5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

deho skrev:Præcis.

Det er klart han er et stort talent, og han skal have lov at lave fejl osv. - men hvorfor er han bedre end Bojan, Pedro osv. som ikke spiller fast. Bojan og Pedro er i mine øjne langt større talenter end Busquets.

Jeg synes det er fantastisk at et hold som Barcelona har så mange spillere fra egne rækker som er verdensstjerner - men man skal også passe på, at man ikke vil lave et La Masia hold. Når man taler om et hold som Barcelona kan man ikke bare lukke øjnene og se bort fra alle fejlene bare fordi de er fra egne rækker... så må ledelsen og træneren træde i karakter!
Nu spiller de jo ikke den samme position, så man kan jo ikke sige at Bussi bliver favoriseret her? Desuden har Bojan og Pedro hårde konkurrenter de skal kæmpe mod, Ibra, Henry, Ini, hvorimod Bussi vel reelt set har kun en konkurrent, Yaya, selvom han så er meget bedre end Bussi, når han er i form. Nu er det jo bare sådan at Toure i år har været plaget a skader og har aldrig rigtig været i topform, senest mod Stuttgart var han helt væk.

Når Yaya er 100 % klar, så synes jeg han burde være førstevalg, men vi skal også give Bussi chancer så han kan udvikle sig som spiller, for han er et kæmpetalent. Jeg tror ikke det kun er fordi han kommer fra la masia at han spiller så mange kampe for Barca som han gør.
Det har du ret i...m en eksempelvis i kampen mod Stuttgart kunne man jo have smidt Busquets på bænken og have sat Bojan eller Pedro ind istedet og have rykket Iniesta ned på midtbanen...
[/quote][/quote]

I kampen mod stuttgart var Bussi dårlig, men Yaya var dårligere. Det var som om han slet ikke var i form, han så meget meget tung ud, og hans afleveringer var helt væk. Han blev så skiftet ud efter 50 minutter, Henry blev skiftet ind og Ini blev rykket ned på midtbanen. Pep kunne selvfølgelig have valgt at skifte Bojan eller Pedro ind i stedet for Henry, men det var helt okay at han skiftede Yaya og ikke Bussi ud.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Ikke nogen hemmelighed, at jeg altid har forsvaret Busquets og jeg må igen tillade mig at sige, at han imponerer UTROLIG meget, taget sin positon og alder i betragtning. En af dagens bedste med Xavi og Ibra.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

hvorfor en kamp så du. ja gjorde det fint i store dele af kampen , men det var desværre kun i de dele vi dominered. ligeså snart arsenal lagde tryk på blev hans defensive kvaliteter udstillet IGEN. desuden var han indblandet i det ene af målene og det er det samme hver gang. han koster utroligt mange mål og er helt klart vores svageste punkt(ret vital plads han spiller) hvis man ikke med regner maxwell for de er vel omtrent lige dårlige på hver deres måde. jeg hader at skulle sige(det gør jeg egentligt ikke) men det er netop de 2 pladser jeg hele tiden har været efter + venstrekanten som jeg også mener er et svagt punkt.

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Nonsens.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af benjamin »

Rivaldo10 skrev:Ikke nogen hemmelighed, at jeg altid har forsvaret Busquets og jeg må igen tillade mig at sige, at han imponerer UTROLIG meget, taget sin positon og alder i betragtning. En af dagens bedste med Xavi og Ibra.
Enig, men altså, han får sgu nogle gevaldige hjerneblødninger i ny og næ. Det skal der fucking arbejdes på!!!
Stick to your guns.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

jeg skiftede ham gerne ud med diaby selvom han også spillede en frygtlig kamp. han har i det mindste talent som kan udvikles det har busquets ikke

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

jeg tror efterhånden at du er den eneste som ser noget positivt i busquets. går man man ind på andre barca forums vil man se det samme. stort set alle er utilfredse med hans præstationer, og det må efterhånden også gå op for pep.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af benjamin »

anolacrabcf skrev:jeg skiftede ham gerne ud med diaby selvom han også spillede en frygtlig kamp. han har i det mindste talent som kan udvikles det har busquets ikke
:?

Talentløs, eh?
Stick to your guns.

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er jo helt håbløst at diskutere med manden/homoen/kvinden/Franco CF. fanen/rumvæsnet/botten.

Håber vi stiller op sådan til næste sæson;

Rooney

Eto'o--Kaka-Ronaldo-Torres

..............Drogba-----------------

-------Higuain----------Henry------

---------Messi---Ibra----Pato

Tykke Ronaldo som træner.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

er jeg håbløs fordi jeg ikke mener busquets hører til på holdet??.
hvad er din pointe med det hold, jeg tror jeg ville rykke ronaldo op som front angriber og så bare spille med 3 nede bagved.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Det er jo helt håbløst at diskutere med manden/homoen/kvinden/Franco CF. fanen/rumvæsnet/botten.

Håber vi stiller op sådan til næste sæson;

Rooney

Eto'o--Kaka-Ronaldo-Torres

..............Drogba-----------------

-------Higuain----------Henry------

---------Messi---Ibra----Pato

Tykke Ronaldo som træner.
Jeg er en smule ambivalent lige her, for først skal du lige hav den her: hahahahahahahahaha det ovenstående er fanme et grinern indlæg!!! hahahahahahahahaha kan næsten ikke trække vejret :lol:

Men her kommer så det andet: er det en aprilsnar når du siger Bussi var en af dagens bedste!?!? det må det være, for ellers har vi to ikke set den samme kamp!

Hans fuldstændig tåbeligheder gang på gang koster kampe!!! han har en arrogance der er så vanvittig malplaceret i forhold til hans evner! jeg fatter ikk hvad Pep ser i knægten, især når vi har bomstærke Toure på BÆNKEN!!? WTF!! hjerneblødning Pep, intet mindre. Desuden skulle vi have haft en udskiftning noget før nede bagi.. tåbeligt at risikere karantæne på hele to spillere som nu er en realitet.
Forumlegende

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

så var det vist heller ikke sjovere. hvad laver ibra iøvrigt på det hold, ham har jeg da aldrig rost. henry kunne jeg godt lide men er efter min mening ikke den spiller han var for år tilbage.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg lagde kun mærke til én stor fejl af Busquets i onsdags, og det var ved Walcott-målet hvor Busquets mistede bolden. Ellers mener jeg da bestemt, at det var en godkendt indsats. Det fremadrettede samarbejde med Xavi fungerede rigtig godt og han stod også godt i defensiven.

Om han er bedre end Toure, det synes jeg måske ikke helt, men mon ikke Guardiola har sine grunde til at vælge Bussi frem for Yaya.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Jbninc

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jbninc »

Nu har Toure ikke haft den mest prængende sæson so far, og Busquets har vel gjort det O.K. Og så er det da en klart fordel at han er skolet i Barcelona. Det tæller helt sikkert med.

envi

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af envi »

Indlæg af Jbninc » 2. apr 2010, 15:39
Nu har Toure ikke haft den mest prængende sæson so far, og Busquets har vel gjort det O.K. Og så er det da en klart fordel at han er skolet i Barcelona. Det tæller helt sikkert med.
Jeg ser lidt Toure og Henry på samme måde. De har begge kvaliteterne til at være første prioritet og er også klart bedre end dem som Pep oftest vælger, men de får ikke chancen. Ingen af de to har fået chancen for at få lov til at komme op i form.
Angående Busquets synes jeg han spillede en fin kamp på nær at han mister den bold, men det kan ske for selv den bedste. Lad være med at bedømme Busquets på den ene dårlige boldberøring, så kan du jo også sige Puyol spillede en dårlig kamp fordi han lavede, hvad jeg så som et klart straffespark.
Som konklussion ville jeg bare lige sige at Busquets har massere af talent og nok skal blive en fantastisk spiller, men at jeg personligt ville foretrække at det var Toure som stod som vores mur på midtbanen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster