Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Det betyder også meget, at han er Barca-mand 100 % og hele vejen igennem. Er glad for, at de barca-tilhængere som er kommet til i de seneste års opgangstider (med fuldstændigt ustyrtligt godt spil) bliver præsenteret for Pep på den måde.

Debuterer med at sende Barca B til oprykning. Tager over for A-holdet og tager el triplete. Selv tidligere spiller for Dream Team - og anfører. Aktiv for de Catalanske landshold.

Jeg tror ikke man kan gøre det bedre som Barca-mand (det er faktisk vanvittigt)
Der mangler bare, at han skaffer Catalonien uafhængighed - og vupti, så bliver Jesus-tårnet på Sagrada Família udskiftet med et Guardiola-tårn... :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Guardiola »

Han er en levende legende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af emo »

Og nu har han tænkt sig at "parre" sig med en anden levende legende, ifølge channel 4 så er Pep ivrig efter at indlemme Maldini i sin stab, spændende.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Brombi »

Det irriterer mig han ikke gider at forlænge sin kontrakt..

XaviHernandez

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af XaviHernandez »

Hørte i optakten optil CL-finalen, at Michel (en af Peps gode venner) sagde, at Pep kun vil træne Barca i 2-3 år.. Da jeg hørte det, troede jeg ikke på det, men hvis han ikke gider at forlænge sin kontrakt..

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af emo »

Efter FR første 2-3 sæsoner ville nok alle fans have at han skulle lave en livstidskontrakt, men se hvad der så skete de efterfølgende år. Både træenre og spillerne bliver mætte af hinanden på et eller andet tidspunkt. 3-4 år er en fin periode for en træner.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Efter FR første 2-3 sæsoner ville nok alle fans have at han skulle lave en livstidskontrakt, men se hvad der så skete de efterfølgende år. Både træenre og spillerne bliver mætte af hinanden på et eller andet tidspunkt. 3-4 år er en fin periode for en træner.
Jaja det er også rigtigt.. men her er det træneren som ikke gider at forlænge.. tænk hvis han vinder the treble næste år og ikke gider at forlænge.

Hvis han er træner til 2015 uden at vinde andet end hva han vandt den her sæson så ville jeg da også blive utilfreds forlange nyt blod :)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af emo »

Hans okntrakt løber ikke ud denne sommer, så han behøver ikke at forlænge. Han har ikke sagt at han IKKE vil folrænge, han har sagt (der hvor jeg har læst det) at han ikke føler at en langtidskontrakt er måden frem. Han siger at en træner fra sæson til sæson skal gøre sig fortjent til en ny kontrakt. Det er ikke utænkeligt at han skriver under på en treårig kontrakt, men han er imod at skrive under på en 5-10 årig kontrakt, sådan har jeg forstået det.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Hans okntrakt løber ikke ud denne sommer, så han behøver ikke at forlænge. Han har ikke sagt at han IKKE vil folrænge, han har sagt (der hvor jeg har læst det) at han ikke føler at en langtidskontrakt er måden frem. Han siger at en træner fra sæson til sæson skal gøre sig fortjent til en ny kontrakt. Det er ikke utænkeligt at han skriver under på en treårig kontrakt, men han er imod at skrive under på en 5-10 årig kontrakt, sådan har jeg forstået det.
Hans kontrakt er på to år men ja ellers har du fat i den lange ende.. syns dog personligt - og det er bare min egen holdning - at 2 år er lige lovlig lidt.. Der går lidt real madrid i den hvis man skifter træner som man skifter bildæk..

Toure

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Toure »

Brombi skrev:
emo skrev:Hans okntrakt løber ikke ud denne sommer, så han behøver ikke at forlænge. Han har ikke sagt at han IKKE vil folrænge, han har sagt (der hvor jeg har læst det) at han ikke føler at en langtidskontrakt er måden frem. Han siger at en træner fra sæson til sæson skal gøre sig fortjent til en ny kontrakt. Det er ikke utænkeligt at han skriver under på en treårig kontrakt, men han er imod at skrive under på en 5-10 årig kontrakt, sådan har jeg forstået det.
Hans kontrakt er på to år men ja ellers har du fat i den lange ende.. syns dog personligt - og det er bare min egen holdning - at 2 år er lige lovlig lidt.. Der går lidt real madrid i den hvis man skifter træner som man skifter bildæk..
Nemlig. For min skyld må Guardiola gerne skrive under på en kontrakt der holder ham her i 5 år. Han er virkelig en fantastisk træner, der formår at motivere spillerne fantastisk.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af emo »

Toure skrev: Nemlig. For min skyld må Guardiola gerne skrive under på en kontrakt der holder ham her i 5 år. Han er virkelig en fantastisk træner, der formår at motivere spillerne fantastisk.
Det var FR også i starten, men se så hvad der skete. Han skifter kun når Barcelona ikke vil have ham mere, han er loyal, derfor skal vi intet frygte.
Allez...

Toure

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Toure »

Jeg har nu denne baggrund! :D :lol:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Guardiola »

Toure skrev:Jeg har nu denne baggrund! :D :lol:
Ikke dårlig :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Blaugrana92 »

Så er Rijkaard tilbage i det varme sæde, denne gang i det tyrkiske. Bliver spændende at se hvad han opnå med Arda, Sas, Baros, Kewell, Lincoln og Co. ;)

Toure

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Toure »

Blaugrana92 skrev:
Så er Rijkaard tilbage i det varme sæde, denne gang i det tyrkiske. Bliver spændende at se hvad han opnå med Arda, Sas, Baros, Kewell, Lincoln og Co. ;)
Lincoln og Arda er på vej væk. Baros er totalt overvurderet og Hasan Sas spiller aldrig. Så er der kun Kewell tilbage. :D
Ej, jeg tror bestemt at Rijkaard kan få ting til at ske for CimBom. Mén, så er der tyrkernes fyrighed, som hurtigt kan koste ham trænerjobbet. Sejre, sejre og atter sejre er påkrævet. Det er et helvede at være træner der.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster