Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/180720093.htm
og det kan godt tage lang tid! Frygter virkelig hvad hans næste nederdrægtige hævngerning bliver.
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Daluigi skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/180720093.htm
og det kan godt tage lang tid! Frygter virkelig hvad hans næste nederdrægtige hævngerning bliver.
Mens du frygter Eto'os næste hævngerning, så kan jeg ikke lade være med at tænke på at Inter får 40 mio Euro plus Eto'o som efter min mening er over 30 mio Euro værd. På trods af at Laporta og Co. har reddet Barcas økonomi, kan jeg nogle gange ikke forstå, hvad der foregår i deres hoveder hos ledelsen. Man behøver ikke at være økonom for at kunne se, at dette er langt ude.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15190
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Goldenbaum skrev:
Daluigi skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/180720093.htm
og det kan godt tage lang tid! Frygter virkelig hvad hans næste nederdrægtige hævngerning bliver.
Mens du frygter Eto'os næste hævngerning, så kan jeg ikke lade være med at tænke på at Inter får 40 mio Euro plus Eto'o som efter min mening er over 30 mio Euro værd. På trods af at Laporta og Co. har reddet Barcas økonomi, kan jeg nogle gange ikke forstå, hvad der foregår i deres hoveder hos ledelsen. Man behøver ikke at være økonom for at kunne se, at dette er langt ude.
Lige præcis, 40mil + Eto'o + Hleb i leje = ca.80 mil.
Koster Zlatan så meget???? :shock:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Eto'o er efter min mening 35 mill værd! fatter heller ikke hvorfor inter i det hele taget skal have penge oveni i byttet..i så fald skulle det ikke være mere end 5-10 mill da!

snakker euro self.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Bager »

Er de 40 mio euro + Éto'o + lån af Hleb ikke bare noget pressen har opfundet?

Jeg har meget svært ved at se den handlen realiseret. Barcelona har en plan hvori Hleb indgår. Det ville ikke ligne os at handle med hovedet under armen på den måde.

Éto'o er værd omkring 30 mio euro. Zlatan er værd lidt mere. Men ligefrem 40 mio euro! Det er jo vildt at tænke på hvis det er rigtigt at vi har budt (sølle) 42 mio euro for Villa.

Hvis Éto'o virkelig ikke er mere værd, så lad ham da spille næste år og lad ham gå. Til den tid har markedet lagt sig igen, vi har tid til at køre en ny angriber i stilling - Keirrison? Bojan? Henry? Villa? En anden? Eneste problem er om Éto'o har motivationen og om ledelsen/guardiola fortsat kan samarbejde med Éto'o det kommende år efter dette transfervindue.
Visca el Barca

Remmen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Remmen »

Bager skrev:Er de 40 mio euro + Éto'o + lån af Hleb ikke bare noget pressen har opfundet?

Jeg har meget svært ved at se den handlen realiseret. Barcelona har en plan hvori Hleb indgår. Det ville ikke ligne os at handle med hovedet under armen på den måde.

Éto'o er værd omkring 30 mio euro. Zlatan er værd lidt mere. Men ligefrem 40 mio euro! Det er jo vildt at tænke på hvis det er rigtigt at vi har budt (sølle) 42 mio euro for Villa.

Hvis Éto'o virkelig ikke er mere værd, så lad ham da spille næste år og lad ham gå. Til den tid har markedet lagt sig igen, vi har tid til at køre en ny angriber i stilling - Keirrison? Bojan? Henry? Villa? En anden? Eneste problem er om Éto'o har motivationen og om ledelsen/guardiola fortsat kan samarbejde med Éto'o det kommende år efter dette transfervindue.
Tror godt nok ikke vi kan få 30 mio euro.. Han kan, som sagt smutte gratis næsten år, hvilket unden tvivl påvirker pris på ham i den forkerte retning.. Tror ikke vi kan få meget mere end 20 mio euro for ham.. Men det ændre ikke ved, at jeg også synes det er en meget høj pris, men lad os nu se om det virkelig er prisen..

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

Eto's respektive værdi er relativ.

Der ingen klubber der kan/vil betale den løn han kræver udover City og muligvis Inter. City har endvidere trukket sig grundet hans enorme lønkrav og manglende beslutningsevne. Ligeledes er afrikaneren ikke en øre værd for Barcelona (men, derimod en omkostning) hvis han ikke forlænger sin nuværende kontrakt hvilket vil være utopi, at tro, med tanke på den seneste tids udtalelser fra Laporta samt Eto'-lejeren.

Ergo, den eneste måde Eto' kan have en værdi for Barcelona fremmedrettet er, hvis han siger ja til Inters kontrakttilbud...

Hvis man er uenig, vil jeg gerne høre hvilken klub der vil betale 30 mio euro for Eto' i dette transfervindue + hans respektive løn?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Bager »

Han er vel stadig noget værd for os eftersom vi har en verdensklasseangriber et år endnu.
Visca el Barca

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

Til hvilken nytte?

Manden er tydeligvis utilfreds hvis han ikke får et forbedret kontrakttilbud hvilket ifølge Laporta ikke vil ske. Endvidere har både Pep-G og Laporta kritiseret Eto' både implicit og eksplicit samt antydet, at han er uønsket i klubben. Derudover har klubben åbenlyst jagtet spillere som Forlan, Zlatan og Villa som direkte erstatning.

http://avisen.dk/etoo-salg-skal-finansi ... 09645.aspx

http://politiken.dk/sport/fodbold/article743902.ece

Derfor tror jeg, at det bedste for alle parter, er et salg af Eto'. Derved kan vi få en spiller Guardiola ønsker til klubben og ligeledes undgå en sæson hvor vi har en spiller der er utilfreds og skaber disharmoni. Havde dog personligt set, at Eto' fik en bedre afsked uden al mudderkasteriet men de seneste års polemik omkring Eto' har desværre sat sine spor... :(

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Godfather skrev:Til hvilken nytte?

Manden er tydeligvis utilfreds hvis han ikke får et forbedret kontrakttilbud hvilket ifølge Laporta ikke vil ske. Endvidere har både Pep-G og Laporta kritiseret Eto' både implicit og eksplicit samt antydet, at han er uønsket i klubben. Derudover har klubben åbenlyst jagtet spillere som Forlan, Zlatan og Villa som direkte erstatning.

http://avisen.dk/etoo-salg-skal-finansi ... 09645.aspx

http://politiken.dk/sport/fodbold/article743902.ece

Derfor tror jeg, at det bedste for alle parter, er et salg af Eto'. Derved kan vi få en spiller Guardiola ønsker til klubben og ligeledes undgå en sæson hvor vi har en spiller der er utilfreds og skaber disharmoni. Havde dog personligt set, at Eto' fik en bedre afsked uden al mudderkasteriet men de seneste års polemik omkring Eto' har desværre sat sine spor... :(
Men hvem skal købe ham? Er det ikke lidt der problemet ligger? Den eneste klub (som jeg ved) der har budt på ham, og ville give ham en løn han kunne acceptere er vel City, som han ikke vil spille for.

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

JBNINC

Se venligst mit indlæg lidt højere oppe i denne tråd. Jeg skriver nemlig også, at Et'o's respektive værdi er relativ, idet ingen klub (udover Inter) er interesseret i, at investere penge i en spiller som kræver enorme summer i løn. Derfor vil det i min optik være mest hensigtmæssigt for både ham, og vores klub at indgå den omtalte byttehandel.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Nu er der jo ingen der ved hvad Eto'os lønkrav er, og slet ikke om de er så astronomiske, som ledelsen siger. Vi ved ikke hvorfor han ikke ville til City, ej heller om det pga Barca, Eto eller bare den generelle stagnation i spillerhandel, der er skyld i manglene bud på Eto'o. Med Guardiolas seneste udtalelse, og med deres forhandlinger med andre angribere, så står det dog endnu tydligere klart, at han på intet tidspunkt har været en del af forberedelserne, som ledelsen ellers tidligere påstod.

Jeg synes det sætter mange af de udtalelser, som Laporta er kommet med i relief, hvor man direkte og indirekte har smudset Eto'o til, øjensynligt for at få ham afhændet og for at få ham i miskredit hos klubbens fans. Det har så også i stor omfang lykkedes, her på siden er han stemplet som grådig, illoyal, og hans opførsel er skamfuld og uacceplabel. Det synes jeg personligt er hårde ord om en mand, der har været afgørende for mange titler til Barca, og hvis eneste handling i dette transfer vindue er, at afslå et økonomisk lukrativt tilbud fra City, mod hans egen agents råd vel og mørke.

Nu ved vi ikke om klubbens ledelse, har været ærlig for spilleren. Lige som vi ikke ved om han ønsker at komme til Inter, og som sagt hvad hans økonomiske krav reelt er. Mener bare, at for at kræve en loyal reaktion fra Eto'o, så bør man jo også udvise loyalitet den anden vej, ellers så bare holde sig til den kontrakt som i forvejen er underskrevet.

Synes der er en udpræget tendens i Eto'o sagen til at svine til ,hver gang det ikke lige helt går som ledelsen ønsker. Det gør sig også gældende i Felipe sagen og i forbindelse med at prøve at hente Villa til klubben. Så er Deportivo folkene nogle fjolser, det er Llorente og Soriano for den sag skyl også, og de opfører sig igen skamfulde. Synes mest af alt, at man skulle følge Valencia CF's råd i Villa tråden og se lidt indad.
Der er så mange forhandlinger som ledelsen har været inde i, som er blæst op i medierne, både intent(Eto'o, Valdes, Toure) og som har sejlet rundt, men det er sgu altid de andre der forkert på den, hvilket jeg finder underligt.
Synes efterhånden vores ledelse skulle tage sig sammen det sidste år.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Fantomet »

Etoo ifølge Inter-trøje.

Billede

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

Overstående billede er lavet af en 3 årig. :P

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

satme en der er blevet glad for photoshop PCM ? :d
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster