5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af ladislau »

Svært at finde styrker hos Inzaghi? Så må din kritik af Busquets jo være et kvalitetstempel.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Så blev hans åbenlyse mangler igen udstillet mod Tenerife. Han skal være lykkelig for han ikke kostede os 2 mål
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Spillere kan jo desværre ikke være gode hver gang.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Hetzen af Busquets fra enkelte brugere herinde er en anelse latterlig og usaglig. Hvorfor flopper han igen? Og hvornår faldt han virkelig igennem og mod hvem?

deho

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af deho »

Alle indlæg omkring en spillers præstationer vil vel være subjektive... derfor synes jeg det er helt i orden at diskutere og kritisere en spillers præstationer. Dette er vel et forum, hvor alle har ret til at skrive deres holdning uden man behøver tænke på, om det nu er "sagligt" - man skal vel ikke tage det for mere end det er :)

Og jeg er bestemt enig i, at Busquets endnu engang spillede en skidt kamp. Hans position som DM gør simpelthen at når han har boldtab medfører det ofte store chancer til modstanderne... og når man er så usikker i afleveringerne og tager så elendige beslutninger som han gør, så er man ikke egnet til at spille DM på Barca's hold.

Ingen spillere er fejlfri... men han er ganske enkelt ikke god nok i mine øjne.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

FC. Barcelona skrev:Hetzen af Busquets fra enkelte brugere herinde er en anelse latterlig og usaglig. Hvorfor flopper han igen? Og hvornår faldt han virkelig igennem og mod hvem?
Er nu nærmere dit indlæg der er latterligt, da du ville have fundet utallige argumenter og eksempler på Busquets manglende evner, hvis du havde læst tråden igennem inden du postede.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Spillere kan jo desværre ikke være gode hver gang.
Nej, men hvor vores andre spillere fejler sjældent, fejler Busquets ofte. Læg det oveni at han mest af alt skubber bolden den forkerte vej (alibi-spiller), så vil du komme frem til, at han ikke er god nok til vores hold.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

@deho..

Bestemt.. Det er bare svært at diskutere hvis ens argumenter mere er statements end argumenter.

Udover det så er det ærgeligt at folk kun kan finde ud af at rakke ned på Busquets, og ikke give ham kredit for de gode kampe han har spillet.

@Daluigi

Han er trods alt også en ung spiller der kun han spillet La Liga bold i 1½ år.. Er der en forkert vej at aflevere bolden? Han er den spiller i vores trup der har vundet flest bolde, og faktisk den der har tabt mindst.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes også Busquets bare er det nemme offer! Ja han er ikke en Yaya kaliber spiller, han er dog bestemt en talentfuld spiller, der skal have chancen i Barca. Jeg synes ikke argumentet med at han ikke kan spille DM, holder helt. Han lavede nogle fejl igår, men det kan ske for alle. Xavi lavede også fejl to gange, hvor de så fanger os i vores opspil, og den ene gang førte han fejl til at Tenerfie fik en kæmpe chance. Det betyder jo ikke at Xavi er en dårlig spiller.

Vi skal også lige huske på, Busquets er trods alt kun 21 år gammel, han skal bruge tid, og med tid lærer at formindske sine fejl, gør han det, så bliver han en gevinst for vores hold. Jeg synes helt klart han har fremtid i Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Lader til man enten er for eller imod ham i denne diskussion. Selvfølgelig skal han have mere tid. Men når man ser hvor lidt spilletid Bojan generelt har fået i år kontra al den spilletid Busquets har fået, så er det jeg sætter spørgsmålstegn ved peps dispositioner. Nuvel bussi skal være der når yaya er til ACN og derfor behøvede han tilvænning, men det har været grotesk så meget Yaya har været på bænken. Synes nogle gange at pep stirre sig lidt blind på hans såkaldte "egne" spillere.

Uhhh ja det var faktisk en konkret bebrejdelse af vores ellers fantastiske træner..
Forumlegende

Toure

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Toure »

@ Daluigi;

Konkurrencen er jo også meget hårdere oppe i angrebet frem for nede på den defensive midtbane. Jeg synes at Busquets har gjort det godt ift. at han kun har spillet for os i 1½ år. Jo mere erfaring han får, jo bedre bliver han. Desuden tror jeg at Pep sætter pris på hans ekstremt gode arbejdsmoral. Nogle gange lykkes det ikke altid for Busquets, men man bliver nødt til at give ham ro og tillid.

Og det er trods alt ikke kun Pep der ser noget i ham. Busquets har jo også spillet kampe for det spanske landshold, så noget må han da kunne...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Elbarca »

Ja Pep er helt galt på den mht. Busquets. Guardiola bør tage sig lidt sammen. Pep har ligesom Busquets ikke vist noget særligt og fejler en gang i mellem, senest mod Sevilla og Villareal. Busquets er også elendig. Han tillader sig at tabe bolden et par gange i løbet af en kamp, på den mest pressede position på banen. Hvad har Busquets vist udover at tilkæmpe sig en plads på verdens bedste hold og spille rigtigt ofte og så komme på landsholdet, mens han endnu er 21 år? Ingenting! :roll:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det var lidt grotesk at han spillede mere end en Yaya. Jeg synes Yaya er KLART vores bedste DM, jeg synes ikke Bussi har niveauet til at slå ham a endnu, og derfor var det uforståeligt at han fik mere spilletid end Yaya. Det jeg er imod, er dem, der synes han ikke har fremtid på vores hold, og at han skal sælges, for det holder jo ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af ladislau »

Fred med at kritisere Peps beslutninger, selvom det jo ikke er så pisse aktuelt, nu hvor Yaya ikke er tilgængelig som alternativ anywho.
Det virker dog en smule malplaceret, at man kontinuertlig har behov for, at påpege Busquets mangler, hvis det er Pep, som man er uenig med. Så er jo ingen grund til at brokke sig over hver evig enkelt fejl knægten laver, såsom at spille en forsvarsspiller... Hvis det er en fejl

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af SirJonas »

Jeg mener ikke det er Buesquets vi skal bebrejde. Vi kender jo hans niveau og ved hvordan han spiller. Han laver en del flere fejl end resten af holdet, det ved vi jo alle sammen? Det er jo Pep som netop lader ham starte på banen, gang på gang?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster