8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Jbninc skrev:
JonasV skrev:
fcbarcelona.dk skrev:Barca trænede i dag for første gang efter ankomsten til Los Angeles og selvom det var en flok trætte spillere der var i aktion, var Guardiola tilfreds. "Spillerne har ikke sovet så meget, men træningen er gået godt. Vi er kommet godt herover og alt går som planlagt lige med undtagelse af Iniesta og Ibrahimovic" sagde han med henvisning til, at de to sidstnævnte endnu ikke er i stand til at træne med.
Nu skal vores lille troldmand snart se at komme af med de skader. Jeg synes det er bekymrende :|
Måske ham og Robben skulle lave en forening, for folk med kroniske skader.
Foreningen For Glas-ben.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Goldenbaum »

Det er dejligt at Iniestas stjernestatus er blevet officiel nu. I mange år har det kun været os som Barca fans der havde bemærket hans ubeskrivelige talent. Nu snakker alle om Iniesta som en af verdens bedste spillere...

Vi Barca fans opdagede hans talent da han kom på banen som knægt sammen med Sergio Garcia og jeg kan huske kommentatoren sagde "hvad skal de med Rivaldo og Kluivert når de har sådanne to talenter"... det var så kun den ene der var stor nok og han har skaffet os 2x CL. Vi har vidst at han var verdensstjerne siden han var indskifter under Rijkard mens alle andre uden for Barca talte om Ronaldinho. Nu har gået kåret ham til nr. 2 over både Xavi og CR.

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

Goldenbaum skrev:Sergio Garcia og Andrés Iniesta... det var så kun den ene der var stor nok...
Jeg skulle da mene Sergio García har opnået masser af succes. Han har spillet 1 EM for Spaniens landshold! Det vil jeg da betegne som "udemærket". Men ja, det blegner jo lidt ved sidem af Iniestas præstationer.
Men jeg vil ikke gå så vidt og sige, at García ikke blev "stor"...

M.Laudrup

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af M.Laudrup »

Den knægt er den bedste. Det har jeg sagt utallige gange på dette forum, og han vedbliver at udvikle sig. Fantastisk spiller simpelthen. Lad bare De Hvide købe sig fattige i stjerner der ikke kan arbejde sammen. Vi har Iniesta, Messi og Xavi.

AndersDK

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af AndersDK »

Er der nogen der ved hvad han fejler? Han blev skadet i slutningen af sidste sæson, og har været nede siden...
Som jeg husker det, var det ikke dramatisk da det skete, men en simpel muskelskade.

Anims, Don Andres

AI8

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af AI8 »

Er SÅ glad for vi fik hans underskrift i hus og nu har papir på denne geniale Houdini til 2015 :-) og som han selv siger; "Jeg kunne godt tænke mig at afslutte min karriere og se tilbage på at vi har vundet mange titler. Det er det som der gør os lykkelige. Derfor vil jeg kæmpe videre"
:D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

Been there, done that!

Til gengæld fucker deres webplayer for mig, så kan ikke se målene, og jeg er ærlig talt for ligeglad til at hoppe på YouTube. Stemmen ville jo alligevel ryge til Ini, ligegyldigt hvad.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Så er Ini skadet igen. Lad os håbe det er i den overskuelige størrelsesorden, da han lige er ved at komme lidt op i omdrejninger.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

Det kan diskuteres. Men ærgeligt uanset hvad.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Det kan diskuteres. Men ærgeligt uanset hvad.
Han har naturligvis ikke været i nærheden af sidste sæson, men jeg synes alligevel han har vist gode takter den sidste tid.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

Mjaa. Jeg synes slet ikke han har vist vanlig standard, desværre.. Eller, det er forkert; når han har spillet på midten sammen med Xavi, så har han været fremragende, men på venstrekanten hvor han var så suveræn sidste år, der har han ikke været god i år..
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Helt enig. Han skal have lov at passe midtbanetjansen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

Fuldstændig enig.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

Også enig. Lad os lave en klub.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster