10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Messi har selv udtalt at en spiller skal vinde en VM titel før denne kan regnes blandt de allerbedste. Fin udtalelse, fra ham.

Han har alt der skal til for at overgå Zidane, han skal dog bare lige have den VM titel. Og med lidt held får han den ikke i denne omgang, go go DK.
Allez...

Aziz-Alzeheri

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

emo skrev:Messi har selv udtalt at en spiller skal vinde en VM titel før denne kan regnes blandt de allerbedste. Fin udtalelse, fra ham.

Han har alt der skal til for at overgå Zidane, han skal dog bare lige have den VM titel. Og med lidt held får han den ikke i denne omgang, go go DK.
Han udtalte at man skal vinde VM for at være legende, ikke for at være den allerbedste?
- Men ja, han overgår alle med de evner han har. Ved ikke med Maradona, har kun set klip (Videoklip) med ham. Og klip fortæller ikke alt, for jeg kan finde mange klip hvor fx. Grønkjær eller Rommedahl er rigtige gode.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Visca-el-Barca skrev:
emo skrev:Messi har selv udtalt at en spiller skal vinde en VM titel før denne kan regnes blandt de allerbedste. Fin udtalelse, fra ham.

Han har alt der skal til for at overgå Zidane, han skal dog bare lige have den VM titel. Og med lidt held får han den ikke i denne omgang, go go DK.
Han udtalte at man skal vinde VM for at være legende, ikke for at være den allerbedste?
- Men ja, han overgår alle med de evner han har. Ved ikke med Maradona, har kun set klip (Videoklip) med ham. Og klip fortæller ikke alt, for jeg kan finde mange klip hvor fx. Grønkjær eller Rommedahl er rigtige gode.
Skrev også blandt de allerbedste. Jeg har ikke de store holdninger til Maradona, han er bedre end Pele fordi han har været afprøvet i Europa og gjorde det godt. Men mener at en spiller som Zidane er mindst på højde men sikkert også bedre end Maradona.
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Raman93 »

Med overvurdere, mente jeg alle de aviser, der skriver, at han er bedre end Maradona, alle de afstemninger. Han er langt fra en legende, og som han selv udtalte, så skal en legende have vundet VM, hvilket godt kan blive svært med Argentina.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Messi har selv udtalt at en spiller skal vinde en VM titel før denne kan regnes blandt de allerbedste. Fin udtalelse, fra ham.

Han har alt der skal til for at overgå Zidane, han skal dog bare lige have den VM titel. Og med lidt held får han den ikke i denne omgang, go go DK.
Det så jeg godt han sagde, men der er så for engangs skyld uenig med vores troldmand. Det er jo en hel tåbelig tankegang at man SKAL have vundet et VM for at blive legende. Altså i så fald er oddsene jo langtfra lige for alle! Man skal altså komme fra en nation, som har et klasse landshold for at blive legende? det er noget vås. Det man præsterer på klubplan er det som tæller i vores tid, da klubfodbold har udviklet sig til sådan en magtfaktor i sporten. Selvfølgelig trækker det gevaldigt op, at man spiller med om de store titler med sit landshold, men en spiller som Eusebio f.eks, regnes for at være blandt de 4 bedste spillere nogensinde, og han vandt da intet med Portugal.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Cruijff vandt heller aldrig VM, men jeg vil da vove at påstå, at han stadig kan betegnes som en legende.

Det hjælper naturligvis på anerkendelsen at vinde et VM, men det er altså heller ikke alt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Mander skrev:Cruijff vandt heller aldrig VM, men jeg vil da vove at påstå, at han stadig kan betegnes som en legende.

Det hjælper naturligvis på anerkendelsen at vinde et VM, men det er altså heller ikke alt.
Nej, selvf. er VM ikke alt. Nedved kunne også være et eksempel eller Basten. Men med den udtalelse ligger han imo en dæmper på snakken om hvem der er bedst af ham og Maradona. Et VM betyder meget for alle, men mon ikke det betyder en del mere for Argentina da de i forhold til Brasilien stort set altid har været en evig to'er i SydAmerika.
Allez...

anolacrabcf

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af anolacrabcf »

synes også at man skal passe lidt på med at gøre ham helt unik. det er ikke ret langtid siden at alle snakkede om hvor unik ronaldinho var og alle troede han ville være verdens bedste i det næste stykke tid. han endte alligevel med at blive solgt på trods af livtids kontrakter og hvad ved jeg. før ham var det rivaldo alle snakkede om og man kunne blive ved.
tør næsten ikke tænke på hvad reaktionen bliver poå dette indlæg :cry:

Toure

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Toure »

anolacrabcf skrev: tør næsten ikke tænke på hvad reaktionen bliver poå dette indlæg :cry:
Bare rolig :wink:
Mener bare at Messi har en helt anden attitude end Rivaldo og Ronaldinho... Han er ikke den store festabe (jo, men kun når man vinder El Triplete), og derfor vil han aldrig gå helt ned (tror jeg).

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Den største frygt med Messi er at han bliver mæt. Det kan ske for alle ligegyldigt om man er fra Brasilien eller hvanu. Det virkede som om Ronaldinho på et tidspunkt mistede motivationen til at ville vinde fodboldkampe. Manden havde jo også lidt vundet alt hvad der var at vinde. Jeg kan en smule godt se, at man så tænker at det kan være der er andet i livet end fodbold. Det er det værste der kan ske for en gudsbenådet fodboldspiller som han - og Messi - er.
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

At miste et eller begge ben vil nok være lidt værre.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:At miste et eller begge ben vil nok være lidt værre.
:D Fuck en random kommentar :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Og dog ikke alligevel.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

http://www.fodbold.nu/index.php/news/show/id=18769

CHOK: Messi færdig for i år!

Af Bjørn Elimar Rasmussen, 01/04, kl. 11:45
Det var en grædefærdig Lionell Messi der måtte bæres fra banen til torsdagens tidlige træning, oven på 2-2 kampen mod Arsenal igår aftes.
Lionell Messi og Barcelona fik et godt udgangspunkt for videre avancement igår aftes, da de på udebane fik 2-2 med Arsenal.

Smilende var også store til morgentræningen på Villa Barca - som er træningsbanen ved siden af Camp Neu - indtil Messi pludselig sank sammen på banen.

"Messi ville vise hvordan Fabregas sparkede straffe igår, og illustrere hvordan Cesc (red: Fabregas) blev skadet. Ironisk nok, sparker Messi i jorden, og river altså sit korsbånd over. Så nu er vi to der ikke skal til Syd Afrika til sommer" fortæller en stor-grinende Zlatan Ibrahimovic til den officielle hjemmeside

"Jeg tror han lå der og vred sig i 5-10 minutter inden vi reagerede. Vi troede bare han jokede med os - det gør han altid, han er holdets "funny-guy"," tilføjede en munter Xavi

Spillere omkring Barcelona siger at Messi allerede har lavet et væddemål med Fabregas om, hvis skade der er slemmest, og hvem der har de flotteste krykker


Disse ben kommer altså ikke til VM til sommer - med mindre et mirakel indtræffer


Kilde: http://www.everythingisbarca.com
Grineren!!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

teemuss

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af teemuss »

jeg sad lige på youtube og kiggede på messi mål,jeg ved ikke med jer men jeg sidder med tåre i øjenene han er så brilliant at man næsten mangler ord,han blir den største spiller verden har set det vil jeg godt æde en hat på.
messi er GUD på en fodboldbane. :D
man kan kun elske ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster