Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Kilde: Eto'o should sign new deal or leave - Cruyff

Jeg mener akkurat det samme som Cruyff. Skal ikke legge skjul på at visse utenomsportslige småsaker har irritert meg når det gjelder Eto'o opp gjennom årene, men sportslig finnes det ikke tvil om at han har gjort en fantastisk jobb og jeg håper han skriver under ny kontrakt, selv om jeg tviler på at det skjer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Goldenbaum skrev:@ Daluigi

Jeg mener bare at have læst tidligere i tråden, at du mente Eto'o skulle væk. Jeg gider ikke søge tilbage i forum for at be- eller afkræfte, og jeg beklager hvis jeg har fejlciteret dig. Men du er vist ikke en af hans helt store fortalere i dette forum.
Jeg har skrevet hvad jeg mener, så om jeg er en stor fortaler ved jeg ikke, men ønsker ikke nødvendigvis han forlader os, så igen... underligt at du lige ville påpege det uden at begrunde hvorfor du gør det?.. er sådan set det jeg gerne vil vide? :)
Forumlegende

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

F.C. Barcelona skrev:Kilde: Eto'o should sign new deal or leave - Cruyff

Jeg mener akkurat det samme som Cruyff. Skal ikke legge skjul på at visse utenomsportslige småsaker har irritert meg når det gjelder Eto'o opp gjennom årene, men sportslig finnes det ikke tvil om at han har gjort en fantastisk jobb og jeg håper han skriver under ny kontrakt, selv om jeg tviler på at det skjer.
Er de fleste ikke enige med Cruyff her? Jeg er i hvert fald...

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Meningsløs post Toure...

Fått inntrykk av at det finnes en del/noen som synes det er ok at han forlater Barca på free transfer.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

F.C. Barcelona skrev:Meningsløs post Toure...

Fått inntrykk av at det finnes en del/noen som synes det er ok at han forlater Barca på free transfer.
Meningsløs?? Hvad snakker du om? Jeg har bestemt fået det indtryk, at mange folk herinde mener det samme som Cruyff. Det er vel også det mest logiske?? Eller hvad?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Bager »

Nu er det jo ikke sådan at Cruyffs mening i denne sag er specielt radikal. Tror ikke så meget at det er fordi det er Cruyff, men mere fordi det - som det også er sagt - er logisk at man skal have nogle penge for ham skulle han forlade os.
Visca el Barca

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Tror de fleste mener som Cruyff. Det gør jeg dog absolut ikke.
Mener første prioritet bør være at forlænge. Alternativet er at lade ham gå transferfrit om et år. Vores ledelse kan åbenbart ikke få mere end 200 mill for ham, så er det hvad vi har givet for ham, og tre mesterskaber og to CL titler senere så er det vel et fint køb.
Alle andre klasse 9'ere er over sommeren steget med 200 mill(plus minus 50 mill), undtagen Eto'o åbenbart. Så kan vi lige så godt vente med at købe en ny angriber til priserne er normale igen, og i mellemtiden bruge den angriber der har være essentiel for de føromtalte fem titler. Som tidligere nævnt, så kunne det så være at Kerrison, som vi ifølge rygtebørsen har anskaffet billigt slår til, eller måske er Bojan ved at være klar. Så har vi lige pludselig sparet min. det dobbelte.

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Beklager Toure, mulig jeg missforstod deg, trodde posten var ment for meg.

Ladislau har et poeng, dersom vi ikke klarer få mer enn 25 millioner euro for Eto'o så kan han like gjerne se kontrakten ut. Prisene er kunstig høye nå grunnet Real sin galskap (med unntak av Eto'o) og neste sommer blir det langt billigere å handle spillere igjen.

Er IKKE imponert over hva ledelsen klarer å få for salg av klassespillere. Både Ronaldinho og Deco ble solgt til skampriser etter min mening. Selges Eto'o for 200 millioner til City er det en skandale i mine øyne.

Gi Bojan mer spilletid neste sesong, overbevist om at han kommer til å utvikle seg til en spiss i verdensklasse.

madsjuul

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af madsjuul »

hold kæft hvor er jeg træt af Eto'o!! han er pisse go, ingen tvivl om det. men han udstiller sig selv som en mere og mere pengegrisk fuck som total mangler klubfølelse for den klub som har gjort ham til den han er idag. Damn hvor blir jeg hidsig over at han pisser sådan på barca. han skylder barca alt. han venter bare på at han kan smutte gratis, så han kan få en kæmpe sign-on fee.
Køb villa og lad eto'o rådne op på bænken.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

madsjuul skrev:hold kæft hvor er jeg træt af Eto'o!! han er pisse go, ingen tvivl om det. men han udstiller sig selv som en mere og mere pengegrisk * som total mangler klubfølelse for den klub som har gjort ham til den han er idag. Damn hvor blir jeg hidsig over at han pisser sådan på barca. han skylder barca alt. han venter bare på at han kan smutte gratis, så han kan få en kæmpe sign-on fee.
Køb villa og lad eto'o rådne op på bænken.
Eto'o skal slet ikke rådne op nogle steder. Det er ikke kun ham, der skylder Barca alt, det går også den anden vej. Jeg ville nok også have krævet en forlængelse med HØJERE løn eller smutte på fri transfer. Hvis han endelig skulle smutte, så synes jeg faktisk mere om idéen med Keirreson som afløser og Bojan. Mon ikke de andre kan fodre dem med masser af chancer. K9 skulle være meget kold foran mål.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Sport skriver at Eto'o har informeret klubben om at han forlader FC Barcelona denne sommer. Der skulle blive afholdt pressekonference d. 15 juli..

Exciting!
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af JonasV »

Ja, faktisk hvad som helst der kunne ligne en afklaring er et skridt i den rigtige retning. Sikke en farce.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Jep. Det er forfærdeligt.. Ødelægger rimelig meget vores planlægning at han er sådan en pussy.
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Jeg fatter ikke hvofor han ikke forlænger. Ok, hvis du skal være på tværs så forlang en tre årig kontrakt i stedet for to år!

Den eneste klub villig til at give ham bedre lønforhold er ManC, og det er sportsligt klart et trin ned.

Milan og ManU vil aldrig forbedre hans lønvilkår og øvenikøbet er skattereglerne strengere i UK end Spanien.

Eto'o for helvede, fyr din agent og forlæng med os ellers kommer vi til at savne hinanden maks!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

madsjuul

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af madsjuul »

Goldenbaum skrev:
madsjuul skrev:hold kæft hvor er jeg træt af Eto'o!! han er pisse go, ingen tvivl om det. men han udstiller sig selv som en mere og mere pengegrisk * som total mangler klubfølelse for den klub som har gjort ham til den han er idag. Damn hvor blir jeg hidsig over at han pisser sådan på barca. han skylder barca alt. han venter bare på at han kan smutte gratis, så han kan få en kæmpe sign-on fee.
Køb villa og lad eto'o rådne op på bænken.
Eto'o skal slet ikke rådne op nogle steder. Det er ikke kun ham, der skylder Barca alt, det går også den anden vej. Jeg ville nok også have krævet en forlængelse med HØJERE løn eller smutte på fri transfer. Hvis han endelig skulle smutte, så synes jeg faktisk mere om idéen med Keirreson som afløser og Bojan. Mon ikke de andre kan fodre dem med masser af chancer. K9 skulle være meget kold foran mål.

Hvorfor skal et'o have mere i løn? manden tjener sgu nok penge. Eto'o bude være glad for den gode kontrakt han har med verdens bedste klub.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster