Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Rivaldo10 »

Abidal havde nu ingen problemer med Robben, bortset fra 1 situation (vist den, hvor Puyol eller Pique var tæt på at lave selvmål, men Valdés reddede).


Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

anolacrabcf skrev:I føste halvleg blev abidal i den grad udstillet af robben. Ja han har før spillet dårlige kampe, men det var første gang jeg har set ham i den grad være den lille. stor cadeau til robben for det, abidal er ikke den nemmeste at spille over for med hans hurtighed og fysik, men robben var bare endnu hurtigere og nærmest umulig at stoppe(det skal lige med i historien at jeg er kæmpe robben fan, også selvom han er tidligere madrid spiller). Man kan sikkert finde andre kampe hvor han også har været på hælene, men den kamp står som den tydligste for mig.
Hvorfor skal du stille ? til at jeg skriver???
Fordi jeg ikke er enig i det du skriver, hvis du har et problem med det, så smut endelig.

Som F.C Barcelona så rigtigt siger, så er det en overdrivelse at sige Robben udstillede Abidal, da der reelt kun var 1 gang hvor han fik tørret ham. Men er så fair nok du indrømmer at der lige var endnu en realspiller du var kæmpe fan af, så ved vi da hvorfor du mener Abidal blev tørret.
Forumlegende

anolacrabcf

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af anolacrabcf »

Nu er det godt nok langtid siden. men som jeg husker det så var abidal virkelig på hælene i føste halvleg, og jeg sad og tænkte at denne her duel godt kunne ende rigtigt skidt hvis det fortsatte. men ja det er nok lidt en overdrivelse, og abidal har helt sikker spillet dårligere kampe.
Jeg er iøvrigt også stor abidal fan hvis du er interesseret i den slags.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

jamen det er jeg ganske interesseret i :wink:

Jeg håber virkelig han hurtigt finder tilbage til den form han var i, inden hans skade. Han var jo blevet en venstrebenet Alves!! over det hele var han, og bedre defensiv. Maxwell har gjort det flot som erstatning synes jeg. Men Abidal er dog lige et hak bedre når han kommer igang igen.
Forumlegende

Hardgrove

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Hardgrove »

Jeg mindes også, at jeg i hele 1. halvleg frygtede (aka sad på kanten af sofaen og bad negle) for hvad Robben kunne skabe over for Barca (og herved Abidal - hans direkte modspiller). Synes det er resultatsorienteret at sige, at Abidal klart vandt den duel, fordi Robbens downswing i den kamp reelt skyldtes holdets kollaps og ikke hans egen nedgang.

Synes i øvrigt ikke, at Abidal skal kastes for løverne på onsdag; især ikke nu hvor Maxwell er ved at komme i semi-go form. I weekenden kan han dog godt testes, hvis han er fit for fight.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Hardgrove skrev:Jeg mindes også, at jeg i hele 1. halvleg frygtede (aka sad på kanten af sofaen og bad negle) for hvad Robben kunne skabe over for Barca (og herved Abidal - hans direkte modspiller). Synes det er resultatsorienteret at sige, at Abidal klart vandt den duel, fordi Robbens downswing i den kamp reelt skyldtes holdets kollaps og ikke hans egen nedgang.

Synes i øvrigt ikke, at Abidal skal kastes for løverne på onsdag; især ikke nu hvor Maxwell er ved at komme i semi-go form. I weekenden kan han dog godt testes, hvis han er fit for fight.

Dårlige nerver og ubegrundet bekymring, vil jeg sige. Udover den ene episode, havde Abidal godt styr på ham.
Det skal siges at Abidal har spillet på et endnu højere niveau i år, end sidste år. Han er uden tvivl førstevalg, er han klar, skal han selvfølgelig starte inde. Han er mere komplet end Maxwell, (selvom Maxwell har gjort det godt) han er mere komplet, i det han kan tage del i det opbyggende spil, plus han er meget meget stærk i det defensive spil.
Senest rettet af Visca El Barca man mar 29, 2010 9:52 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Hardgrove skrev:Jeg mindes også, at jeg i hele 1. halvleg frygtede (aka sad på kanten af sofaen og bad negle) for hvad Robben kunne skabe over for Barca (og herved Abidal - hans direkte modspiller). Synes det er resultatsorienteret at sige, at Abidal klart vandt den duel, fordi Robbens downswing i den kamp reelt skyldtes holdets kollaps og ikke hans egen nedgang.

Synes i øvrigt ikke, at Abidal skal kastes for løverne på onsdag; især ikke nu hvor Maxwell er ved at komme i semi-go form. I weekenden kan han dog godt testes, hvis han er fit for fight.

Dårlige nerver og ubegrundet bekymring, vil jeg sige. Udover den ene episode, havde Abidal godt styr på ham.
Præcis.
Forumlegende

Zlatan

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Zlatan »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Hardgrove skrev:Jeg mindes også, at jeg i hele 1. halvleg frygtede (aka sad på kanten af sofaen og bad negle) for hvad Robben kunne skabe over for Barca (og herved Abidal - hans direkte modspiller). Synes det er resultatsorienteret at sige, at Abidal klart vandt den duel, fordi Robbens downswing i den kamp reelt skyldtes holdets kollaps og ikke hans egen nedgang.

Synes i øvrigt ikke, at Abidal skal kastes for løverne på onsdag; især ikke nu hvor Maxwell er ved at komme i semi-go form. I weekenden kan han dog godt testes, hvis han er fit for fight.

Dårlige nerver og ubegrundet bekymring, vil jeg sige. Udover den ene episode, havde Abidal godt styr på ham.
Præcis.
Det var jo osse Fantastisk at se på da han kørte Sevilla helt ud :) Helt klart var han banens bedste spiller, og havde styr på La Primera's hurtigste spiller, nemlig Jesus Navás, han blev ikke rigtig truet af ham, Og jam han kørte Sevilla over med stil :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

Nej, nu må det stoppe!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Abidal og skader er ikke noget nyt. Han har været skadet siden han kom til klubben.
Det gælder også Messi, Iniesta, Yaya, Ibra o.s.v.
I gennemsnit har vi mindst 2 spiller på skadesliste om ugen
MDCCCXCIX

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af fidanho »

Sakset fra barca.dk

Ingen rundtur i byen, men fest ved Abidal's havegrill.

Det har taget ham næsten to år at opnå det. Men i går blev det besluttet, at Eric Abidal skal holde fest for hele truppen samt alle medarbejderne omkring den, bortset fra Pep Guardiola, i sit private hjem i Sant Just Desvern, hvor de skal spise sammen på søndag som forberedelse til kampen der skal skaffe Barça det mest krævende ligamesterskab i historien. Det er muligt at det er nødvendigt med 99 point, hvilket aldrig tidligere er set, for at blive mester. Det er det sidste mål for et hold der har erobret den spanske og den europæiske Super Cup, VM for klubhold samt gerne vil lade Real Madrid, Florentino og Ronaldo stå tomhændede tilbage.

I slutningen af september 2008, i Guardiolas tredje måned som cheftræner, ytrede Abidal i Donetz (Ukraine) at truppen havde brug for at lave ting sammen, for at forbedre sammenholdet. ”Vi er en familie inde på banen. Men ikke udenfor. Vi skal lære hinanden bedre at kende. Jeg har ikke venner, kun holdkammerater”, sagde franskmanden dengang. Således åbner han lykkeligt dørene til sit hjem for alle sine holdkammerater.

Fra på mandag går spillerne hver til sit. Nogle skal til VM (14) og andre vender tilbage i juli når tredje sæson med Guardiola begynder. Endvidere vil der også være dem der forlader Barça definitivt. Alt tyder på at Henry rejser. Men forinden skal der sikres tre point imod Valladolid. Og det skal spillerne forberede sig på ved Abidals havegril. Kun Guardiola har sagt nej tak til invitationen.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Gad vide om jeg er inviteret? Vil da gerne med, i hvert fald ...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

Fedt han nåede tilbage. Han er stærkt kørende for tiden - altså set bort fra hans skade..
Forumlegende

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af fidanho »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... affes.html Hvad gjorde Abidal og Toulalan egentlig?
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster