Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Hvor er det vigtigt at han må træne med nu. Men hold kæft hvor det latterligt at han kommer til at misse 9 kampe og måske også CL. Eller hvornår er det det starter?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:http://www.totalbarca.com/2014/news/thi ... ez-misses/

Læs her drake...
Tak
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Luis Suarez will be officially presented as new Barcelona player on Tuesday
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Official: Suarez presentation monday
Piquénbauer skrev:Official: Luis Suarez will be officially presented as new Barcelona player on Tuesday
Godt vi ikke er lette at forvirre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Bliver præsenteret som en del af truppen mandag (gamper) men pressemødet er tirsdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Jeg synes virkelig det er irriterende at han skal misse 12 kampe. Så kan han først spillet ind på holdet når vi er godt i gang med sæsonen :mad: Jeg tror ikke at han slår igennem første sæson desværre. Ved godt at man for det meste skal bruge mindst en sæson til at vænne sig til det hele. Men kommer først i gang med at træne med holdet nu, og har heller ikke fået nogle træningskampe. 12 kampe virker som rigtig mage kampe at misse, især når man er ny.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Bliver præsenteret som en del af truppen mandag (gamper) men pressemødet er tirsdag.
Jo jo, det er jeg klar over. Men så er det nok også en overdrivelse at kalde det for 'Suárez presentation', det der skal ske på mandag. Der er trods alt nogle af 20 spillere mere der skal præsenteres. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Haha det har du ret i!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jamial »

Drake skrev:Jeg synes virkelig det er irriterende at han skal misse 12 kampe. Så kan han først spillet ind på holdet når vi er godt i gang med sæsonen :mad: Jeg tror ikke at han slår igennem første sæson desværre. Ved godt at man for det meste skal bruge mindst en sæson til at vænne sig til det hele. Men kommer først i gang med at træne med holdet nu, og har heller ikke fået nogle træningskampe. 12 kampe virker som rigtig mage kampe at misse, især når man er ny.
Til gengæld er han så ikke sæson-smadret når vi når februar som det er set med andre spillere i Barca regi. Han kan være det pust der sætter virkeligt gang i holdet.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 423 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:Jeg synes virkelig det er irriterende at han skal misse 12 kampe. Så kan han først spillet ind på holdet når vi er godt i gang med sæsonen :mad: Jeg tror ikke at han slår igennem første sæson desværre. Ved godt at man for det meste skal bruge mindst en sæson til at vænne sig til det hele. Men kommer først i gang med at træne med holdet nu, og har heller ikke fået nogle træningskampe. 12 kampe virker som rigtig mage kampe at misse, især når man er ny.
Det kan også være med til at give ham endnu mere energi, så han kan vise alle fodboldfans hvad det er han kan, når han så endelig er på banen. Ligesom han gjorde i sidstesæson.
Håber bare det tænder ham endnu mere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jamial »

Egzon skrev:
Drake skrev:Jeg synes virkelig det er irriterende at han skal misse 12 kampe. Så kan han først spillet ind på holdet når vi er godt i gang med sæsonen :mad: Jeg tror ikke at han slår igennem første sæson desværre. Ved godt at man for det meste skal bruge mindst en sæson til at vænne sig til det hele. Men kommer først i gang med at træne med holdet nu, og har heller ikke fået nogle træningskampe. 12 kampe virker som rigtig mage kampe at misse, især når man er ny.
Det kan også være med til at give ham endnu mere energi, så han kan vise alle fodboldfans hvad det er han kan, når han så endelig er på banen. Ligesom han gjorde i sidstesæson.
Håber bare det tænder ham endnu mere.
Pas nu på. Hvis han bliver for tændt kan han godt finde på at bide. ;)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Så går LS sgu på træningsbanen. Glæder mig til at se billeder/video derfra - 1. skoledag.

De måtte gerne streame live. Eller Livestreame.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Billede

Han ligner en der er motorisk besværet

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er grim.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster