Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

Doh... det var selvfølgelig også det jeg mente, men det fremgik ikke af min opstilling. Er slet ikke skarp idag.

-------------Valdés----------------
Puyol--Dima--Milito--Maxwell
--------Busquets/Keita----------
------Xavi--------Iniesta----------
Messi----------------------Henry
----------------Ibra----------------
Visca el Barca

Rivaldo10

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Rivaldo10 »

Det burde også være nok til at slå Altetico.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Bager skrev:Doh... det var selvfølgelig også det jeg mente, men det fremgik ikke af min opstilling. Er slet ikke skarp idag.

-------------Valdés----------------
Puyol--Dima--Milito--Maxwell
--------Busquets/Keita----------
------Xavi--------Iniesta----------
Messi----------------------Henry
----------------Ibra----------------

Hehe NP. Jamen vi burde være i stand til at slå dem. Jeg synes dog det er irriterende at atleti altid finder noget helt specielt frem, når de skal møde os. Jeg er spændt på at se hvordan Dima klarer den.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

tror han bliver aguero-føde :(
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

Det er en tragedie han bliver skadet nu hvor han er på sit højdepunkt af karrieren!! han har spillet yderst fortrinelgt på den back denne sæson og er en af hovedårsagerne til vi lukker så få mål ind!! håber Maxwell griber sin chance og imponerer alle!! ber jeg faktisk til han gør!! satans med de skader!! også dyrt alves er ude!! han gør meget for Messi... Dur ikke puyol er væk fra den centrale plads i al for lang tid..
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af ladislau »

Synes at han har været en af de tre bedste denne sæson. Der er nu to spillere som skal stå distancen, Dima og Maxwell. Godt vi ikke spiller på Campen...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Bager skrev:tror han bliver aguero-føde :([/quote
Det er jeg også bange for :( :(

@ ladi

Jeg er sikker på Maxwell nok skal klare den. Han har spillet ok meget, og sidst spillede han en god kamp, på en uvant plads. Det er straks værre med Dima, fordi han ikke har spillet meget siden katastrofe kampen mod Sevilla. Som du siger, så er det måske meget godt at det er ikke på Camp Nou, kampen spilles. Det ville ikke være så godt for hans selvtillid, hvis egne fans var efter ham. Jeg håber han kan overraske os allesammen og spille en brandkamp.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Diabolito »

Visca El Barca skrev:
Bager skrev:Doh... det var selvfølgelig også det jeg mente, men det fremgik ikke af min opstilling. Er slet ikke skarp idag.

-------------Valdés----------------
Puyol--Dima--Milito--Maxwell
--------Busquets/Keita----------
------Xavi--------Iniesta----------
Messi----------------------Henry
----------------Ibra----------------

Hehe NP. Jamen vi burde være i stand til at slå dem. Jeg synes dog det er irriterende at atleti altid finder noget helt specielt frem, når de skal møde os. Jeg er spændt på at se hvordan Dima klarer den.
Udover en enkelt kamp i en dårlig stime sidste sæson hvor vi tabte 4-3, synes jeg ikke du har ret. Bl.a. 0-6 på Calderon for 2 sæsoner siden og 6-1 hjemme på Camp Nou sidste år.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Fantomet »

Utroligt ærgeligt at Abidal er ud i 2 måneder, når det er champions league om 2 uger.

Dima? Jeg foretrækker gerne Chyg, selvom Chyg er rustet dårligt til at opdække de små mænd som Aguero.

Det vil se ud efter min mening:

Puyol - Milito - Chygrynskiy - Maxwell

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Guardiola »

Det var pokkers.

Omvendt tror jeg det kan blive til Barcas, og Chygrynskiys eget bedste, at han bliver kastet for løverne. Det kan godt vendes til noget positivt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mander »

pcm skrev:Utroligt ærgeligt at Abidal er ud i 2 måneder, når det er champions league om 2 uger.

Dima? Jeg foretrækker gerne Chyg, selvom Chyg er rustet dårligt til at opdække de små mænd som Aguero.

Det vil se ud efter min mening:

Puyol - Milito - Chygrynskiy - Maxwell
Dima er kælenavnet for Dmitro. ;)

Ikke at det bliver aktuelt, nu hvor han også er gået hen og blevet skadet. Oh happy day!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at Abidal og Xavi spares indtil på onsdag hvor vi skal møde Arsenal.
Dem skal vi passe rigtig godt på nu hvor der kommer nogle vigtige og afgørende kampe
MDCCCXCIX

anolacrabcf

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af anolacrabcf »

Rigtig gode nyheder med abidal tilbage. Han bliver super vigtig hvis han når at blive helt klar til de kommende kampe. Han besidder nogen defensive kvaliteter som jeg tror bliver vigtige. Har kun engang set ham blivet kørt over af en modstander og det var sidste års kamp mod Real da Robben kørte rundt med ham, og den vandt vi alligevel.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

anolacrabcf skrev:Rigtig gode nyheder med abidal tilbage. Han bliver super vigtig hvis han når at blive helt klar til de kommende kampe. Han besidder nogen defensive kvaliteter som jeg tror bliver vigtige. Har kun engang set ham blivet kørt over af en modstander og det var sidste års kamp mod Real da Robben kørte rundt med ham, og den vandt vi alligevel.
Så du mener Robben kørte rundt med ham, i den kamp vi vandt 2-6 på bernabeu!?!?

Jeg har før set Abidal på dybt vandt - enig. Men i den kamp havde vi simpelthen fuld styr på tingene, og at sige Robben kørte rundt med ham, er endnu en overdrivelse til reals fordel du kommer med. Deres eneste spiller den kamp, som var varm, var Higuain. Alle andre krøllede vi simpelthen sammen
Forumlegende

anolacrabcf

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af anolacrabcf »

I føste halvleg blev abidal i den grad udstillet af robben. Ja han har før spillet dårlige kampe, men det var første gang jeg har set ham i den grad være den lille. stor cadeau til robben for det, abidal er ikke den nemmeste at spille over for med hans hurtighed og fysik, men robben var bare endnu hurtigere og nærmest umulig at stoppe(det skal lige med i historien at jeg er kæmpe robben fan, også selvom han er tidligere madrid spiller). Man kan sikkert finde andre kampe hvor han også har været på hælene, men den kamp står som den tydligste for mig.
Hvorfor skal du stille ? til at jeg skriver???

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster