Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Lopezzz skrev:
kannDK skrev:
Lopezzz skrev:Dem som holder med Eto'o kan se ham igen på søndag når Inter møder AC Milan på udebane
nej.. dem der holder med ibrahimovic kan se ham der.. for eto'o bliver først præsenteret mandag.. dsv for eto fans hva? ;)
ok, så må det være på torsdag mod Monaco
Ja, det kan bedre passe ;)

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

rummenigge skrev:
Jønde skrev:Nu florere der ord som skamfuld opførsel og sådan allerede før sagen om en så kaldt sign out fee var os bekendt, så jeg syntes ikke at kritikken har noget særligt med det at gøre. Glæder mig stadig til at hører noget fra nogle af alle dem der har været (gennem lang tid nu) så kritiske over for eto`o, blandt andet med et argument om at pep må kende ham bedst og når nu pep vil af med ham er der nok en grund, nu hvor pep har sagt om eto`o som han har....
Nu ved jeg ikke hvad du henviser specifikt til, men du må leve med at man er uenig med dig og synes meget af kritikken overfor Eto'o er berettiget.

Jeg tror alle Eto'o kritikere herinde jo ikke kritiserer privat personen Eto'o, men den offentlige Eto'o som tjener den store kasse og er garant for et par illoyale bemærkninger per sæson oveni de 20+ mål.

Bare rolig de fleste herinde kan godt lide Eto'o og har også været først med at rose ham for hans mange kvaliteter. At vi stiller høje krav til en Barca profil på og udenfor banen, ja, det er vel selvskrevet.

Jeg er helt enig med Pep. Eto'o skal væk og ind skal Ibra. Fred være med det hvis vi er uenige her også 8)

P.s.
Hvis dig og Ladislau er kede af at Eto'o skal væk så føler jeg da med jer, jeg er fælder da og en nostalgis tåre men kan bare sige IBRA IS COMING!!! :wink:

Jeg kan nu sagtens leve med at der findes en masse eto`o kritikkere herinde, men jeg undre mig og bliver lidt irretret over at der ikke fra kritikernes side ikke bliver sagt et ord om de positive bemærkninger pep er kommet med ang. eto`o, som jeg nu har søgt en respons på i op til flere indlæg, når nu den samme stemme af kritik har brugt netop pep som argument for deres kritik...
Syntes det er en mærkelig og unfair måde at diskutere på...

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Kenneth »

Jønde skrev:Jeg kan nu sagtens leve med at der findes en masse eto`o kritikkere herinde, men jeg undre mig og bliver lidt irretret over at der ikke fra kritikernes side ikke bliver sagt et ord om de positive bemærkninger pep er kommet med ang. eto`o, som jeg nu har søgt en respons på i op til flere indlæg, når nu den samme stemme af kritik har brugt netop pep som argument for deres kritik...
Syntes det er en mærkelig og unfair måde at diskutere på...
Jeg forstår ikke hvad er det er du vil have?

Diskussionen har nu engang fokuseret på, at Eto'o tilsyneladende krævede en exit bonus, skulle vi så samtidig sige, "jamen, det er godt nok noget forbandet svineri og uværdigt at Eto'o kræver en exit bonus, men det er sq kanon at Pep siger at det ikke har noget med hans præstation eller personlighed at gøre! Thumbs up der, Eto'o!"
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

Skriv nu under på den aftale Eto'. The Special One bryder sig ikke om, at vente.

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Godfather skrev:Skriv nu under på den aftale Eto'. The Special One bryder sig ikke om, at vente.

De skriver under på mandag ;) og der ser vi også Zlatans presentation..
glæder mig også til iaften, der er nogen der siger at man ser zlatan på stadion :D

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Kenneth skrev:
Jønde skrev:Jeg kan nu sagtens leve med at der findes en masse eto`o kritikkere herinde, men jeg undre mig og bliver lidt irretret over at der ikke fra kritikernes side ikke bliver sagt et ord om de positive bemærkninger pep er kommet med ang. eto`o, som jeg nu har søgt en respons på i op til flere indlæg, når nu den samme stemme af kritik har brugt netop pep som argument for deres kritik...
Syntes det er en mærkelig og unfair måde at diskutere på...
Jeg forstår ikke hvad er det er du vil have?

Diskussionen har nu engang fokuseret på, at Eto'o tilsyneladende krævede en exit bonus, skulle vi så samtidig sige, "jamen, det er godt nok noget forbandet svineri og uværdigt at Eto'o kræver en exit bonus, men det er sq kanon at Pep siger at det ikke har noget med hans præstation eller personlighed at gøre! Thumbs up der, Eto'o!"

Ved ik lige hvornår du er kommet ind i diskussionen, men denne sag er jo først dukket op for et par dage siden og diskussionen hvor der er brugt hårde og grove ord om eto`o har vaseret længere, så nej diskussionen drejer sig IKKE om den sign off fee. Før den "sag" dukkede op blev hans opførsel over for barca og pep og os fans anfægtede på det kraftigeste, med en masse henvisninger til alt muligt fra pressen osv osv. For mig er det den del af kritikken af eto`o jeg undre mig over og som jeg syntes er unfair, når man nægter at forholde sig til de udtalelser som pep rent faktisk er kommet med....

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

kannDK skrev:
Godfather skrev:Skriv nu under på den aftale Eto'. The Special One bryder sig ikke om, at vente.

De skriver under på mandag ;) og der ser vi også Zlatans presentation..
glæder mig også til iaften, der er nogen der siger at man ser zlatan på stadion :D
Har du et link? Syntes nemlig de har skrevet, at han skrev under idag. Kan simpelthen ikke vente med, at se handlen blive bekræftet på de officielle hjemmesider! Ved ikke hvor mange dage jeg har læst om, at handlen i princippet er lukket, uden nogen officielt har bekræftet dette.

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Godfather skrev:
kannDK skrev:
Godfather skrev:Skriv nu under på den aftale Eto'. The Special One bryder sig ikke om, at vente.

De skriver under på mandag ;) og der ser vi også Zlatans presentation..
glæder mig også til iaften, der er nogen der siger at man ser zlatan på stadion :D
Har du et link? Syntes nemlig de har skrevet, at han skrev under idag. Kan simpelthen ikke vente med, at se handlen blive bekræftet på de officielle hjemmesider! Ved ikke hvor mange dage jeg har læst om, at handlen i princippet er lukket, uden nogen officielt har bekræftet dette.
Jeg har bare læst det på alle mulige forskellige hjemmesider at han/de skriver under når de bliver præsenteret om manden eller tirsdagen :/ men håber du har ret.. han undskriver i dag..

Leo Messi

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Leo Messi »

Eto'o har uden tvivl været verdens bedste angriber i de seneste 5 år.....men man skal være forudsigende.Eto'o har endnu ikke vist svaghedstegn i barcelona men det vil komme...vi er jo trodsalt alle sammen menneskelige....Jeg vil dog hellere have haft Villa, da han minder meget om Eto'o. Han er lynhurtigt, både i løb og bevægelse.han spiller direkte også er han ligeledes pasningsstærk og har en god scoringsrate....ibra score flotte mål, men jeg har altså tit set ham brænde de nemme mål og forsvinde totalt i de store kampe. Han har blandt andet endnu ikke scoret mod de store i CL og italianske Liga.....Det vigtigste i barcelona's angreb er dog efter min mening det bevægelse og pres der bliver skabt foran modstanderens banehalvdel. Og Eto'o er den vigtigste spiller i den hensigende. Han løber,som var en af hans børn døende når han er på banen. Dette kan vi ikke forvente fra Zlatan.....

alt i alt vil jeg dog ønske Eto'o held og lykke i Inter og jeg håber, at barcelona i deres ivre efter at overgå real ikke laver en fejl i denne Eto'o sag....

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Leo Messi skrev: alt i alt vil jeg dog ønske Eto'o held og lykke i Inter og jeg håber, at barcelona i deres ivre efter at overgå real ikke laver en fejl i denne Eto'o sag....
Tror altså ikke man på Barcelonas bestyrelsesgange har nogen sønderlig trang til at overgå Real Madrids stjerneindkøb. Man har vel bare vurderet, at Zlatan kunne erhverves for en relativ god pris. (taget forholdet med Eto i betragtning)

Zlatan var dyr, men hvilken stjernespiller er ikke det? Jeg syntes altså stadig vi slap relativ billigt omkring denne handel. At der så er folk der begynder at spekulere i handlens værdi er en anden ting. Vi gav 300 millioner i ren valuta, og en spiller der ikke ville forlænge med os.

Jeg syntes egentlig denne handel var temmelig fornuftig. Nu skal han bare præstere på banen, ellers bliver det et blodbad.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

BACK TO TOPIC
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15172
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1138 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Jbninc skrev:
Jeg syntes egentlig denne handel var temmelig fornuftig. Nu skal han bare præstere på banen, ellers bliver det et blodbad.
Hvis han ikke viser noget i første 5-6 officiale kampe så bliver han slagtet herinde.
Typisk
MDCCCXCIX

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Nu når Sammy er væk så bliver det en kæmpe opgave at afløse ham.

Men for ikke at lave en 2006/2007 booboo så må der tages en risiko ved at lave en major change. Jeg tror bestemt at Ibra kan hjælpe os med at vinde ligaen og CHL vi skal søge det held vi også havde i sidste sæson mht skader og gå ind til opgave med en ny vinkel som giver fornyet motivation.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

TAK FOR ALT Samu!

Gonna miss ya!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Ja - tak for alt Sammu. Din indsats, og mange mål, er allerede sikret et kapitel i historiebøgerne. Du bliver savnet. En af vores vigtigste brikker er væk, og vi går nu ind i en post-eto'o-målorgie sæson. Jeg håber det kommer til at gå godt uden hans garanti for mål. Held og lykke i Inter, de har gjort et røverkøb.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster