Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Smått sjokkert over at Goldenbaum personlig også ville krevet høyere lønn eller smuttet på free transfer. Som Barca fan høres det meget merkelig ut i mine øyne... Selv hadde jeg skrevet under den kontrakten Eto'o har i dag på sekundet, og som andre brukere påpeker, hverken United eller Milan kommer til å tilby høyere lønn. Kun City, men det er ikke en klubb av samme kaliber.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

F.C. Barcelona skrev:Smått sjokkert over at Goldenbaum personlig også ville krevet høyere lønn eller smuttet på free transfer. Som Barca fan høres det meget merkelig ut i mine øyne... Selv hadde jeg skrevet under den kontrakten Eto'o har i dag på sekundet, og som andre brukere påpeker, hverken United eller Milan kommer til å tilby høyere lønn. Kun City, men det er ikke en klubb av samme kaliber.
Hvad er der at blive sjokeret over? Så vidt jeg ved tjener han 400 t. Euro om måneden... hvis jeg kunne få 800 t. Euro om måneden, er der ikke så meget at tænke over. Især hvis jeg havde vundet alt der kan vindes sammen med verdens bedste klub. Prøv at omregne til DKK og se hvor meget det udgør. Det er ligegyldigt om City ikke er en klub af samme kaliber for de penge.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

madsjuul skrev:
Goldenbaum skrev:
madsjuul skrev:hold kæft hvor er jeg træt af Eto'o!! han er pisse go, ingen tvivl om det. men han udstiller sig selv som en mere og mere pengegrisk * som total mangler klubfølelse for den klub som har gjort ham til den han er idag. Damn hvor blir jeg hidsig over at han pisser sådan på barca. han skylder barca alt. han venter bare på at han kan smutte gratis, så han kan få en kæmpe sign-on fee.
Køb villa og lad eto'o rådne op på bænken.
Eto'o skal slet ikke rådne op nogle steder. Det er ikke kun ham, der skylder Barca alt, det går også den anden vej. Jeg ville nok også have krævet en forlængelse med HØJERE løn eller smutte på fri transfer. Hvis han endelig skulle smutte, så synes jeg faktisk mere om idéen med Keirreson som afløser og Bojan. Mon ikke de andre kan fodre dem med masser af chancer. K9 skulle være meget kold foran mål.

Hvorfor skal et'o have mere i løn? manden tjener sgu nok penge. Eto'o bude være glad for den gode kontrakt han har med verdens bedste klub.
Nok penge? Ja han tjener mange penge, men åbenbart ikke nok.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Tolquhon »

Goldenbaum: Du argumenterer altså for at det er grådigheden og ikke den sportslige interesse eller klubfølelsen der driver værket for Eto'o?

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Tolquhon skrev:Goldenbaum: Du argumenterer altså for at det er grådigheden og ikke den sportslige interesse eller klubfølelsen der driver værket for Eto'o?
Både og... grådighed er måske et stærkt ord i denne sammenhæng. Det er bare underligt, at man ikke forlænger med lønforhøjelse efter den sæson han lige har haft. Hans målsnit og arbejdsevner taler for sig selv og har gjort det i 5 år. Mht. klubfølelsen finder vi ud af hvad han siger, når han engang kommer væk. Begynder han at tale negativt om klubben eller vil han omtale Barca som han gør med Mallorca lige nu? Jeg tvivler efter den oplevelse han havde på Camp Nou sammen med Deco, hvor de der lud*r fans buhede af dem pga postulater fra en avis. Jeg håber bare at han forlader Barca med respekten i behold og kan blive klappet af, når han engang vender tilbage med en anden trøje på.

Men jeg ved ikke helt hvad der driver ham mest lige nu. Jeg nævnte bare, hvad jeg havde gjort i hans sted. FORLADE klubben eller få en højere løn. Mht. Eto'o mener jeg at have læst at han vil til en storklub, der deltager i Champions League og ikke en middelmådig klub. Såvidt jeg ved deltager City ikke i CL, så sportslige krav stiller han vel også... og det økonomiske kan jeg godt føle.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Nu må i simpelthen styre jer med det der grådigheds helvede.
Nu har manden ikke meldt hans afgang officielt endnu. Hvis han så forlader klubben, så kunne det jo også være ledelsen simpelthen hænger ham ud af halsen. Det vil i min verden være fuldt ud forståeligt.
Hvis det hele handler om penge, så er der stadig ikke nogen der har forklaret mig, hvorfor Eto'o er grådig, når han gerne vil have hans transfer beløb, men barca er ikke grådig, når de vil tjene på Eto'os transfer? Hvad er forskellen? Ud over vi er Barca-fans(grådige barca fans, måske?). Det er jo ligegyldigt, når vores ledelse ikke kan tjene på ham anywho.
Hvorfor må folk ikke forsøge, at få mere i løn? Jeg kender sgu ikke nogen, der ikke vil have løn-stigninger og siger; "der er sgu nok nogen andre, der har mere brug for de par tusser ekstra, ellers kan min arbejdsgiver bare blive mere konkurrence stærk."

Leo Messi

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Leo Messi »

Eto'o er ikke mere grådig end andre fodboldspiller eller mennesker for den sags skyld...Han giver hvert år flere millioner til udviklingsprojekter i hans hjemland...Hvor mange fodboldspiller gøre det endelig?

Eto'o skal simpelthen smutte for hans egen skyld. Han burde tage til Man U, som vel er 0,5-1% dårligere end barcelona.Han vil sku danne en frygtingydende angreb med Roneey. De er begge arbejdsomme og tager del i opspillet til mål. Eto'o er dog bedre end og mere komplet end Rooney. jeg er sikker på at Eto'o vil kunne score de 30-40 mål pr sæson i Man U såvel.
Lige meget om man hader Eto'o eller ej er der ingen tvivl om at han er blandt de 3 bedste angriber, som barcelona har haft i deres historie. Nu må vi bare se om Villa kan gå hen og spille på samme niveau som Eto'o har holdt i 5 år i træk. Personligt tvivler på dette.
Man siger at folk ikke ved værdigen af, hvad de har har, før de mister det. Som barcelona-fan håber jeg bare at dette ikke sker i Eto'o vs barcelona sagen. Det vil sku være pinligt for barcelona-ledelsen

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

30-40 mål i Manchester United? Det tvivler jeg stærkt på. De har jo langt fra den offensiv som vi har. Han vil, efter min mening slet ikke få de gunstige forhold, som han fik i Barcelona.

Rocco

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rocco »

Hele sagen er ret indviklet, og jeg vil ikke sige at Eto'o er grådig. Hele problemet bunder jo i at man ikke har fået lavet en ny kontrakt, ledelsen vil selvfølgelig ikke lade ham blive i en sæson mere, for derefter lade ham gå kvit og frit. 30 mio euro er altså ikke bare pebernødder, og det er fuldt forståeligt at ledelsen ikke vil misse den slags penge. Det er svært at vide 100% hvem der har gjort hvad, for der er simpelthen blevet skrevet så meget lort i den her sag. Men hvis det er sandt at Pep efter sæsonen, sagde til Eto'o at han gerne vil se ham til sæson opstart til den kommende sæson, forstår jeg ikke hvorfor vores kære ledelse ikke med det samme har været ude med et nyt kontrakt forslag. Men hvis Pep ikke vil have ham i sin trup til næste sæson, må han jo bare acceptere det, og lede efter en ny klub. Det er nu engang sådan fodboldverdenen fungerer.
Eto'o er angrebsguden i min verden, men hvis han skaber røre i omklædningsrummet, og Pep ikke mener han skal være der, så må han ud. Jeg ønsker alt godt til Eto'o i fremtiden, og håber han får succes ligemeget hvilken klub han tager til.

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Fint at Eto'o har valgt at forlade Barca. Han har været her i så mange år, og har brug for nye udfordringer. Mener vi bør sælge ham og købe Villa i stedet..

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Goldenbaum skrev:Hvad er der at blive sjokeret over? Så vidt jeg ved tjener han 400 t. Euro om måneden... hvis jeg kunne få 800 t. Euro om måneden, er der ikke så meget at tænke over. Især hvis jeg havde vundet alt der kan vindes sammen med verdens bedste klub. Prøv at omregne til DKK og se hvor meget det udgør. Det er ligegyldigt om City ikke er en klub af samme kaliber for de penge.
Er sjokkert over at du som Barca-fan ville ha smuttet dersom du ikke fikk mer penger ja. Jeg hadde underskrevet den kontrakten på dagen for å si det sånn, spesielt med tanke på det store hjertet jeg har for Barca.

Alle menneskere er ikke grådige, å påstå noe slikt blir bare tåpelig. Gidder ikke omregne beløpet til DKK, intresserer meg NULL. Du og jeg er mest sannsynlig to VIDT forskjellige personer når det kommer til syn på penger. For meg er personlig trivsel mye mye viktigere enn penger, jeg avslo en lønn på 50 000 DKK i måneden for å kunne bo i Brasil hvor jeg kun tjener 10 000 DKK i måneden... Prisnivået her er det samme som i USA, så da kan du tenke deg selv, men jeg trives utrolig bra her og det er det viktigste for meg.

Du kan ikke påstå at det er likegyldigt at City ikke er en klubb av samme kaliber, hvorfor gikk ikke Ronaldinho dit i fjor da om jeg tør spørre? Han ble tilbudt langt høyere lønn i City enn det Milan ville gi ham...

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

en nyhed på fcbarcelona.dk skriver at han har besluttet sig for at smutte.
trist, men stadig forståeligt ...
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

F.C. Barcelona skrev:
Goldenbaum skrev:Hvad er der at blive sjokeret over? Så vidt jeg ved tjener han 400 t. Euro om måneden... hvis jeg kunne få 800 t. Euro om måneden, er der ikke så meget at tænke over. Især hvis jeg havde vundet alt der kan vindes sammen med verdens bedste klub. Prøv at omregne til DKK og se hvor meget det udgør. Det er ligegyldigt om City ikke er en klub af samme kaliber for de penge.
Er sjokkert over at du som Barca-fan ville ha smuttet dersom du ikke fikk mer penger ja. Jeg hadde underskrevet den kontrakten på dagen for å si det sånn, spesielt med tanke på det store hjertet jeg har for Barca.

Alle menneskere er ikke grådige, å påstå noe slikt blir bare tåpelig. Gidder ikke omregne beløpet til DKK, intresserer meg NULL. Du og jeg er mest sannsynlig to VIDT forskjellige personer når det kommer til syn på penger. For meg er personlig trivsel mye mye viktigere enn penger, jeg avslo en lønn på 50 000 DKK i måneden for å kunne bo i Brasil hvor jeg kun tjener 10 000 DKK i måneden... Prisnivået her er det samme som i USA, så da kan du tenke deg selv, men jeg trives utrolig bra her og det er det viktigste for meg.

Du kan ikke påstå at det er likegyldigt at City ikke er en klubb av samme kaliber, hvorfor gikk ikke Ronaldinho dit i fjor da om jeg tør spørre? Han ble tilbudt langt høyere lønn i City enn det Milan ville gi ham...
Ja du kan bande på at vi har to forskellige holdninger mht. penge. Selvfølgelig er trivsel vigtig, men med en god indkomst kan man skabe sig trivsel. Men hvor tjener man 10 t.kr. om måneden i dagens DK? Ej du behøver ikke at fortælle, men jeg har svært ved at tro at man med et fuldtidsjob i DK kan tjene 10 t.kr., så må det være nettoløn og ikke brutto. Men hvorfor Ronnie fravalgte City behøver jeg ikke at studse over. Jeg talte bare om, at hvis jeg var i Eto'os sted havde jeg valgt City og gået efter boksen. Det kan godt være at Manchester er en røvsyg by, men så men det er vel bare midlertidigt, da han har hus og venner i Spanien. Det minder vel bare om at blive udstationeret.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Fantomet »

Jeg tror ikke på at Etoo vil lave 30-40 mål i verdens hårdeste liga. Her blev han fodret med sukkerbolde fra Xavi, Iniesta, Messi, Alves og Henry. I United vil Etoo ikke få ret mange sukkerbolde. Derfor tror jeg at han max. vil lave 15 mål i Premier League...

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Fantomet »

Man City melder ud at de ikke længe er interesset i Etoo.

http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/20 ... Etoo-chase

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster