Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Remmen

Re: Guardiola

Indlæg af Remmen »

JonasV skrev:Jamen altså. Det er fantastisk. Man er nødt til at have den allerstørste respekt for den fantastiske mand!

En tilpas storladen beskrivelse:
http://www.goal.com/en/news/1776/club-w ... -guardiola
"For all that you have achieved, Mr Guardiola, we salute you."!!

Siger hvis det hele...

anolacrabcf

Re: Guardiola

Indlæg af anolacrabcf »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... ca-fremtid
Hvad er det for en udmelding at komme med midt i en sæson. Det ligner unægteligt et træner skifte, jeg kan ikke se hvorfor man ellers skulle komme med sådan en udmelding. Jeg håber at man vil forlænge den kontrakt og så give Guardiola de spillere han forlanger, man kan ikke forvente at vi bliver på toppen når vi skal bygge et hold op kun af talenter. Det kræver ihvert fald at man har de aller største talenter i verden, og det er verden alligevel for stor til at vi har. Det er netop i sådan en situation at jeg godt kan blive lidt træt af ledelsen i barca. Hvis Guardiola forlader os til sommer, hvilket jeg håber han ikke gør, så kunne jeg godt tænke mig at se Laudrup som ny barca træner.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

anolacrabcf skrev:http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... ca-fremtid
Hvad er det for en udmelding at komme med midt i en sæson. Det ligner unægteligt et træner skifte, jeg kan ikke se hvorfor man ellers skulle komme med sådan en udmelding. Jeg håber at man vil forlænge den kontrakt og så give Guardiola de spillere han forlanger, man kan ikke forvente at vi bliver på toppen når vi skal bygge et hold op kun af talenter. Det kræver ihvert fald at man har de aller største talenter i verden, og det er verden alligevel for stor til at vi har. Det er netop i sådan en situation at jeg godt kan blive lidt træt af ledelsen i barca. Hvis Guardiola forlader os til sommer, hvilket jeg håber han ikke gør, så kunne jeg godt tænke mig at se Laudrup som ny barca træner.
Du må sgu meget undskylde, men ahva? Guardiola vil jo ikke skrive under på en ny kontrakt, ligegyldigt hvor meget de tigger og beder ham... hvad fanden skal de gøre, føre hans hånd? Slette alle trofæerne fra klubbens historie, så han har chancen for at vinde dem på ny?

Jeg aner virkelig ikke, hvordan du får klandret ledelsen for, at Guardiola måske vil finde nye udfordringer, netop fordi han har vundet alt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Guardiola

Indlæg af Rivaldo10 »

anolacrabfc eller hvad han hedder har jo længe været negativiteten selv. Prøv at læse mandens indlæg. Klubben skriver historie og han er stadig ligeså negativ. Lidt kritik er bestemt sundt, men du overdriver altså ganske enkelt.

Toure

Re: Guardiola

Indlæg af Toure »

FC. Barcelona skrev:anolacrabfc eller hvad han hedder har jo længe været negativiteten selv. Prøv at læse mandens indlæg. Klubben skriver historie og han er stadig ligeså negativ. Lidt kritik er bestemt sundt, men du overdriver altså ganske enkelt.
Og så dagen efter vi har vundet ALT! Helt grotesk.

anolacrabcf

Re: Guardiola

Indlæg af anolacrabcf »

Og så dagen efter vi har vundet ALT! Helt grotesk.
.

Det er vel sagen uvedkommende om vi har vundet alt eller ej, det er ikke resultaterne jeg beklager mig over. Det er primært manglende aktivitet på transfer market jeg er bekymret over.
Det ville være grotesk vis jeg roste os hver gang vi vandt og kritiserede os hver gang vi tabte.

Toure

Re: Guardiola

Indlæg af Toure »

anolacrabcf skrev:Det ville være grotesk vis jeg roste os hver gang vi vandt og kritiserede os hver gang vi tabte.
Det hedder at være fan.

barca76

Re: Guardiola

Indlæg af barca76 »

Det bliver trist hvis han forlader os til sommer, han har jo på blot et år skrevet historie, noget som blir så godt som umuligt at gentage..
En herinde skriver at han så gerne ser Laudrup som afløser...her er jeg godt nok uenig. Ja, laudrup var superb som spiller, men han har overhovedet ikke imponeret mig som træner. Hverken i Getafe eller Moskva har han overbevist mig om at han bør være barcatræner..
Han er ikke klar endnu og jeg tror det går galt, hvis han kommer til at stå i spidsen for holdet fra næste sæson.
Håber virkelig at Guardiola vælger at blive !!

Toure

Re: Guardiola

Indlæg af Toure »

Jeg synes at det er alt for tidligt at spekulere i en ny træner. Jeg håber at Guardiola bliver i nogle år endnu, men jeg kan sagtens se fornuften i at han forlader os inden for den kommende årrække. Pep vil gerne udvikle sig som træner, og det er svært hvis man bliver i en klub i lang tid.
Men nu hvor vi har ham, så skal vi da nyde det! :D

EDIT: HVIS man skal nævne en mulig opfølger til Guardiola, så ville jeg uden tvivl sætte mit lid til Luis Enrique. Alt andet ville være forkert.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Toure skrev:Pep vil gerne udvikle sig som træner, og det er svært hvis man bliver i en klub i lang tid.
Hvorfor det?

Jeg tror desuden også han bliver længere.
#jesuisSheep

Toure

Re: Guardiola

Indlæg af Toure »

zqa skrev:
Toure skrev:Pep vil gerne udvikle sig som træner, og det er svært hvis man bliver i en klub i lang tid.
Hvorfor det?
Fordi at man først kan bevise at man er en toptræner, hvis man kan opnå resultater med flere klubber end én. Desuden tror jeg Pep vil ud og opleve verdenen, mens han stadig er rimeligt ung. Han vil opleve at være træner for mange klubber, og han vil udvikle sig som menneske.

Dén havde du nok ikke lige regnet med hva'? :wink:

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Guardiola

Indlæg af benjamin »

Toure skrev:
zqa skrev:
Toure skrev:Pep vil gerne udvikle sig som træner, og det er svært hvis man bliver i en klub i lang tid.
Hvorfor det?
Han vil opleve at være træner for mange klubber, og han vil udvikle sig som menneske.

Dén havde du nok ikke lige regnet med hva'? :wink:
Er det noget, han har udtalt?
Stick to your guns.

Toure

Re: Guardiola

Indlæg af Toure »

Nej, selvfølgelig har han ikke udtalt det. Det kunne jeg bare forestille mig.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Guardiola

Indlæg af benjamin »

Toure skrev:Nej, selvfølgelig har han ikke udtalt det. Det kunne jeg bare forestille mig.
Nå ja, ok. Men det kunne han, hvis han altså gad?
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Toure skrev:
zqa skrev:
Toure skrev:Pep vil gerne udvikle sig som træner, og det er svært hvis man bliver i en klub i lang tid.
Hvorfor det?
Fordi at man først kan bevise at man er en toptræner, hvis man kan opnå resultater med flere klubber end én.
Så Sir Alex Ferguson er ikke toptræner.. Nej. Flot. Godt. Tilbage i hulen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster