Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad i alverden snakker du om Jønde? Færdige med at jorde mig? Hvad, er der noget jeg ikke har set/misforstået..... :lol:

Men apropos orakler, så tager jeg sjældent fejl - det er korrekt.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jønde »

Rivaldo: Du har forstået den bemærkning meget anderledes end den var ment, men anyways så undskyld da...

"Men apropos orakler, så tager jeg sjældent fejl - det er korrekt."

hmmmm

Er der ik noget med at du er en af dem der fra start af har talt varmt om Ibra og som stadig tror han slå igennem?
Senest rettet af Jønde tors jul 15, 2010 2:45 am, rettet i alt 1 gang.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jønde »

Jønde skrev:Rivaldo: Du har forstået den bemærkning meget anderledes end den var ment, undskyld da og det med streng under endda...

"Men apropos orakler, så tager jeg sjældent fejl - det er korrekt."

hmmmm

Er der ik noget med at du er en af dem der fra start af har talt varmt om Ibra og som stadig tror han slå igennem?

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Valdééés »

Jønde skrev: Er der ik noget med at du er en af dem der fra start af har talt varmt om Ibra og som stadig tror han slå igennem?
Ibra startede sæsonen som lyn og torden, og et eller andet sted vandt vi ligaen på det enlige mål han scorede i første kamp mod Real Madrid...så hans vigtighed for holdet faldt over tid, men det var bestemt ikke helt spild at købe ham (han var bare for dyr).
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Slerf

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Slerf »

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu
af rummenigge » 14. jul 2010, 15:19

Valdééés skrev:
Hmmm gad vide om der kommer en del blæst om Piques deltagelse på det spanske landshold efter denne lille ucharmerende perle på Valencias ex præsident:


Det var da meget charmerende, de har det jo bare sjovt, og så er de sikkert godt visne

Er Valencias ekspræsident knyttet til landsholdet?!
Fandme ikke ok at spytte folk i nakken uanset hvad situation man står i og hvem det end måtte være. Hvis nogle af jer mener anerledes så er i sgu forskruede i låget.
Håber sgu at Boss-man river Pique et nyt røvhul så han ikke laver sådan noget pis igen.

Ud over det, så ja, Pique har fandme oppet sig i løbet af sæsonen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Slerf skrev:
Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu
af rummenigge » 14. jul 2010, 15:19

Valdééés skrev:
Hmmm gad vide om der kommer en del blæst om Piques deltagelse på det spanske landshold efter denne lille ucharmerende perle på Valencias ex præsident:


Det var da meget charmerende, de har det jo bare sjovt, og så er de sikkert godt visne

Er Valencias ekspræsident knyttet til landsholdet?!
Fandme ikke ok at spytte folk i nakken uanset hvad situation man står i og hvem det end måtte være. Hvis nogle af jer mener anerledes så er i sgu forskruede i låget.
Håber sgu at Boss-man river Pique et nyt røvhul så han ikke laver sådan noget pis igen.

Ud over det, så ja, Pique har fandme oppet sig i løbet af sæsonen.
Du ser godt manden grine bagefter, da han kigger over på Piqué, ikke sandt?

Folk er godt nok hurtige til at svine Piqué, når han tager pis på folk, han kender. Så længe de personer ikke selv har et problem med det, så kan alle andre da være 100 % ligeglade.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:
Slerf skrev:
Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu
af rummenigge » 14. jul 2010, 15:19

Valdééés skrev:
Hmmm gad vide om der kommer en del blæst om Piques deltagelse på det spanske landshold efter denne lille ucharmerende perle på Valencias ex præsident:


Det var da meget charmerende, de har det jo bare sjovt, og så er de sikkert godt visne

Er Valencias ekspræsident knyttet til landsholdet?!
Fandme ikke ok at spytte folk i nakken uanset hvad situation man står i og hvem det end måtte være. Hvis nogle af jer mener anerledes så er i sgu forskruede i låget.
Håber sgu at Boss-man river Pique et nyt røvhul så han ikke laver sådan noget pis igen.

Ud over det, så ja, Pique har fandme oppet sig i løbet af sæsonen.
Du ser godt manden grine bagefter, da han kigger over på Piqué, ikke sandt?
Spytter han ikke nærmere efter den mand der ikke vender sig om?

Totti

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Totti »

Han spytter på manden, som ikke vender sig om! Også derfor at han peger på ham bagefter og griner af det!
Men altså manden er fuld, og laver fis og ballede med folk! Med mindre den mand som er blevet spyttet på har noget i mod det, så skal det ikke have nogle konseksvenser, hvis i spørger mig :)

Rivaldo10

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Rivaldo10 »

Jønde:

Ja, og mig bekendt har han da heller ikke floppet? Medmindre du synes 21 mål og 10 assist i 41 kampe er elendigt. Derudover spillede han ikke engang fuld tid i de 41 kampe, langt fra endda. Jeg mindes vist også, at jeg skrev, at selve handlen fra et økonomisk synspunkt ikke var god, men det var jo som sagt din yndling Laporta der stod bag, så hvis der er nogen der skal kritiseres, så er det vel ham. Peps favorit var jo Villa, indtil Valencia ikke gad sælge alligevel den sæson.

Ja, jeg er da også overbevist om, at han spiller en god sæson i år, hvis han ikke er fortid inden da. Det kan du godt notere dig også bagefter bruge det i mod mig, hvis jeg tager fejl..

Synes det er en dum handling fra Piques side, men manden er fuld og har lige vundet VM. Så det er ikke alverdens skandale.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Muligt, at han spytter efter den anden, men det er sgu svært at se - alt andet lige, så griner ham, der rent faktisk bliver ramt, og der er sgu ingen der ved, hvordan den anden havde reageret, så ingen grund til at spekulere i det. Holder stadig fast ved, at det næppe er verdens undergang, selv hvis han havde ramt den anden. At en fuld Busquets siger til en fuld Piqué, at han skal se, om han kan ramme en eller anden, kan jeg altså ikke hidse mig synderlig op over. Spytteri til alle sider er ikke engang særlig langt fra en almindelig bytur...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Nej, jeg synes nu heller ikke det er en kæmpe katastrofe. Synes blot det er en anelse uklædeligt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Muligvis, men som sagt ved ingen af os trods alt, hvordan ham den anden ville have reageret - ham, der rent faktisk blev ramt, grinte, så kan det jo lige så godt være, at den anden ville gøre det samme.

Og hvis det er det dummeste, han nogensinde gør i en brandert, så er han en heldig, heldig mand.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg har forstået det som at det var manden der ikke vendte sig om, den lille buttede, der blev ramt og ikke ham der vendte sig om og grinede. Ham der vendte sig om grinede lignede heller ikke en mand på 72 år.

Jeg synes stadig det er en dum handling. Ligesom jeg synes C. Ronaldos handling under VM var dum.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jønde »

Rivaldo10 skrev:Jønde:

Ja, og mig bekendt har han da heller ikke floppet? Medmindre du synes 21 mål og 10 assist i 41 kampe er elendigt. Derudover spillede han ikke engang fuld tid i de 41 kampe, langt fra endda. Jeg mindes vist også, at jeg skrev, at selve handlen fra et økonomisk synspunkt ikke var god, men det var jo som sagt din yndling Laporta der stod bag, så hvis der er nogen der skal kritiseres, så er det vel ham. Peps favorit var jo Villa, indtil Valencia ikke gad sælge alligevel den sæson.

Ja, jeg er da også overbevist om, at han spiller en god sæson i år, hvis han ikke er fortid inden da. Det kan du godt notere dig også bagefter bruge det i mod mig, hvis jeg tager fejl..

Synes det er en dum handling fra Piques side, men manden er fuld og har lige vundet VM. Så det er ikke alverdens skandale.

Du er godt nok defensiv i disse dage rivaldo...
Var ikke ment på anden måde end lidt sjov, vi kunne se på om et år, når nu du lidt i sjov siger at du altid har ret. Men fair nok at du allerede nu gå i defensiv og forsvare dig. men lad os lade den ligge lidt endnu, vi kan jo lave en halvvejs evaluering engang ved juletid...(jeg giver kaffe og kage, hvis du til den tid kan overbevise mig om han er en succes, prisen underordnet) Hvis du tager fejl og jeg har ret, har jeg ikke på nogen måde tænkt mig at bruge det imod dig, ihvertfald ikke på nogen seriøs måde, så lille en mand er jeg uanset hvad du så end tror om mig trods alt ikke(hvis jeg selv skal sige det). Men jeg kan ikke love at jeg ikke laver lidt sjov ud af det...

Ligesom jeg syntes det er sjovt at Daluigi i denne tråd har sablet Pique ned i indlæg efter indlæg og som Pique`s succes bliver tydeligere og tydeligere, forsvinder han langsomt ud af tråden, det er sku da lidt sjovt. Sagen er jo den at vi alle tager fejl i ny og næ (selvfølgelig dig undtaget), og her er jeg sådan at jeg finder hylende morsomt når folk tydeligt har taget fejl, men ikke vil indrømme det, eller blot bliver stille. Hvorfor har så mange mennesker så svært ved at indrømme fejl når nu alle ved at alle fejler?

Spytklatten er klam og længere er den vel ikke, ingen er perfekte.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lopezzz »

:arrow:
Senest rettet af Lopezzz fre jul 16, 2010 3:34 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster