8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

Bare de ikke ændrer mening bagefter, ligesom de gjorde med Arnold Schwarzenegger Stadion i Graz...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jønde »

Han har den fedeste Facebook profil, prøv at tjekke den ud. Han har lavet en masse status opdateringer under VM festen med billeder og kommentarer, en virkelig fan venlig profil.
han virker sku som en super fed fyr, med begge ben solidt plantet på jorden.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af mathi »

Jønde skrev:Han har den fedeste Facebook profil, prøv at tjekke den ud. Han har lavet en masse status opdateringer under VM festen med billeder og kommentarer, en virkelig fan venlig profil.
han virker sku som en super fed fyr, med begge ben solidt plantet på jorden.
Den er jo spansk :(

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jønde »

Min kone er spansk så jeg klare den lige... :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Daluigi »

Jeg sad på en campingplads i Italien - omringet af Hollændere med deres Orange trøjer. Der må have været omkring 500 af dem. Der sad jeg så, på aller forreste række, da jeg var kommet hele 3 timer før kampen for at få en ordentlig plads. Jeg sad på forreste række, således ALLE kunne se min lækre Iniesta 8 trøje, så ingen var i tvivl om hvem jeg holdte med! 8)

Forestil jer synet af mine 1,82 cm der med et jubelbrøl der kunne høres helt hjemme i DK, rejse sig i det sekund Ini brager den i nettet, hvorpå jeg med tommelfingrene peger på ryggen og skriger CAMPEONES DEL MUNDO BITCHES!!!!

Det var den vildeste Eufori jeg længe har oplevet, og med den trøje var det jo for sygt.

- Skal dog siges hollænderne var utrolig fair omkring resultatet, og de er ganske fornuftige fodboldfans, hvis man snakker med dem. Tror de fleste andre nationer havde druknet mig i poolen :P
Forumlegende

Thiago Alcántara

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Thiago Alcántara »

Du lever livet farligt minven :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:Jeg sad på en campingplads i Italien - omringet af Hollændere med deres Orange trøjer. Der må have været omkring 500 af dem. Der sad jeg så, på aller forreste række, da jeg var kommet hele 3 timer før kampen for at få en ordentlig plads. Jeg sad på forreste række, således ALLE kunne se min lækre Iniesta 8 trøje, så ingen var i tvivl om hvem jeg holdte med! 8)

Forestil jer synet af mine 1,82 cm der med et jubelbrøl der kunne høres helt hjemme i DK, rejse sig i det sekund Ini brager den i nettet, hvorpå jeg med tommelfingrene peger på ryggen og skriger CAMPEONES DEL MUNDO BITCHES!!!!

Det var den vildeste Eufori jeg længe har oplevet, og med den trøje var det jo for sygt.

- Skal dog siges hollænderne var utrolig fair omkring resultatet, og de er ganske fornuftige fodboldfans, hvis man snakker med dem. Tror de fleste andre nationer havde druknet mig i poolen :P
HEHE! FEDEST

Jeg havde mine RealMadrid venner på besøg i privaten + en af mine Barca venner under finalen.
Jeg havde sandelig taget min SPANSKE LANDSHOLDSTRØJE på med nr. 6 på ryggen "INIESTA"
+ at jeg sagde til mine RMD venner: Iniesta scorer 3 minutter før tid!

Hva så... er jeg ikke bare en guru eller hva? Selv RMD vennerne var helt vilde efter Ini scorede!
En af dem overvejer at komme med ned og se Barca - Herkules kampen sammen med mig, konen og 3 andre Barca fans... så skal han dælme også have trukket en Barca trøje over hovedet, ligesom fabregas! Nemmerlig
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Valdééés »

Daluigi skrev:Jeg sad på en campingplads i Italien - omringet af Hollændere med deres Orange trøjer. Der må have været omkring 500 af dem. Der sad jeg så, på aller forreste række, da jeg var kommet hele 3 timer før kampen for at få en ordentlig plads. Jeg sad på forreste række, således ALLE kunne se min lækre Iniesta 8 trøje, så ingen var i tvivl om hvem jeg holdte med! 8)

Forestil jer synet af mine 1,82 cm der med et jubelbrøl der kunne høres helt hjemme i DK, rejse sig i det sekund Ini brager den i nettet, hvorpå jeg med tommelfingrene peger på ryggen og skriger CAMPEONES DEL MUNDO BITCHES!!!!

Det var den vildeste Eufori jeg længe har oplevet, og med den trøje var det jo for sygt.

- Skal dog siges hollænderne var utrolig fair omkring resultatet, og de er ganske fornuftige fodboldfans, hvis man snakker med dem. Tror de fleste andre nationer havde druknet mig i poolen :P
haha, fantastisk historie :)
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af rummenigge »

Hahaha, fed epilog på en af de bedste VM reklamer overhovedet i mine øjne.

I den første reklame spiller Iniesta megabitter da avisforsiderne pryder Rooneys mål, men man må sige at Ini ler bedst til sidst 8)

At videoen bl.a. linker til denne video er så lidt sort ("Goat yelling like a man"):
http://www.youtube.com/watch?v=woobL2yA ... re=related
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Er lige i humør til at hylde vores lille askesky lidt.

[youtube]1aSD7iigu5A[/youtube]

Sikke han får scoret mål i disse tider. Han er jo slet ikke til at stoppe, når man sammenligner med hans generelle målfarlighed. Det passer ham sikkert bedst at kunne aflevere bolden i mål, som her 8)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

Tillykke til vores lille albino - han skal være fatter!

http://sport.es/default.asp?idpublicaci ... cio_PK=803

Bekræftet af ham på Facebook. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Juhuuu! Glæder mig vildt til Iniesta II får debut på førsteholdet om små 18 år! Nøj, det bliver stort! :D

Edit: Forudsat at det bliver en dreng, naturligvis - ellers har vi vel et damehold? ;)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Bager »

Det er jo fantastiske nyheder! Iniesta er min absolut ynglingsspiller. Iøvrigt hvor jeg synes det er vildt fedt at Iniesta har heltestatus i hele spanien. Når vi har spillet på udebane i spanien har han modtaget store klapsalver af publikum. Han er på vej til at opnå legendestatus.
Visca el Barca

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Raman93 »

Don Andres junior - perfekt navn! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster