Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Leo Messi

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Leo Messi »

Hvis man ligger mærke til de mål Eto'o score er det altså ofte mål, som en Van Nistoroy eller Inzagi ikke vil kunne scorer. han skal bare have bolden i nærheden af modstanderens mål og så skal han nok scorer.Hans mål kommer ofte ud af det blå, hvor han tager et hurtigt træk og kanonere den i mål.Og dette ligemeget hvor han er placeret.

Det underlige er,at Eto'o sidste sæson blev kritiseret af for at udtale sig for meget i offentligheden. I denne sæson bliver han så kritiseret for, at ikke deltage i den cirkus-show som forgår i barcelona. Eto'o ønsker ikke at svare eller skrive under på noget, som helst før han kommer tilbage fra sin ferie. Og det giver jeg ham sku respekt for. Den endelig kritik skulle gå til barca-ledelsen, som meddeler både deres holdninger, Eto'o kontrakt situation og de bud, der er kommet ind på ham til pressen.Ledelsen burde holde hele dette senario inden for deres egne 4 vægge og ikke takle situationen, som en offentlig begivenhed.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Leo Messi skrev:Hvis man ligger mærke til de mål Eto'o score er det altså ofte mål, som en Van Nistoroy eller Inzagi ikke vil kunne scorer. han skal bare have bolden i nærheden af modstanderens mål og så skal han nok scorer.Hans mål kommer ofte ud af det blå, hvor han tager et hurtigt træk og kanonere den i mål.Og dette ligemeget hvor han er placeret.

Det underlige er,at Eto'o sidste sæson blev kritiseret af for at udtale sig for meget i offentligheden. I denne sæson bliver han så kritiseret for, at ikke deltage i den cirkus-show som forgår i barcelona. Eto'o ønsker ikke at svare eller skrive under på noget, som helst før han kommer tilbage fra sin ferie. Og det giver jeg ham sku respekt for. Den endelig kritik skulle gå til barca-ledelsen, som meddeler både deres holdninger, Eto'o kontrakt situation og de bud, der er kommet ind på ham til pressen.Ledelsen burde holde hele dette senario inden for deres egne 4 vægge og ikke takle situationen, som en offentlig begivenhed.
Det var Eto'os agent der indledte det hele med at præsenterer et bud fra hans mobiltelefon. Eto'o har scoret nogle fantastiske mål som kun han kan lave ja. Men en angriber som Villa, Torres, Nistelroy (før hans skade) kunne sagtens udnytte flere chancer end Eto'o gør. Se den sidste halvdel af Eto'os sæson.. det var jo nærmest tragikomisk så meget han brændte.
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

@ Daluigi

Det siger meget om hvor farvet dine holdninger er om Eto'o, at du nævner hans kritik af Ronnie og Rijkard til pressen. Så vidt jeg husker var det Ronnie der udtalte sig negativt om Eto'o først, og han forsvarede sig bare.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Goldenbaum skrev:@ Daluigi

Det siger meget om hvor farvet dine holdninger er om Eto'o, at du nævner hans kritik af Ronnie og Rijkard til pressen. Så vidt jeg husker var det Ronnie der udtalte sig negativt om Eto'o først, og han forsvarede sig bare.
Så husker du dårligt... hahahaha du kalder mit syn "farvet" alt imens denne sag kun omhandler en barca spiller, jeg har respekt for som spiller men ikke som person. Amen come on, jeg har argumenteret for mine holdninger og givet konkrete eksempler, og så er dit svar til alt det, at det er en "farvet" holdning. Synes jeg er lidt tamt hvis jeg skal være ærlig. Men nuvel vi blir ikke enige om det her, så lad os komme videre og se hvad det hele ender med :)
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Daluigi skrev:
Goldenbaum skrev:@ Daluigi

Det siger meget om hvor farvet dine holdninger er om Eto'o, at du nævner hans kritik af Ronnie og Rijkard til pressen. Så vidt jeg husker var det Ronnie der udtalte sig negativt om Eto'o først, og han forsvarede sig bare.
Så husker du dårligt... hahahaha du kalder mit syn "farvet" alt imens denne sag kun omhandler en barca spiller, jeg har respekt for som spiller men ikke som person. Amen come on, jeg har argumenteret for mine holdninger og givet konkrete eksempler, og så er dit svar til alt det, at det er en "farvet" holdning. Synes jeg er lidt tamt hvis jeg skal være ærlig. Men nuvel vi blir ikke enige om det her, så lad os komme videre og se hvad det hele ender med :)
Nu mener du at jeg husker dårligt: Situationen som jeg husker den var at Eto'o efter en langvarig skade var ved at blive skiftet ind med få minutter tilbage af kampen, og dette var han angiveligt utilfreds med, da han ville spille mere end 5 minutter (husker ikke antallet af minutter helt præcist). Derefter udtalte Ronaldinho med indirekte henvisning at man skulle tænke på holdet først. Eto'o svarede tilbage og sagde, at før man udtaler sig om andre spillere og deres holdånd skulle man se sig selv i spejlet først. Rijkard sagde så noget med at Eto'o ikke ville spille, og Eto'o sagde at man var en dårlig person, hvis man fortalte løgne om andre. Hverken Ronnie eller Eto'o nævnte navne på den anden, men det var meget tydeligt hvem det omhandlede. Siger historien dig noget nu?

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

daluigi: ang. en sammensættelse af et hold, har jeg ALDRIG påstået at et hold med 25 etoo er en god ide, hvis det er den opfattelse du har fået er den forkert. nej jeg mener at det for et hold er enomt vigtigt at have 2-3 stykker af den slags spillere og så en masse "rygklappere", til at skabe hamoni og balance.
hvis du ikke mener at barca som klub lægger stor vægt på passion og ærgerighed, så det okay med mig, men det mener jeg nu. Og lad mig dog have min mening uden at påstå at jeg tager fejl, du har vel ikke patent på sandheden...
Vi kan vel godt være uenige, uden nogle nødvændigvis har ret eller tager fejl....

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Fantomet »

Billede

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

pcm skrev:Billede
Hahahahaha :lol:
Forumlegende

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Helt sikkert, den er sku meget sjov!!

Leo Messi

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Leo Messi »

Goldenbaum skrev:
i skrev:
Goldenbaum skrev:@

.
:)
Nu mener du at jeg husker dårligt: Situationen som jeg husker den var at Eto'o efter en langvarig skade var ved at blive skiftet ind med få minutter tilbage af kampen, og dette var han angiveligt utilfreds med, da han ville spille mere end 5 minutter (husker ikke antallet af minutter helt præcist). Derefter udtalte Ronaldinho med indirekte henvisning at man skulle tænke på holdet først. Eto'o svarede tilbage og sagde, at før man udtaler sig om andre spillere og deres holdånd skulle man se sig selv i spejlet først. Rijkard sagde så noget med at Eto'o ikke ville spille, og Eto'o sagde at man var en dårlig person, hvis man fortalte løgne om andre. Hverken Ronnie eller Eto'o nævnte navne på den anden, men det var meget tydeligt hvem det omhandlede. Siger historien dig noget nu?
dette passer meget fint på beskrivelsen af det senarie der udspillede sig mellem Rejkard og Ronnie på den ene side og Eto'o på den anden...Eto'o forsvarede sig bare, ligesom en hver anden mand af den rette støbning ville gøre

Remmen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Remmen »

Kan snart ikke se, hvordan vi skal kunne komme af med Eto'o.. Der er ikke tvivl om, at han kun vil til en stor klub, medmindre han får en mega løn, som kun City kan tilbyde..

Så var der interessen fra Man U, som nu ifølge mange medier, ikke vil købe mere ind denne sommer..
Så var der interessen fra Milan, men de ser efterhånden mere ud til at ville kæmpe for Luis Fabiano..

Så hvad er der efterhånden tilbage? Tror godt det kunne ende som sidste sæson, hvor vi ikke rigtig kan komme af med ham, selvom vi gerne vil..

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Tjaeh, lige nu ser det sådan ud. Det vil være en fryd hvis han bliver en sæson mere, og sætter ledelsen på plads med en ordentlig spandfuld mål. Hvis vi ikke kan få Villa, så hænger sæsonen i en meget tynd tråd, uden en top top klasse angriber. Al respekt til forlan, han skal nok lave mål, men selv når han bliver spillet ind engan, så er han ikke god nok fodboldspillertil Barca niveau.

Er desværre ikke helt så optimistisk, der er stadig klubber, som Milan, juventus og især Chelsea. Især når vores ledelse ikke er så gode til at insistere på prisen. Er heller ikke sikker på han partout vil have den mega løn, tror bare han vil have højest mulige løn, hvor han nu skal hen. Vi så jo, at en sekundær klub ikke var hans kop te, og så var lønnen knap så vigtig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Elbarca »

Udenfor banen opfører Etoo sig som Christina Ronaldo gør på banen. Der er lidt for meget tudefjæs over ham. Han er selv ude om det. Det er ikke for sjov City har droppet ham, da han ligesom med vores ledelse har ladet dem i stikken, ved ikke at komme med en tilbagemelding omkring hvad han vil. City kan man måske forstå, men sin egen klub bør han behandle bedre, specielt hvis han føler noget for klubben.

Der ville alligevel være noget romantisk over det, hvis han ygmygt fortsatte i klubben og igen i år kunne motivere sig til en stor sæson.

Remmen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Remmen »

Problemet er bare, at han kan smutte gratis om et år.. Så hvis ikke han vil forlænge, så skal han ud..

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Elbarca »

Der skal nok være bejlere til Etoo. Om ikke andet så er der holdet fra Uzbekistan! Det bliver nok for svært for ham at blive i denne omgang desværre. Umiddelbart er han oplagt for et hold som Milan, der bare har brug for en bomber. Tilbage står vi så selv uden en stor profil som angriber og den plads kan Henry efter min mening bedre udfylde end en spiller som Forlan, der vil få det svært i Barca, hvor vi kræver spektakulære ting fra angriberne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster