8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af SirJonas »

Amen det kraft edme man!!! Så få dig dog nogle muskler knægt.

Som i andre siger, så er han ofte skadet, især i den afgørende face af sæsonen. Det må vi have gjort noget ved til næste sæson, det her går ik længere.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Bager »

NAAAAAAAAAAAAAAAAARJ! Hvordan kan det her ske?! Jeg skal ned og se kampen mod Xerez den 25 (næsten) bare for at se Iniesta! AHRG! Sker bare ikke!! DEN SMERTE! DEN SMERTE!! Tror jeg laver min egen Der Untergang-parody med Iniesta og lægger ud på tuben....
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af rummenigge »

Fandme surt Bager, jeg føler med dig!

God damn Ini, der røg den sæson. Vores blege troldmand har haft nogle uheldige 12 mdr. Jeg håber sgu ikke landsholdet vil begå rovdrift på ham i Sydafrika for vi får brug for en toptrimmet Iniesta til næste sæson.

God bedring maestro!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mes Que Un Club

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mes Que Un Club »

Selvom jeg er rigtig ked af at han er blevet skadet, og muligvis er ude resten af sæsonen, så kunne det altså have været værre.. Der er ingen tvivl om at Iniesta er en fantastisk spiller og utrolig vigtig for Barca. Men i denne sæson har han ikke spillet lige så godt som i sidste sæson. Synes Keita har udfyldt hans rolle rigtig godt, når han var skadet. Det vil selvfølgelig være en ulempe for Barca at spille uden Iniesta. Især sammenspillet mellem Xavi og Iniesta vil blive savnet. Men det har vi prøvet før, og jeg er sikker på at Keita/Toure/Busquets nok skal klare opgaven, som de har gjort rigtig godt før..

Men selvom det er ærgeligt at Iniesta er skadet, så er jeg bare glad for at det ikke var Messi eller Xavi. Det er trods alt dem som skaber det meste for tiden og afgør kampene. Iniesta har man ikke set meget til her for tiden.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af SirJonas »

Iniesta er vel, om nogen, verdens bedste på sin plads, så jo han vil blive savnet HELT VILDT !!!

Måske har han ikke spillet sine bedste kampe her på det seneste, men han har ikke spillet decideret dårligt.

Nu er det Xavi, Messi og Pedro der skal sørge for målene kommer i kassen. Zlatan er for mig lidt en joker i det store spil. Han kan tippe begge veje. Valdés og Pique er for mig de 2 vigtigste for at holde buret rent.

Edit: Og puyol. Den mand har godt nok reddet røven på os mange gange :-)
Senest rettet af SirJonas tirs apr 13, 2010 10:16 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jonas1993 skrev:Iniesta er vel, om nogen, verdens bedste på sin plads, så jo han vil blive savnet HELT VILDT !!!

Måske har han ikke spillet sine bedste kampe her på det seneste, men han har ikke spillet decideret dårligt.

Nu er det Xavi, Messi og Pedro der skal sørge for målene kommer i kassen. Zlatan er for mig lidt en joker i det store spil. Han kan tippe begge veje. Valdés og Pique er for mig de 2 vigtigste for at holde buret rent.
...og PUYOL! Den mand er personificeringen af den Kinesiske mur, dude! - plus han frækt afdriblede Ramos gennem benene i El Clasico, som Ramos svarede igen med, ved at klaske albuen i hovedet på ham. TSK TSK TSK!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af benjamin »

Det skal da lige passe, at Iniesta skal være skadet igen i nogle måneder. Derfor kan det være en god ide, at hente Fabregas til klubben, hvis dette er noget vi kan forvente frem over.
Stick to your guns.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af rummenigge »

I denne omgang ser det ikke slemt med hans skade, men du har ret det ser ud til at den f....... lårmuskel kan give ham en lang pause igen hvis ikke der passes på under slutrunden.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af benjamin »

rummenigge skrev:I denne omgang ser det ikke slemt med hans skade, men du har ret det ser ud til at den f....... lårmuskel kan give ham en lang pause igen hvis ikke der passes på under slutrunden.
Ja, så lige et klip af det, og du har ret - det så ikke så slemt ud.

Ærgrer mig over, jeg ikke fik set kampen igår.
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvor mange muskelskader er det Don Andres har fået i løbet af det seneste år? Det er efterhånden foruroligende ofte. Var det hans 5 "skade" det seneste år? Godt nok siges det, at den ikke er alvorlig, men ofte har muskelskader det ofte med at gentage sig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Rivaldo10 skrev:Godt nok siges det, at den ikke er alvorlig, men ofte har muskelskader det ofte med at gentage sig.
Noget du tydeligvis heller ikke har problemer med :D ;)

IluvCarles

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af IluvCarles »

Hvis de ødelægger Don Andrés, så bliver jeg virkelig sur!

Og det ville virkelig være en god idé at få Cesc, og jeg er ret sikker på at han kommer hjem til Barça - især hvis Arsenal får Yaya med oven i hatten!

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af ladislau »

Det er kraftedeme synd. Læste han havde været enormt deprimeret i hans skadesforløb over sæsonen, og så sker det her, efter en vanvittig halveg...
Håber virkelig han kan få en sæson uden problemer. Han er trådt ind i hans bedste alder, og uden skader, så tror faktisk ikke vi har set det bedste fra hans side endnu.
Apropos Cesc, så er han jo også tit bovlam, så måske vi ikke er så overbesat på midten, som vi går og tror(7-9-13).

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Nogen der kender status ift. hans nuværende skade? Synes jeg har læst lidt af hvert.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Nogen der kender status ift. hans nuværende skade? Synes jeg har læst lidt af hvert.
Han siger selv at han er klar til at spille den første kamp. Så tyder godt.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster