ham i City. Et af de mest pressede trænersæder i klubverdenen. Han får en lang række egoer at holde i snor. Herudover vil hans spillestil vil tage lang tid at indspille. Meget længere tid end han får lov at blive der, skulle tingene begynde at gå skævt.

Manchester United er et ret godt bud. Hvis han bliver anbefalet af Ferguson, så vil han få desto mere arbejdsro. Det er en klub, som ikke ligefrem er kendt for at udskifte trænere ved kærkommen lejlighed. Dog ville det indebære at han skulle ændre spillestilen ret markant, og det kommer til at tage 1-2 sæson(er). Jeg kunne godt forestille ham i United, men det kræver ligesom at Ferguson stopper først.

Jeg tror at AC Milan kunne være interessant for Pep. Han er glad for Italien og italiensk kultur, mediebevågenheden er måske ikke helt så intens. Det ville kræve en omvæltning af spillestil dog.

Sidst skal man ikke undervurdere muligheden for at han tager et skævt valg. Manden er stadig ung, har ikke trænet uden for Barcelona hvor materialet er i verdensklasse og hvor man er favorit i hver kamp, han har tjent de penge han skulle, nået de største personlige og fodboldmæssige mål, og jeg tror han ville værdsætte udfordringen at spille et mindre hold op. Her er mediepresset heller ikke nær det samme.

Sidst, men ikke mindst, kan han jo altid blive assistent for Tito ;O
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster