10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SaZzE

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SaZzE »

teemuss skrev:jeg sad lige på youtube og kiggede på messi mål,jeg ved ikke med jer men jeg sidder med tåre i øjenene han er så brilliant at man næsten mangler ord,han blir den største spiller verden har set det vil jeg godt æde en hat på.
messi er GUD på en fodboldbane. :D
man kan kun elske ham.
Ikke nok med at han nok er den bedste dribler samt til at sætte folk af.. så det er helt sikkert derfor jeg forguder ham..! hans umyghed samt at han 100% fokuserer på den kommende opgrave som venter.. men hører aldrig noget bavl ligesom med puta sminkedukken.

teemuss

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af teemuss »

ronaldo har været ude med sit mundlort igen han siger real vinder på lørdag og mesterskabet og alt det der pis
eller som da han sagde ingen barca spillere er gode nok til at spille for madrid,jeg brækker mig fandme over den idiot JEG HADER CHRISTIANO RONALDO DEN PSYKOPAT :twisted:

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

teemuss skrev:ronaldo har været ude med sit mundlort igen han siger real vinder på lørdag og mesterskabet og alt det der pis
eller som da han sagde ingen barca spillere er gode nok til at spille for madrid,jeg brækker mig fandme over den idiot JEG HADER CHRISTIANO RONALDO DEN PSYKOPAT :twisted:
http://www.fcbarcelona.dk/forum/viewtop ... &start=225

Prøv at smide link i Cristiano Ronaldo tråden, så der måske kan komme en diskussion ud af det... :lol:
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Hvad har Cronaldo med Messi at gøre?

Der er sgu meget galde på det her forum for tiden. Har folk ikke mulighed for at komme af med aggressionerne i et fitnesscenter eller sådan noget?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Ja det var da et besynderligt sted at smide det link?.. Hvorfor i det hele taget være så fixeret på Ronaldo?..
Forumlegende


Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Dagens statistik:

Lionel Messi has scored in 83 Barcelona games and they have only ever lost one – 4-3 against Atletico Madrid on 1 March, 2009.

http://www.totalbarca.com/2010/offside/ ... ch-winner/
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Remmen

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Remmen »

http://onside.dk/fodbold-video/champion ... onel-messi

Synes det er en fantastisk video.
Helt utrolig så ydmyg og sympatisk han er. På trods af at han lige har lavet en enestående præstation i verdens bedste tunering, så er der ikke nogen med at fremhæve sig selv, men i stedet fremhæver han bare er glad for at kunne hjælpe holdet.
Og se hvor genert han bliver da Luna siger, at hun bare synes han bliver bedre og bedre, det er epic.

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Niklas »

Han er så sød <3 :lol:
Ronaldinho is my passion

SaZzE

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SaZzE »

Skulle det ikke bliver til sommer at Cesc kommer til Barca, har Messi stor tålmodighed, for han forventer selv at blive i Barca i rigtig mange år. "Jeg bliver her lige så længe som man ønsker det. Jeg står ikke bare i gæld til dem fordi de har givet mig chancen. Jeg skylder dem også en stor tak for at have ændret mit liv" afslutter han.


man kan ikke sige han ikke har et barca hjerte.. man kan kun elske den dreng :D

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Og der særlige ved Messi er, at man rent faktisk oprigtigt tror på han mener det. Vi er virkelig priviligerede ved, at han blev udviklet hos os. Og han, at han blev det hos Barca :wink:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Jeg synes altid, at man skal forholde sig kritisk til spillerne, når de udtaler dit og dat om deres fremtid. Selvfølgelig er Messi mere troværdig, end hvis Zlatan gik til pressen og sagde, at han ville blive i klubben resten af sin fodboldkarriere.

Men man skal altså huske på, at en klub som Barcelona er der ikke plads til underpræstationer, hvis Messi kommer ud for dette. Ronaldinho er jo et fremragende eksempel. En som jeg havde selv svært ved at se Ronaldinho andre steder, men så snart det gik dårligt for Barcelona, så fik han alt skylden, og til sidst må klubben skride ind og komme af med den spiller for at forny spillerglæden i truppen osv. Det samme kan ske for Messi, hvis han f.eks. får overbragt sin Argentina-form til Barcelona. Alt det her er kun hypoteser, men jeg synes, at man ikke skal æde alle fodboldspilleres ord alt for råt.

Så det handler som fan om at nyde en spillers tid i klubben. Især når en som Messi forekommer hver 25. år. Og Ronaldinho ligeså.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Diabolito »

Forskellen er måske, at Messi er opdraget i La Masia modsat Ronaldinho. Han har Barcas arbejdsetik og moral indgroet i hans personlighed, modsat Ronaldinho.

Ronaldinhos problem, var jo også hans personlighed. Han festede meget og blev doven. Og så var han ikke særlig stærk mental. Når det gik ned af bakken, virkede det ikke som om, han havde styrken til at komme ovenpå igen, modsat eksempelvis C. Ronaldo
El Señor de las Tartas

Jbninc

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jbninc »

Tænk hvis Ronaldinho stadig spillede her. Hvilket smukt makkerpar.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:Tænk hvis Ronaldinho stadig spillede her. Hvilket smukt makkerpar.
Det kommer da godt nok an på, hvilken form Ronnie i givet fald ville være i! ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster