Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

[youtube]G0RKQ3-4o6w[/youtube]
Jeg tror det er svært at forstå, hvor meget det dræner én at være træner for en klub som Barca. Se lige Pep nu og dengang han startede. Han er slidt og udkørt. Det er ham der altid står for skud, og skal motivere i medgang og modgang.

Fair nok, hvis han trænger til at hive stikket ud for en tid. Spørgsmålet er, hvor meget den seneste uges resultater har betydet for hans beslutning, som lugter af stop? Sidste sæson var snakken den sammen, dog ikke helt så lang hen i sæsonen, men her sluttede han jo af med at løfte store pokaler. I år skal han slutte af med at trøste Leo og co.

Forventer på ingen måde at han fortsætter. De lokale medierne har gode kilder i klubben, og at det skulle være røgslør, er vist bare ønsketænkning. Logisk er fredag middag vel valgt, fordi Pep skal have tid til at sige farvel til spillerne først, når de vender tilbage efter 2 dages fri :sad:

Det "positive" er at Barca, specielt i den seneste uge har lignet et hold, som trænger til lidt nyt input og fornyelse. Måske en ny dygtig træner kan bringe noget nyt til holdet, eventuelt med en lidt mere varieret spillestil efter modstanderen. Vi har jo ikke haft en kontra-mål hele sæsonen, fordi vi ikke tillader at modstanderen har bolden.

De stærke modstanderne, både i La Liga og internationalt, er ved at lære hvordan man tackler Barca (ja, også rent fysisk), og samtidig mangler vi strenge at spille på, som Villa og Afellay, eller en targetman, når gutterne ikke kan låse et forsvar op - eller mere direkte spil.

Nu må vi se i dag, men det handler vel mere om at få ham til at ændre sin mening, for den er vel truffet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Det er officielt, klubben har meddelt at han går af!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

K-k-kilde?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Brombi skrev:Det er officielt, klubben har meddelt at han går af!
Rosell? Ham der har souvenir-kiosken? Greenkeeperen? (ikke Pep, vel?)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Squix

Re: Guardiola

Indlæg af Squix »

Hvis det unævnelige sker.

Så for ALT i verden ikke Villas Boas som arvetager!!!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan ikke finde noget officielt?. Hverken på hjemmesiden eller andre steder?.

Nårh men Michael Laudrup tror han bliver. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 749522.ece
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

AVB som den næste Barca træner er faktisk meget sandsynligt. Tidligere på sæsonen læste jeg nyheder om, at han havde været i Barca og havde overværet rigtig mange træningssessioner. Jeg tænkte dog ikke videre på det, og troede det bare var en led i hans udvikling som træner. Nu giver det lige pludselig god mening, hvorfor han var der, måske for at forberede sig på jobbet, hverdagen i Barca og lære lidt fra Pep?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi for satan!. Du kan da ikke smide sådan en bombe, og så bare logge af?. Hvem skriver at klubben har meldt officielt ud at han stopper?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han har også været på Mini Estadi nogle gange i løbet af sæsonen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ok det er Sport, der skriver det!. Men underligt, at der ikke står noget på klubbens egen hjemmeside!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror ikke på det, før der sidder en anden træner på trænerbænken.

Og så lige på Cuencas fødselsdag.

Billede
Jeg håber at AVB smider sin cottoncoat, hvis han skal være træner for FCB - eller strammer den så meget ind i bæltet at det ligner en nederdel.
Senest rettet af Skydefinten fre apr 27, 2012 9:27 am, rettet i alt 2 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg tror heller ikke på det før der er meldt noget officielt ud fra klubben. Jeg holder fast i det spinkle håb om at han fortsætter.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Jeg har mistet håbet. Det her er, for mig, værre end da vi tabte til RM i lørdags og røg ud mod Chelsea - tilsammen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

EMD skriver til gengæld, at han har besluttet sig for at forlade klubben, men holder en dør åben?. Nyheden er skrevet kl. 7 i morges.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Jeg har mistet håbet. Det her er, for mig, værre end da vi tabte til RM i lørdags og røg ud mod Chelsea - tilsammen.
MEGET VÆRRE. I min optik er det her den værste nyhed vi har fået de sidste 5 år, værre end da Ronnie blev solgt. Med ham kunne man se, at han ikke havde mere at give til Barca, det kunne jeg i hvert fald, men jeg mener i den grad Pep og holdet har mere i sig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster