Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Det er da ikke pointen at jeg skal nævne nogen ? Jeg sidder ikke og har et scout register af stabile unge målmand, men der er mange. Ikke mindst i Frankrig.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

FC. Barcelona skrev:Gør der vel nok, men er de bedre/yngrer end Asenjo og prøvet på allerhøjeste niveau, samt ligeså billige? Jeg tvivler, men du må da gerne nævne nogen, der slår de overnævnte kriterier.
Min pointe er, at det er komisk så ærgelige folk er, over Valdes har forlænget, når de i bund og grund har set meget lidt til Asenjo.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

De franske målmand er dog alle lige lidt ældre ;)

@Dia. Jeg er meget enig.. Folk raver en helt del over Asenjo, bare fordi han bliver spået til at blive "det nye store".
Senest rettet af zqa fre jun 19, 2009 4:38 pm, rettet i alt 1 gang.
#jesuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Raman93 »

Ville også godt have Asenjo, men det er godt nok med Valdes.

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvem er folk? Jeg har selv set 10+ kampe med ham, samt læst kampreferater på diverse sider, hvor han stort set altid bliver omtalt meget positivt.

Sågar vores målmandstræner Unzue har udtalt sig rigtig positivt om Asenjo og han vil mere end gerne have ham i klubben. Og Asenjos CV taler da for sig selv indtil videre i en alder af 19. Fast mand på stort set samtlige spanske ungdomshold. Nu mangler han blot slå Casillas af i den nære fremtid.

Jeg synes hvert fald det er tåbeligt, at komme med bortforklaringer. Asenjo har et ENORMT potentielle og taget de kriterier jeg har nævnt, så ville han være et af de bedste køb man kunne foretage. Giv ham maks 2 år som fast mand for ente os eller Atletico, så er han bedre end Valdes. Hypotetisk snak, ja, men sandsynligt, meget.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Vi har da aldrig forsøgt at feje hans talent væk ?? På intet tidspunkt, har jeg givet udtruk for, at jeg ikke syntes han var et talent, eller jeg ikke troede han blev stor. Det er slet ikke hvad dette handler om.
El Señor de las Tartas

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »

Hvad er det du vil frem til Dia?

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Du giver da ellers udtryk for, at der findes mange andre gode unge målmand som Asenjo (dog uden at kunne nævne nogen, der har Asenjos CV, pris og potentielle) og at det er komisk, at nogle brugere er ærgelige over at Valdes har forlænget.

Og ja, jeg synes det er ærgeligt, at man misser muligheden for at skrive med en så talentfuld målmand som Asenjo, når vi pt. har en i mine øjne middelmådig målmand.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

FC. Barcelona.... Hvis du vil se middelmådige målmænd, skal du se på tiden før Valdes. Valdes har netop skabt stabilitet på pladsen.

Jeg forstår ikke, hvorfor han og Eto'o er så udskældte. De har begge haft en fremragende sæson

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg har intet i mod Eto'o så ham gerne i klubben.

Hvad angår Valdes, så har han i mine øjne alle dage været middelmådig. Havde manden ikke været catalaner og fået sin fodboldopdragelse i La Masia, så tror jeg heller ikke, at han havde været at finde i klubben den dag i dag.

Langt størstedelen af de fodboldfans, der har bare en smule hjerne, ville da også mene, at Valdes var ganske middelmådig. Ikke en dårlig målmand, men også langt fra toppen af poppen.

Men det er nu engang min mening.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Ok :-)

Jamen alle har deres meninger, og min er ikke mere rigtig end din. Men lad venligst være med at insinuere, at jeg ikke har nogen hjerne 8)

Igen - en diskussion om en spillers niveau, kan næsten kun blive subjektiv. Statistikkerne siger dog imponerende ting om V.V.

Valdes er sådan set også en "ung" målmand - og jeg tror personligt ikke, at Asenjo ligegyldigt hvad der sker, kommer til at have vundet samme mængde titler på klubplan såvel som personligt, når han når samme alder som V.V. Men det er selvfølgelig et postulat. Ansenjo kommer nok til at overgå V.V. på landsholdsplan. Jeg mener dog på ingen måde, at målmandsposten er en vi er dårligt besat på. Et skifte her er alt alt for risikabelt. Og jeg giver Diabolito ret - hvad ved i egnentlig om Asenjo? Er det hans anden sæson, hvordan ved vi om han er stabil. Der er gået 58 mål ind på Valladolid denne sæson - det er mange

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Det var nu heller ikke ment, sådan, bare rolig. Men desto ikke mindre, bliver Valdes betragtet af de fleste for værende en middelmådig målmand, og det ikke uden grund.

Fabregas har ikke vundet andet en Mickey Mouse Cuppen og FA Cuppen på klubplan, er han så en dårlig spiller på den baggrund. Eller Villa for den sags skyld. Synes OVERHOVEDET ikke man kan sige, at en spiller har været bedre på baggrund af trofæer. Er JAN MOLBY så bedre end Steven Gerrard, fordi førstnævnte har vundet 3 mesterskaber og Gerrard ingen?

Og som du kan læse tidligere, så har jeg rent faktisk fuldt Asenjo intensivt og det har diverse fodboldeksperter øjensynligt også, siden han er blevet rost så meget, som han er.

Og i øvrigt var Asenjo skadet i 4 måneder denne her sæson. Og sjovt nok var det i den periode Valladolid lukkede flest mål ind...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Valdes er sådan set også en "ung" målmand - og jeg tror personligt ikke, at Asenjo ligegyldigt hvad der sker, kommer til at have vundet samme mængde titler på klubplan såvel som personligt, når han når samme alder som V.V. Men det er selvfølgelig et postulat. Ansenjo kommer nok til at overgå V.V. på landsholdsplan. Jeg mener dog på ingen måde, at målmandsposten er en vi er dårligt besat på. Et skifte her er alt alt for risikabelt. Og jeg giver Diabolito ret - hvad ved i egnentlig om Asenjo? Er det hans anden sæson, hvordan ved vi om han er stabil. Der er gået 58 mål ind på Valladolid denne sæson - det er mange
Bumdebum. Nej, han kommer måske ikke til at vinde lige så mange titler, især ikke hvis han tager til Atlético, men det gør ham vel ikke til en ringere målmand end Valdes, når nu han kommer til at spille for en dårligere klub? 58 mål ind på Valladolid er vel ikke så slemt igen, alt taget i betragtning - der gik 52 ind på Casillas.

Men alt i alt er jeg da i hvert fald personligt glad for at beholde Valdes - men vi må meget gerne holde øje med målmandsmarkedet (ikke kun Asenjo), med henblik på at hente et ungt stortalent, der kan holde Valdes oppe på dutterne. Lidt konkurrence mellem to spillere har aldrig skadet andre end taberen. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Han er to gange zamora vinder nu. Han reddede os i chl med flere fantastiske redninger mod Chelsea. Han reddede os fra at være nede 0-2 ved pausen hjemme mod Real Madrid. Han svipsede mod Lyon, ja.. Han har haft en forrygende sæson.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

@ FC. Barcelona

For det første; læs nu hvad jeg skriver. Jeg skriver netop subjektivt af en grund. Læs nu sammenhængen.

Og for det andet; hvis det er noget jeg ikke bryder mig om, så er det postulator som "det mener alle andre også" eller "det mener de fleste". Nej - det gør de ikke. Og Valdes står på mål for Barca og det har han gjort i mange år nu. Jeg tror ikke Blaugranas ledelse tilhører "de fleste andre", som du snakker om.

Og der skulle da meget gerne gå flere mål ind på et hold, hvor deres førstemålmand er ude. Ellers skal hierakiet da ihvertfald genovervejes. Det argument kan jeg på ingen måde følge.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 36 gæster